Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyään saa käyttää ollenkaan hajuvettä?

Vierailija
13.04.2022 |

Suihkautin ilmaan hajuvettä ja kävelin sen läpi ja sen jälkeen lähdin ulos ja menin kävelyllä apteekkiin jolloin hajuveden tuoksu oli varmasti haihtunut jonkin verran, niin apteekissa kuulin ohimennen että työntekijä sanoi "ajatella jos jollakin on astma" ja asiakas sanoi kohta "joku laittanut vähän hajuvettä" johon apteekkari vastasi, että "no tuoksuu ainakin hyvälle." Minusta tuollanen on moukkamaista ja loukkaavaa vierailta kommentoida kenenkään hyviäkään tuoksuja. Eihän kukaan vieras varmaan kehtaa pahoistakaan hajuista kommentoida. Aion kyllä jatkossakin käyttää hajuvettä ja tuoksuvia tuotteita jos sitä ei ole kyseisessä paikassa kielletty. Rakastan kaikkia tuoksuja niin paljon, etten todellakaan lopeta tuoksumasta hyvälle. Olen puhunut.

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hajuveden käyttäjistä mieleen vain sellainen ajatus, että peittävät lian/hien hajua. Siihenhän ne alun perin kehitettykin.

Vierailija
22/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako ap? Voi olla oma hajuaisti hieman heikentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei välttämättä edes haista, kuinka paljon sitä hajuveden tuoksua on, joskus mulle on sanottu, että tuliko laitettua vähä liikaa hajuvettä, vaikka itse ei sitä huomaiskaan että tuoksuu vähä liikaaki

Vierailija
24/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuta maltillisemmin, tai mieluummin älä.

Vierailija
25/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää, ellei ole erikseen kielletty.

Vierailija
26/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta ei sen hajuvedes pidä tuoksua metrien päähän tai että susta jää sellainen hajuvesivana ilmaan leijailemaan.

Sama pätee partavesiin.

Vierailija
27/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelitukat ainakin lotraa hajusteita eikä kukaan uskalla huomauttaa niille.

Vierailija
28/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee hajuveden käyttäjistä mieleen vain sellainen ajatus, että peittävät lian/hien hajua. Siihenhän ne alun perin kehitettykin.

Just suihku ja pesukone keksitty

Vierailija
29/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan siellä apteekissa sanottu samaa, jos mies olis tullu sinne, ja tuoksunu liikaa partavedelle

Vierailija
30/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ei välttämättä edes haista, kuinka paljon sitä hajuveden tuoksua on, joskus mulle on sanottu, että tuliko laitettua vähä liikaa hajuvettä, vaikka itse ei sitä huomaiskaan että tuoksuu vähä liikaaki

Siihen tuoksuun tottuu itse ja sitten pahimmassa tapauksessa lataa vielä suihkauksen kaksi päivän mittaan, kun mukamas se ei enää tuoksu yhtään..

Sama pätee meikkiinkin (etenkin humalassa) että siihen tottuu ja joka kerta kun peiliin vilkaisee sitä onkin jotenkin ihan liian vähän ja aina pitää pistää ainakin pikkuisen lisää. Lopputulos onkin sitten melkoinen.

Ja samalla tavalla sitä taitaa sokeutua ripsilisäkkeisiinkin ja tekokynsiinkin eli ensin on oikein maltilliset ja kivat, mutta sitten pitääkin laittaa seuraavalla kerralla vähän lisää kun eihän ne mitään edes näy. Lopulta on sitten ne kamalat karvamadot jotka ei kaunista ketään.

Vierailija
31/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa.

Vierailija
32/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tuoksuun tottuu itse ja sitten pahimmassa tapauksessa lataa vielä suihkauksen kaksi päivän mittaan, kun mukamas se ei enää tuoksu yhtään..

Sama pätee meikkiinkin (etenkin humalassa) että siihen tottuu ja joka kerta kun peiliin vilkaisee sitä onkin jotenkin ihan liian vähän ja aina pitää pistää ainakin pikkuisen lisää. Lopputulos onkin sitten melkoinen.

