Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko itsekästä olettaa, että kaikki muutkin ovat jo sairastaneet koronan ja siksi vapautua maskin käytöstä? Vai millä oikeudella koronan sairastaneiden pitäisi olla sairastamattomien panttivankina? Itse en ainakaan enää suostu pitämään maskia. Entä sinä?

Vierailija
13.04.2022 |

Minun mielestä kaikki "normaalit" ihmiset ovat jo sairastaneet koronan pois ja siten saaneet sairastetun taudin tuoman suojan. Vain koronan sairastamista lykkäävät joutuvat vielä jännittämään miten oma elimistö selviää tästä heille vielä täysin uudesta viruksesta.

Jokainen tartunta vie epidemiaa yhden askeleen verran kohti normaalia elämää. Siksi ei ole mitään syytä pitkittää sitä, koska asiantuntijoiden mukaan korona käy kuitenkin kaikki ihmiset läpi.

Itse en enää jaksa pitää maskia.

Kommentit (270)

Vierailija
41/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotusta ja äskettäinen sairastettu korona. Omikronista on variantti jo liikkeellä, pidän maskia.

Vierailija
42/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juurikaan käyttänyt maskia koko tämän sirkuksen aikana, lapsen syntymän jälkeen vielä vähemmän. En kestä ajatusta etten voisi jutella ja ilmeillä vauvalle joka opettelee vasta puhumista ja muiden eleiden ja ilmeiden tulkitsemista.

Kuka on käskenyt käyttää maskia kotona? Voi pyhä yksinkertaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ap, en ole pitäny yli vuoteen maskia ja 0 rokotetta ottanut. Heitä se nyt jo helvettiin se maski jos niin haluat, se on sinun oma tahto.

Vierailija
44/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kenenkään muun panttivanki kuin oman mielesi panttivanki pedonsysteemissä.

Poista välit tästä linkistä ja katso onko sulla koko lammaskitti kasassa.

https://i.yl ila uta.org/ab/4e/ab4e6b7c7e0e8fb1.jpg

Vierailija
45/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän maskia, koska en ole itsekäs ihminen.

Välttelen tulemasta kaveriksi heidän kanssa, jotka eivät käytä maskia. Aina korreloi sen kanssa, että nämä ihmiset tuijottavat enemmän omaa napaa. 

Vierailija
46/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli korona helmikuussa ja en ole enää maskia käyttänyt.

Olet siis itsekäs paska joka ei välitä muista.

Maskisi nimenomaan suojaisi muita mutta sehän ei sinunlaista mlkkua kiinnosta

Vierailija
47/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen tulemasta kaveriksi heidän kanssa, jotka eivät käytä maskia. Aina korreloi sen kanssa, että nämä ihmiset tuijottavat enemmän omaa napaa. 

Sillä että pitää tai ei pidä maskia niin ei ole mitään tekemistä itsekkyyden kanssa.

Vierailija
48/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro ap, en ole pitäny yli vuoteen maskia ja 0 rokotetta ottanut. Heitä se nyt jo helvettiin se maski jos niin haluat, se on sinun oma tahto.

tuollaista totuutta tänään foliohatusta

Vierailija
49/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä että pitää tai ei pidä maskia niin ei ole mitään tekemistä itsekkyyden kanssa.

no todellakin on mutta ilmeisesti liian vaikeaa sinun ymmärtää, voi kyynel 

Vierailija
50/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no todellakin on mutta ilmeisesti liian vaikeaa sinun ymmärtää, voi kyynel 

Olet itsekäs kun et uskalla näyttää edes omia kasvoja kadulla. 

Vierailija
51/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Maskia pitämällä kertoo siitä, että välittää muista. Johan se näkyy otsikossakin. Kun itse on sairastanut,niin ei väliä sitten saako muut tartunnan, eli ei pidä maskia. 

Eli korreloi sen kanssa, että on itsekäs henkilö. 

Vierailija
52/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jotkut uuvelot luulee että se rätti naamalla auttaa:D ja kuinka monta kertaa se sama rätti uudelleenkäytetään!

Vierailija
53/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jotkut uuvelot luulee että se rätti naamalla auttaa:D ja kuinka monta kertaa se sama rätti uudelleenkäytetään!

Sinä et selkeästi tiedä mitään.

Sen maskin tarkoitus on suojata muita. Sitä voi uudelleenkäyttää, koska idea on suojata muita sinulta ja sinusta tulevasta taudista.

Eihän sille mitään voi jos tuollaista ei tyhmänä ymmärrä.

Vierailija
54/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko sairastanut koronan, kummallisia oireita on ollut vähän väliä joten tuskin ovat olleet koronaa (kotitestin mukaan ei ole ollut).

En silti jaksa käyttää maskia enkä hakea kolmatta rokotusta, jos tuohon kuolen niin ei voi mitään. Enemmän pelkään sotaa ja työttömyyttä täällä huonovointivaltiossa. Kituutan sellaisessa riistotyössä, että täälläkin palstalla kommentoitiin miksi suostun moiseen. No, olen ainakin vielä elossa. Olenko masentunut? Ei kiinnosta Suomessa mennä edes lääkäriin enää (syö pillereitä, lääkäri saa provikat), me duunarit kuollaan pikkuhiljaa pois ja sitä mukaa ihmiskunnan tuhokin hiljalleen lähenee, mikä on mielestäni ainoa mahdollinen pelastus luonnolle. Että kaikki hyvin oikeastaan kuitenkin.

Vierailija
55/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa, en ole rokotettu ja mulle on aivan herttaisen yhdentekevää käytätkö maskia vai et. En mäkään käytä.

Vierailija
56/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on pakko käyttää. Muualla en käytä. Kolmesti rokotettu ja koronankin sairastanut.

Vierailija
57/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisetkin ihmiset "epänormaaleja", jotka eivät vain kertakaikkiaan saa koronaa, vaikkei käytäkään maskia?

Vierailija
58/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole juurikaan käyttänyt maskia koko tämän sirkuksen aikana, lapsen syntymän jälkeen vielä vähemmän. En kestä ajatusta etten voisi jutella ja ilmeillä vauvalle joka opettelee vasta puhumista ja muiden eleiden ja ilmeiden tulkitsemista.

Kuka on käskenyt käyttää maskia kotona? Voi pyhä yksinkertaisuus.

Häh? Siis en käytä maskia kun lapsen kanssa käymme kirjastossa, kaupoilla, asioilla... mitä ikinä.

Vierailija
59/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työporukan ainoa rokottamaton ja kaikki ovat saaneet koronan toisiltaan paitsi minä.... Että joo, hyvin toimii rokotteet...

Vierailija
60/270 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työporukan ainoa rokottamaton ja kaikki ovat saaneet koronan toisiltaan paitsi minä.... Että joo, hyvin toimii rokotteet...

Hyvä että huomasit nyt että eihän ne toimi. Ja nehän myös sairastuttaa ihmiset.