Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet Floor Jansenin tyylisistä naisista?

Vierailija
15.04.2022 |

Siis kun he eivät ole julkkiksia?

Mä olen aina ajatellut että semmoinen pieni ja siro nainen viehättää eniten miehiä, ei 186cm pitkä iso nainen (siis ei ylipainoinen, mutta naiseksi rotevahko).

Mä olen itse 182cm/85kg, 27v.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa mutta kelpaanko minä naiselle kun olen 183cm ja 75kg eli naista kevyempi?

Riippuu luonteestasi.

Vierailija
62/64 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi yllättää, mutta kannattaa muistaa että makuja on monia. Joku tykkää tiiliskivistä niin paljon, että haluaa sellaisen kanssa naimisiin. Tai Eiffel-tornin. 

Saisit järkevämmän vastauksen vain, jos kysyisit tämän kysymyksen kaikilta maailman miehiltä.

Floor on kuin Xena <3

Naisten dilemma on siinä että Xenalle käy vain Herkules. Ja Herkuleksen haluavat muutkin naiset.

Xena oli lesbo ja rakastunut Gabrielleen.

https://www.looper.com/641496/the-truth-about-xena-and-gabrielles-relat…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais amatsoni. Mahtavaa kun nainen kantaisi miehen sänkyyn 🤗

M35

Joo o. Itse olen iso ja näyttävä "amatsoni", mutta luonteeltani herkkä ja romanttinen. Ei kiinnosta kannella hinteliä miehiä sänkyyn 🙄 huoh. Kannattaa tutustua muuhunkin kuin ulkokuoreen.

Eli sinua kiinnostaa tutustua sen lyhyen ja hintelän miehen sisimpään, etkä vaadi pitkää ja raamikasta ulkokuorta?

Vierailija
64/64 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor on kaikin puolin ihana nainen! Maanläheinen, hauska ja huumorintajuinen, ei todellakaan mikään diiva. Ja laulutaito maailman parasta, samoin lavakarisma. 

Kyllä minulle kelpaisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän