Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti juo ja on öitä pois kotoa :/

Vierailija
12.04.2022 |

mun äitil on josku sellasia ”jaksoja”, millon ryyppää monta päivää putkee, nyt esimerkiksi 6. päivä menossa. kyseisiä jaksoja tulee joskus harvemmin ja voi kestää eripituisia aikoja. yleensä näitä tapahtuu kuitenkin kerran kuussa tai kahdessa, ja yleensä ryyppää ainakin 4 päivää putkeen. joskus sen miesystäväkin on meillä, ja silloin tappelee johonkin yöneljään saakka. jos sen miesystävä ei kuitenkaan oo meillä, se lähtee baariin tai jonnekkin muualle ilmottamatta. ennen se tuli aina joskus 2-4 välillä, mutta esimerkiksi nyt tämän viikon aikana on ollut kaikki ryyppypäivänsä/yönsä muualla kuin kotona, ja tullut seuraavana aamuna tai päivällä. sen juominen ahdistaa mua ja on vaikuttanu mun koulunkäyntiin ja kaverisuhteisiin. ryyppääminen on myös vaikuttanu sen töihin ja kouluun.

en oo kertonu täst silti kenellekkään, koska tiiän, että en asuis kotona sen jälkeen, koska lastensuojelun kanssa ollaan oltu tekemisissä ennenkin. toisaalta joskus vaikuttaa paremmalta asua muualla, mutta välitän mun äidistä kuitenkin sen verran. haluisin nyt jotain apuja ja neuvoja tähän, ehkä jonkun omia kokemuksia. en tiedä, oliko tää oikea paikka tulla kertomaan tästä tai tulenko saamaan yhtäkään asiallista vastausta, mutta yritetään kuitenkin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin tädit, voitte lopettaa lässyttämisen jo.

Täällä on alkuperäinen juttu:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3003762/aiti-juo-ja-oita-pois-kotoa

Ihan uteliaisuudesta, olisiko sinun mielestäsi parempi, että neuvoja kaipaavat nuoret (mahdollisesti trollit, mahdollisesti ei, mistäpä sitä tietää kun anonyymipalsta on) eivät saisi täällä mitään vastauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän