Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet Floor Jansenin tyylisistä naisista?

Vierailija
15.04.2022 |

Siis kun he eivät ole julkkiksia?

Mä olen aina ajatellut että semmoinen pieni ja siro nainen viehättää eniten miehiä, ei 186cm pitkä iso nainen (siis ei ylipainoinen, mutta naiseksi rotevahko).

Mä olen itse 182cm/85kg, 27v.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi Floorin kaltainen kyllä. Olen 185cm mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri rotevat naiset ovat parhaita. Sen rotevankin kyllä pitää olla naisellinen, eikä mikään maskuliininen rekkalesbo. En tykkää mistään pienistä taskuvenuksista.

Vierailija
4/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pitää, osa ei.

Minä kyllä pidän. Sellaiset maskuliiniset suojelijat joille oma (iso) koko on valttikortti, eivät pidä. Osalle pitkä ja reipas nainen on melkeinpä uhka.

Vierailija
5/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaankin tarkoittaa, pitävätkö häntä pidemmät ja rotevammat miehet hänestä, jotta hän saisi tuntea olevansa pieni miehen vieressä.

Vierailija
6/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betat voivat pitää. Alfa ei

Vierailija
7/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naisen pitää olla ihana eikä kamala!

Esim.

https://imgur.com/a/lprwXUj

Vierailija
8/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap:ta kiinnostaa vain häntä isompien miesten mielipide.

Vierailija
9/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi yllättää, mutta kannattaa muistaa että makuja on monia. Joku tykkää tiiliskivistä niin paljon, että haluaa sellaisen kanssa naimisiin. Tai Eiffel-tornin. 

Saisit järkevämmän vastauksen vain, jos kysyisit tämän kysymyksen kaikilta maailman miehiltä.

Floor on kuin Xena <3

Vierailija
10/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor, Rihanna, Khloe, Billie👎

Vierailija
11/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, jos vaan naama miellyttää ja on sopusuhtainen.

Vierailija
12/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi yllättää, mutta kannattaa muistaa että makuja on monia. Joku tykkää tiiliskivistä niin paljon, että haluaa sellaisen kanssa naimisiin. Tai Eiffel-tornin. 

Saisit järkevämmän vastauksen vain, jos kysyisit tämän kysymyksen kaikilta maailman miehiltä.

Floor on kuin Xena <3

Naisten dilemma on siinä että Xenalle käy vain Herkules. Ja Herkuleksen haluavat muutkin naiset.

Vierailija
13/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Floor on ihana, oli hän sitten pitkä tai lyhyt. Ei se pituus vaan persoona.

Vierailija
14/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan jotkut pitävät ja jotkut eivät. Aivan kuten kaikki miehet eivät varmasti pidä niistä pienistä ja siroista naisista. Kyllä sinullekin AP varmasti omat ihailijat löytyvät, jotka viehättyvät ns. raamikkaammista naisista.

Itse pidän Flooria sellaisena karismaattisena, ylväänä ja majesteettisena naisena. Olen itse nainen joten tätä ei toki aloituksessa kysytty. Heh.

Vierailija
15/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Floor on kuin Xena <3

Naisten dilemma on siinä että Xenalle käy vain Herkules. Ja Herkuleksen haluavat muutkin naiset.

Mä luulen taas, että suurin ongelma saattaa olla se, että Xena on kuvitteellinen hahmo ;)

Floore on ihan todellinen henkilö.

Vierailija
16/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisen pitää olla ihana eikä kamala!

Esim.

https://imgur.com/a/lprwXUj

Eihän tuo edes näytä naiselta vaan pikkutytöltä. Millä tavalla Floor on kamala?

Vierailija
17/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulin Tarja on mun nainen. M48

Vierailija
18/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan jotkut pitävät ja jotkut eivät. Aivan kuten kaikki miehet eivät varmasti pidä niistä pienistä ja siroista naisista. Kyllä sinullekin AP varmasti omat ihailijat löytyvät, jotka viehättyvät ns. raamikkaammista naisista.

Itse pidän Flooria sellaisena karismaattisena, ylväänä ja majesteettisena naisena. Olen itse nainen joten tätä ei toki aloituksessa kysytty. Heh.

Kirjoitit hyvin silti.

Nuo ominaisuudet miellyttävät minuakin, vaikka ne yleensä ajatellaan vahvasti maskuliinisiksi.

Miesten naismaku on monenlainen. Toisin päin sitten vähemmän, yleensä iso ja luontaisesti vahva mies (naiseen verrattuna) on kaikkien valinta.

M/174cm/68kg

Vierailija
19/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floorhan on  tulitikkutyttönen Stephanie Towersiin (198/113) verrattuna, mutta hyvännäköösiä kumpiki

Vierailija
20/64 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoliset serkkuni perivät sukuni isoisämme pituusgeenit ja ovat kaikki yli 180-senttisiä. Vientiä on ollut ja ovat joko suhteessa tai aviossa.

Suvussamme on pienikasvuisempia geenejä ja yllättävän moni serkkupoikani on 170-175-senttisiä. Biologiaahan tämä on. Luonne lienee kaikista tärkein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi