Monellekko vaimosi on antanut
Mies tiedätkö kuinka monen miehen alla vaimosi on ollut ennen sinua
Kommentit (65)
Kaksi tiedän, saattaa olla muitakin
Puolisoni ei tiedä tai ei ainakaan ole sanonut mitään.
Minulla ollut/on viimeisen 11 vuoden aikana muutama fb, miestuttava, joiden kanssa harrastettu/harrastetaan seksiä,. Toki juteltu/jutellaan myös erilaisista asioista, mikä ei tosin se päämäärä.
Tuon 11 vuoden aikana harrastanut salaa seksiä ehkä noin 20 muun miehen kanssa.
Vaikka kuulostaisikin inhottavalta, mielestäni nautinto, jonka saa seksistä, on luonnollista, ja minusta on luonnollista harrastaa seksiä henkilöiden kanssa, joihin tuntee vetoa. Toki näissä salaisissa tapaamisissa lisäkiksejä tulee nimenomaan kielletystä puuhailusta.
Usein oman kumppanin kanssa kiihotun kovasti siitä, kun ajattelen, miten moni (varattu) mies on saanut tyydytyksen minun kanssani, kun puoliso ei kotona anna, ja laukean todella nopeasti. Ymmärtäähän sen, että jokainen haluaa tyydyttää tarpeitaan.
Käyttäjä42044 kirjoitti:
Onko se totta
En tiedä, ei kiinnosta, jos sanoo parikymmentä niin se riittää minulle, en minä nyt valalle vaadi :)
En tiedä enkä kyllä sillä tiedolla mitään tekisikään.
Toivottavasti tarpeeksi monen ettei tarvitse kiikkustuolissa kipuilla asian kanssa.
Kolmen kanssa, minua kyllä hieman kiinnostaa ja siksi olen asiaa kysellytkin.
Joku siinä vain on kiihottavaa kun vaimo kertoo tekemisistään ja kun kuvittelee hänet makaamassa vieraan miehen alla pantavana
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kanssa, minua kyllä hieman kiinnostaa ja siksi olen asiaa kysellytkin.
Joku siinä vain on kiihottavaa kun vaimo kertoo tekemisistään ja kun kuvittelee hänet makaamassa vieraan miehen alla pantavana
Paljaalla ja liemet sisään. Peukutan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tiedä
Onneksi ei tiedä
Mrs. C
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tiedä
Onneksi ei tiedä
Mrs. C
Kerro meille. Olisi kiihottavaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Yhden.
Miten ei useammalle ole antanut?
Kumma juttu.
Luulen, että vaimoni on saanut suurin piirtein samalta määrältä miehiä mitä minä olen antanut naisille. Olen aika helppo, ja annan helposti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vaimoni on saanut suurin piirtein samalta määrältä miehiä mitä minä olen antanut naisille. Olen aika helppo, ja annan helposti.
Kuten vaimosikin?
Elämä olisi helpompaa ja tyydyttävämpää, jos helppoja naisia ja miehiä olisi enemmän.
Ainakin usealla kymmelle tai jopa sadalle