Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita ette tajua? Siis sitä, miksi niitä myydään?

Vierailija
12.04.2022 |

Minä en tajua napapaitoja Suomen talvessa. Ja jotkut nuoret jopa käyttävät niitä. Toinen, mitä en tajua, ovat ne vähän liian lyhyinä myytävät farkut, jotka paljastavat nilkat. Näyttävät ihan karseilta.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ylisuuri: makuupussitakit ja ylisuuret bleiserit. Miksei vaate saa olla sopivaa kokoa?!

Koska suuret vaatteet ovat mukavampia. Varsinkin iso toppatakki lämmittää paremmin kuin joku tyköistuva lyhyt takki, joka ei edes persettä peitä.

Tyköistuva on eri asia kuin joku kittana lähestulkoon bolero. Voi se takki olla pitkäkin kunhan ei ole valtavan kokoinen ja istuu mm. vyötäröltä. Makuasioita, mutta minusta vie vartalolta kaikki muodot ja tekee omituisen näköiseksi.

Itse ostin esim. toppatakin viime talvelle jossa on huppu, paksu vuori ja peittää takapuolen, mutta jossa on selkeästi kapeampi vyötärö ja vyö siihen päälle. Samoin minulla on polvipituinen villakangastakki.

Niin, kaikilla ei ole tarvetta koko ajan korostaa muotojaan. Minua ei haittaa yhtään, että vyötäröni ei erotu talvitakki päällä. Yleisesti ottaen minusta isot vaatteet näyttävät pienikokoisilla ihmisillä kivalta. Isokokoisilla ei ehkä niinkään, mutta jokaisen oma valinta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla