Pitävätkö miehet Floor Jansenin tyylisistä naisista?
Siis kun he eivät ole julkkiksia?
Mä olen aina ajatellut että semmoinen pieni ja siro nainen viehättää eniten miehiä, ei 186cm pitkä iso nainen (siis ei ylipainoinen, mutta naiseksi rotevahko).
Mä olen itse 182cm/85kg, 27v.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Naispuoliset serkkuni perivät sukuni isoisämme pituusgeenit ja ovat kaikki yli 180-senttisiä. Vientiä on ollut ja ovat joko suhteessa tai aviossa.
Suvussamme on pienikasvuisempia geenejä ja yllättävän moni serkkupoikani on 170-175-senttisiä. Biologiaahan tämä on. Luonne lienee kaikista tärkein?
Naiselle on ok olla pitkä. Miehelle ei ole ok olla lyhyt.
Kropan ja pituuden suhteen miehelle on selkeämmin muotti mikä on toivottua ja mikä ei ole. Siis geneettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan naisia jotka on sotkettu meikillä, musteella ja mustalla tukkavärillä. Vaatteetkaan eivät saa olla mitään mustaa nahkaa ja niittejä.
Floorin seuraajana kerrottava, että eipä hän kotona meikkaa tai käytä nahkaa. Hevosten kanssa puuhailee ja ratsastaa.
Vierailija kirjoitti:
https://i.imgur.com/FWxD2lZ.jpg
https://pbs.twimg.com/media/EO5pY0ZVUAAqS5w.jpgFloor Jansen siis hän, Nightwishin laulaja.
ap
Tarvitessa osaa helistä kuin enkeli ja seuraavalla hetkellä murista kuin jokin romuluinen Valhallan pitopöydässä örveltävä Skhrymer-jätti, esim laulussa Yours is an empty hope
Selkeästi on tykkääjiä koska sai kaksimetrisen ja menestyneessä yhtyeessä soittavan miehen.
No ei todellakaan, koska rusettimarsu on yhtä korkealla kuin hevosella.
Panu Huutaja+ Eero Tillitalli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.imgur.com/FWxD2lZ.jpg
https://pbs.twimg.com/media/EO5pY0ZVUAAqS5w.jpgFloor Jansen siis hän, Nightwishin laulaja.
ap
Tarvitessa osaa helistä kuin enkeli ja seuraavalla hetkellä murista kuin jokin romuluinen Valhallan pitopöydässä örveltävä Skhrymer-jätti, esim laulussa Yours is an empty hope
Monipuolinen laulaja on. Ja respektit siitä kuinka otti homman pahassa paikassa haltuun lyhyellä varoitusajalla. On kyllä ansainnut asemansa.
Minua miellyttää eniten pitkät ja näyttävät naiset. Mutta ei mallivartaloiset.
Harmi kyllä minusta pitävät vain todella lyhyt naiset, jotka ovat isoja sivusuunnassa (tasoteoria, olen itse lyhyt ja hintelähkö).
Majakka ja perävaunu kirjoitti:
En todellakaan haluaisi itseni mittaista naista. Pieni koko on siroa ja naisellista.[/quote
Myös isompi nainen voi olla naisellinen kuten Floor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Naisen pitää olla ihana eikä kamala!
Esim.
Eihän tuo edes näytä naiselta vaan pikkutytöltä. Millä tavalla Floor on kamala?
No naamasta tulee lähinnä noita-akka mieleen ja sitten Floor on aivan liian iso ja romuluinen ollakseen naisellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni & siro tänne mieluiten. <3
Ong kong kong kong kong kong kongo ko live päällä, onko tosijjaan pahat tilanteet, onko momo-tyyny hukassa? Eikö Sikma ja Pirkka-ukko tuonukkaa olovia vaikka lupas?
Siskoni on juuri tuollainen pitkä yli 180 cm amazoni kuten Floor, vielä siunattu oikein nukenkasvoilla ja paksulla kauniilla tukalla. On kyllä hieman hankalan luonteinen mutta sekään ei ole miehiä pahasti haitannut, juoksevat hulluina hänen kintereillään, aika huvittavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Majakka ja perävaunu kirjoitti:
En todellakaan haluaisi itseni mittaista naista. Pieni koko on siroa ja naisellista.[/quote
Myös isompi nainen voi olla naisellinen kuten Floor.
Voiko lyhyt ja hintelä mies olla miehekäs? Siis ulkonäöllisesti, ei mitään "jos käyttäytyy maskuliinisesti ja on kuuluisa Hollywood-näyttelijä jossain leffaroolissa" tms.
Vierailija kirjoitti:
Betat voivat pitää. Alfa ei
Heh, sehän on nimenomaan päinvastoin.
Minusta Floor Jansen on todella upea ja kaunis. Itse olen pieni ja siro enkä ilmeisesti kovin miesten mieleen, liian tavis kaiketi ja ujohko, sellainen ei kelpaa.
amazon-amanda on aika tuhti ilmiö , varsinki kun istuu topptuolilla jonkun 60-kilosen riksakuskin vatsan päällä
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, koska rusettimarsu on yhtä korkealla kuin hevosella.
Sinä olet Floorin kaltaiselle liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Betat voivat pitää. Alfa ei
Heh, sehän on nimenomaan päinvastoin.
Floorin tapauksessa kyllä.
Mutta jos puhutaan ei-kuuluisista naisista, niin harvalla alfalla on naisystävänä pitkä ja roteva rämäpäinen nainen joka juo kaljaa jätkäporukassa.
Omissa tuttavapiireissä tuntuu olevan niin että nuo naiset eivät löydä sopivaa miestä. Juuri se alfa haluttaisiin, mutta nämä alkavat kaipailla feminiinisempää naista rinnalleen, elleivät ole sellaisen kanssa jo. Tunnen heti muutamankin ikisinkun, heillä on kyllä faninsa mutta ei sellaisia jotka kelpaisivat heille kun miehen pitäisi aina olla se kovempi luu.
Olen 175cm mies ja todellakin pidän kookkaita (yli 180cm) naisia haluttavina ja seksikkäinä.
Floor on todella kuuma.
En todellakaan haluaisi itseni mittaista naista. Pieni koko on siroa ja naisellista.