Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukrainalaiset tulivat Suomeen cp-vammaisen lapsen hoidon takia

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 15 vuotta eikä edelleenkään ole ollut taloudellisesti mahdollisuutta häämatkaan.

Pistäkää tuo perhe maksamaan hoidosta. Me muutkin joudumme. Jos yleensäkään saamme hoitoa.

Mitä mä juuri luin?!? Pakko olla provo. Ymmärrätkö edes mikä on cp-vamma?

Vierailija
22/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 15 vuotta eikä edelleenkään ole ollut taloudellisesti mahdollisuutta häämatkaan.

Pistäkää tuo perhe maksamaan hoidosta. Me muutkin joudumme. Jos yleensäkään saamme hoitoa.

Mitä mä juuri luin?!? Pakko olla provo. Ymmärrätkö edes mikä on cp-vamma?

Ei, sillä taitaa olla se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ehdottomasti typerin kommentti, jonka olen aikoihin tältä palstalta (tai muualtakaan) lukenut. Kaikkea se leipä elättääkin.

Vierailija
24/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on sairaiden paratiisi.

Niinpä täällä ei hoito maksa tulit sitten mistä maasta tahansa. Myös opiskelu on ilmaista, eikä velvoita mihinkään, vaan voit hakea ilmainen koulutuksen ylläpidolla ja palata tutkinnon saatuasi kotimaahan.

Vierailija
25/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että tämän ketjun sossueläteiltä leikataan tuet kokonaan pois. Eivät ole ihmisarvoisia.

Vierailija
26/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon, että tämän ketjun sossueläteiltä leikataan tuet kokonaan pois. Eivät ole ihmisarvoisia.

Voit hakea niiltä rikkailta Ukrainassa apua jotka omistaa ostoskeskuksia ja tehtaita siellä.

Vierailija
27/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää käteen rasistit.

Vierailija
28/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kauppaopistossa luokkakaverina CP-vammainen. Luokan parhaita oppilaita. Vain motorisia ongelmia.

Vierailija
29/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa pummit pitkä paska.

Vierailija
30/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulleet VAIN hoidon takia, en hyväksy lainkaan. Valitettavasti kaikkeen auttamiseen liittyy väärinkäytöksiä, ei ole ihme, että Suomi joutuu ottamaan jälleen lainaa, ja lainanoton maksamme me.

Onko sinulle raha tärkeämpää kuin toisten ihmisarvoinen elämä? Minä ainakin olen valmis maksamaan siitä, että sairaat saavat hoitoa. Rahaa menee Suomen valtiolla kuule kosolti paljon huonompiinkin kohteisiin. Esim poliitikkojen sopeutumiseläkkeisiin... Nipistetään ennemmin niistä kuin sairaista lapsista

Kysymys lienee kuitenkin, mihin raja vedetään. Maailmassa on nimittäin sairaita miljardikaupalla, iso osa heistä lapsia. Viiden miljoonan kansa ei pysty kovin monesta huolehtimaan, vaikka kuinka haluaisi.

Tämä kyseinen perhe nyt kuitenkin on sotaa pakenevien joukossa tänne tullut, joten en näe tässä mitään ihmeellistä.

Vierailija
31/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on sairaiden paratiisi.

Tuosta kyllä olen eri mieltä:)

keskieuroopalainen

Vierailija
32/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cp-vamma ei tarkoita että henkilö olisi välttämättä kehitysvammainen.

Vierailija
33/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cp-vamma ei tarkoita että henkilö olisi välttämättä kehitysvammainen.

Ei kukaan niin väittänytkään

Vierailija
34/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan lähettää kotimaisia sossupummeja vaihtareina Ukrainaan tapettavaksi, niin ei veroeurot kohoa.

Vierailija
35/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt poimimaan marjoja

Vierailija
36/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsiin tullut montakymmentä. Raskasta maksella heidänkin hoidot. 

Mielelläni minä veroillani näitä jeessaan. Olen ihan vapaahetoisestikin lahjoittanut heille rahaa ja tavaraa. Ennemmin näille kuin kotona vetelehtiville suomalaisille köyhille, joille elinikäinenkään ylläpito ei anna jalkoja alle, että elättäisivät itsensä ja maksaisivat omat asumisensa.

Suomesta puuttuu ne 300 000 kokopäiväistä vakinaista työpaikkaa, joilla voisi elättää itsensä.

Vierailija
37/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan lähettää kotimaisia sossupummeja vaihtareina Ukrainaan tapettavaksi, niin ei veroeurot kohoa.

Sinut voidaan vaihtaa Putinin avustajaksi ja ottaa joku hyttysmyönteisempi sieltä tänne tilalle :)

Vierailija
38/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ukrainalainen englanninkielen ope Suomessa, ei opeta englantia ukrainalaisille?

Saattaapi opettaakin, nyt. Nuo haastattelut oli tehty maaliskuun alussa, kun olivat juuri tulleet Suomeen.

Vierailija
39/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkööt poimimaan marjoja

Jaa nyt vai? Koska olet viimeksi kiskonut pääsi pois takapuolestasi ja katsonut ulos? Siellä on vielä kymmeniä senttejä lunta, ei löydy edes karpaloita vielä!

Vierailija
40/48 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsiin tullut montakymmentä. Raskasta maksella heidänkin hoidot. 

Mielelläni minä veroillani näitä jeessaan. Olen ihan vapaahetoisestikin lahjoittanut heille rahaa ja tavaraa. Ennemmin näille kuin kotona vetelehtiville suomalaisille köyhille, joille elinikäinenkään ylläpito ei anna jalkoja alle, että elättäisivät itsensä ja maksaisivat omat asumisensa.

Suomesta puuttuu ne 300 000 kokopäiväistä vakinaista työpaikkaa, joilla voisi elättää itsensä.

Perusta pelle yritys äläkä istu perseelläsi odottamassa työpaikkaa hopeavadilla. Nykyisin on sitä paitsi työvoimapula. Töihin revitään niin alaikäiset eläkeläiset kuin hullutkin suoraan suljetuilta osastoilta, mutta velliperseet ei vaan löydä töitä.