Mitä ruokaa ei kannata kotona tehdä, sillä teollisesti valmistettu on parempaa?
Kommentit (68)
Kaikki kotiruoka on parempaa kuin teollisesti valmistettu.Joku mainitsi maksalaatikon.Ostolaatikossa on 12 % maksaa.Miten ajattelet? Ei sitä saisi kutsua edes maksalaatikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pinaatti- tai nokkoslettuja toki voi tehdä himassa ja ovat halvempia ja parempia, mutta jos priorisoin ajankäytön niin kaupan pinaattiletut pannulla voissa paistettuna ovat hyvää arkiruokaa. Syön kotitekoisen salaatin kanssa.
Nuo ostosalaatitkin on mennyt yli äyräitten. Kallista ja huononlaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tänne ilmestyy näitä luuliemen keittelijöitä joille kaikki einekset ja pakasteet on myrkkyä ja saatanasta😄
Sääli ettet osaa kokata ja lisäksi olet kateellinen meille jotka osaa ja viitsii.
Kyllä ihan koulutetut kokitkin usein oikoo ruoanlaitossa. Vai onko itselläsi pyssy kaapissa ja lehmä himassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin maksalaatikko ja hernekeitto ovat sellaisia, joita en ole koskaan tehnyt itse. Ranskanperunoitakaan en jaksa tehdä itse, kun ei ole rasvakeitintä, vaan paistan uunissa pakasteranuja. Sipsejä en ole myöskään koskaan tehnyt itse.
Miksi et paista lohkoperunoita uunissa? Siis ostat perunoita, peset ja leikkaat ne lohkoiksi. Vähän oliiviöljyä, pippuria ja suolaa. Helppoa. Myös halvempaa ja terveellisempää. Ja makukin parempi. Asun yksin eikä tämä ole mullekaan ylivoimaista.
Kyllä minä sellaisia joskus teen, mutta eivät ne ole ranskanperunoita, joista nyt oli puhe. Ranskanperunat paistetaan upporasvassa, mielellään kahteen kertaan.
Kai te jeesustelijat myös kasvatatte tai metsästätte kaikki raaka-aineenne itse, teette vaatteenne itse ja elätte muutenkin täydessä omavaraistaloudessa.
Kun ei mikään teollinen kehitys ole voinut olla ihmiskunnalle mitenkään hyväksi, paljon parempaa saa kun tekee itse. Muut ei vaan osaa ja on kateellisia! :D
Pinaatti- tai nokkoslettuja toki voi tehdä himassa ja ovat halvempia ja parempia, mutta jos priorisoin ajankäytön niin kaupan pinaattiletut pannulla voissa paistettuna ovat hyvää arkiruokaa. Syön kotitekoisen salaatin kanssa.