Ukrainalaiset tulivat Suomeen cp-vammaisen lapsen hoidon takia
Kommentit (48)
Mieluitenhan he olisivat saaneet hoitoa kotimaassaan, mutta kun se nyt ei sattuneesta syystä ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin tullut montakymmentä. Raskasta maksella heidänkin hoidot.
Mielelläni minä veroillani näitä jeessaan. Olen ihan vapaahetoisestikin lahjoittanut heille rahaa ja tavaraa. Ennemmin näille kuin kotona vetelehtiville suomalaisille köyhille, joille elinikäinenkään ylläpito ei anna jalkoja alle, että elättäisivät itsensä ja maksaisivat omat asumisensa.
Jos tulleet VAIN hoidon takia, en hyväksy lainkaan. Valitettavasti kaikkeen auttamiseen liittyy väärinkäytöksiä, ei ole ihme, että Suomi joutuu ottamaan jälleen lainaa, ja lainanoton maksamme me.
Olen ollut naimisissa 15 vuotta eikä edelleenkään ole ollut taloudellisesti mahdollisuutta häämatkaan.
Pistäkää tuo perhe maksamaan hoidosta. Me muutkin joudumme. Jos yleensäkään saamme hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa 15 vuotta eikä edelleenkään ole ollut taloudellisesti mahdollisuutta häämatkaan.
Pistäkää tuo perhe maksamaan hoidosta. Me muutkin joudumme. Jos yleensäkään saamme hoitoa.
Häämatka ja sairaus on vähän eri asia. Ilman häämatka pystyy elämään siedettävää elämää, mutta lapsi tarvitsee sairauteensa hoitoa. Oletko oikeasti kateellinen cp-vammaiselle lapselle?? Joskus en kyllä käsitä ihmisten pahuutta..
Miksi ukrainalainen englanninkielen ope Suomessa, ei opeta englantia ukrainalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Teidän perheenne rahaongelmat eivät liity tähän.
Ukrainalaiset eivät ole täällä häämatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh. Että semmonen ongelma teillä.
Vierailija kirjoitti:
Voitit juuri puolisosi kanssa häämatkan Pietariin. Lähtö on heti ja kulkupelinä toimii jalat. Ja sitten mars mars ettei tarvitse tulla kiirehtimään.
Vierailija kirjoitti:
Saisitteko järjestettyä raha-asianne mikäli tuo cp-vammainen lapsi lähtisi pois Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä kaikkien rinnastusten äiti, verrata sodasta pakenevia häämatkaan. Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ukrainalainen englanninkielen ope Suomessa, ei opeta englantia ukrainalaisille?
Ei varmaan ole työlupaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulleet VAIN hoidon takia, en hyväksy lainkaan. Valitettavasti kaikkeen auttamiseen liittyy väärinkäytöksiä, ei ole ihme, että Suomi joutuu ottamaan jälleen lainaa, ja lainanoton maksamme me.
Onko sinulle raha tärkeämpää kuin toisten ihmisarvoinen elämä? Minä ainakin olen valmis maksamaan siitä, että sairaat saavat hoitoa. Rahaa menee Suomen valtiolla kuule kosolti paljon huonompiinkin kohteisiin. Esim poliitikkojen sopeutumiseläkkeisiin... Nipistetään ennemmin niistä kuin sairaista lapsista
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä uskomaton paskaläjä ihmiseksi.
Ihan luonnollista ja ymmärrettävää valita lapsen kannalta mahdollisimman hyvä vaihtoehto.
Hyvä että saa hoitoa.