Ja samalla tavalla sitä taitaa sokeutua ripsilisäkkeisiinkin ja tekokynsiinkin eli ensin on oikein maltilliset ja kivat, mutta sitten pitääkin laittaa seuraavalla kerralla vähän lisää kun eihän ne mitään edes näy. Lopulta on sitten ne kamalat karvamadot jotka ei kaunista ketään.

Nuo hienolta nimeltään "somevaikuttajat" kyllä ovat osanneet vetää överiksi ihan kaikessa. On jos minkälaista meikkiä ja korua ja sitten vielä töröhuulia. Vaikea ottaa vakavasti moisia, vaikka eihän sitä ulkonäön vuoksi saisi olettaa mitään. 

Vierailija
33/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on astma. Arvostaisin ettette tuoksuisi!

Mullakin on astma ja käytän tuoksuja itsekin. Kannattais varmaan laittaa astman hoitotasapaino kuntoon niin ei hajuvedet ahdista 🤔

Vierailija
34/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.  Tuollaisten tyrannien valtaan ei pidä alistua, jotka yrittää estää toisia käyttämästä hajuvettä. 

Vähän sama kuin allergiat. Esim. mä oon niin pahasti koira- ja kissa-allerginen, että jos eläimen omistaja tulee lähelle, alkaa nenä ja silmät vuotaa. En silti yritä määräillä ihmisiä pysymään kaukana saati luopumaan lemmikeistään vaan otan tarvittaessa itse lääkettä jos menen paikkaan jossa täytyy istua joukossa, jossa jollain on todennäköisesti eläimiä (esim. elokuvateatteriin).

Vierailija
35/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä elo tytöt ovat pesytymättä  2vk ja kaikki eritteiden hajut todella haisevat. ovat kateellisia sinulle tosi naiselle joka pidät itsestäsi huolta. paffyymi hyvin hoidetulla takaa JÄRKI NAISEN. 

Vierailija
36/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika lailla suomalainen ilmiö tämä, että hajuveden käyttöä paheksutaan. Menkäähän tuonne muualle Eurooppaan, niin nimenomaan hajuvedet ovat yksi ostetuimpia kosmetiikkatuotteita ja niitä myös käytetään.

Vierailija
37/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Marc Copacabana partavesi on niin halpaa Tokmannissa, että tykkään lotrailla sen kanssa oikein urakalla.

Vierailija
38/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä kun lämpötila nousee ja ihmisillä on yhä talvivaatteet päällä niin kyllä on kauheat hajut julkisissa kulkuvälineissä ja muissa suljetuissa tiloissa. Hississä kanssani matkustanut mummoikäinen nainen haisi "silakkalaatikolle" ja bussissa haisi viereisellä penkkirivillä pistävä hiki ja takana pesemätön perse. Mieluummin olisin parfyymia haistellut kuin kehon eritteiden tuoksuja. Suomalaisten hygienian taso on myös laskenut merkittävästi viime vuosina. Ehkä korona-aikana ihmiset ovat unohtaneet miten pahalta haisevat jos eivät peseydy?

Vierailija
39/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, ajattelisit muita.

En ajattele muita niin paljon, etten saisi tehdä asioita joista tykkään ja saan iloa. Ap

Jos hajuvesi tuo sulle iloa, niin suosittelen miettimään elämäsi uudelleen.

Vierailija
40/188 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika lailla suomalainen ilmiö tämä, että hajuveden käyttöä paheksutaan. Menkäähän tuonne muualle Eurooppaan, niin nimenomaan hajuvedet ovat yksi ostetuimpia kosmetiikkatuotteita ja niitä myös käytetään.

Eurooppalainen nainen ei todellakaan tuoksu voimakkaasti hajuvedelle, se on rahvaan merkki. Suomalainen ja venäläinen nainen sielläkin lemuaa kilometrin päähän. Hajuvettä pitää osata käyttää, jos ei, pitää jättää käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän