Monellekko vaimosi on antanut
Mies tiedätkö kuinka monen miehen alla vaimosi on ollut ennen sinua
Kommentit (65)
Aina tätä typerää "nainen antaa jamies sitten ottaa" eihän se mene noin ollenkaan! Minä ainakin otan naisena, en mitään anna.
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä typerää "nainen antaa jamies sitten ottaa" eihän se mene noin ollenkaan! Minä ainakin otan naisena, en mitään anna.
Jaa, miehenä annan mielelläni naisille. Ja suurin osa seksikumppaneista on ollut naisia jotka ovat ottaneet. On se sitten ollut kaluni ottamista suihin, pilluun, pyllyyn, tai yhtälailla kieleni ottamista pilluun ja/tai pyllyyn. Oikein mielelläni olen antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vaimoni on saanut suurin piirtein samalta määrältä miehiä mitä minä olen antanut naisille. Olen aika helppo, ja annan helposti.
Kuten vaimosikin?
Elämä olisi helpompaa ja tyydyttävämpää, jos helppoja naisia ja miehiä olisi enemmän.
Ymmärsit (tahallisesti ?) väärin, minä olen ollut se helppo meistä kahdesta.
Kolmelle, ensinmäisen kanssa pari kertaa nuorena toinen oli pidempi suhde niin varmaan usemman kerran, kolmas oli sitten se tietääkseni ainoa yhden yön juttu ja perinteisesti laivalla.
Minusta on myös kiihottavaa näin pidemmän yhdessä olon jälkeen kuulla vaimon seikkailuista, suhteen alkuaikoina ei kummallekkaan tullut mieleenkään kertoa vanhoista jutuista
Olikohan 14-15. näin listan nimistäkin taannoin
Vierailija kirjoitti:
Neljästä on kertonut
Koeajossa vasta eikä ees sisäänajettu neljällä
Vierailija kirjoitti:
Väärin !
Sinä naisena annat ja olet miesten pantavana ja pantava eikä se muuksi muutu vaikka kuinka femakkona sitä tahtoisit ja kiljuisit.
Mustakaan ei muutu valkoiseksi vaikka joku femakkoämmä kuinka haluaisi.
Pysytään siis rehellisyydessä ja faktoissa.
Kahdelle, oli varmaan toiselta oppinut ottamaan suihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tiedä
Onneksi ei tiedä
Mrs. C
Kerro meille Mrs. C
En oo aivan varma, mutta luulen et kahdelle ennen mua. Sotilaille ja siviilelle.
Nykyistä miestäni ei kiinnosta seksuaalihistoriani.
Exä jonka kanssa olin miltei 12 vuotta halusi tietää tarkan lukeman ja myöskin nimiä kun osa oli jollain tavoin tuttuja hänelle.
Ja luku siis on jotain 35-40 välillä, enää en muista tarkkaan.
N40
On kertonut yhdestä, eipä ole tainnut enempää ollakkaan.
Jännä juttu oli se kun hän kertoi tuosta vanhasta suhteesta niin alkoi käymään aivan ennen näkemättömillä kierroksilla, mikä lie ajatus tullut mieleen.
Paljaalla antanut vakisuhteissa, joita ehkä 4. Sitten pelkkiä panoja useita, joista joillekin kumitta, kun ollut pillerit.
Ymmärtäähän tuon, että on ollut kumppaneita, kun hyvä, tiukka pillu, osaa ottaa suihin erittäin hyvin ja nauttii miesten taidokkaista hoidoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden.
Miten ei useammalle ole antanut?
Kumma juttu.
Mitäkös kummaa siinä on? Nuorena mentiin yhteen, ja sitä ennen vielä nuorempana oli ollut jonkin aikaa yhdessä toisen kundin kanssa..
Valistunut arvaus, että ainakin 100.lle ennen avioliittoa ja avioliiton aikana n. 200.lle, tuo viimeinen luku voi olla enemmänkin, kun en ole aina ollut paikalla. :):)
Sanoo nolla ennen minua. En tiedä, kun vaimo työskenteli kirkon työntekijänä näin piti varmaan sanoa.
Tietääkseni neljä. Kahdesta jätkästä kertonut enemmänkin oli ollut varmaan jollain tavoin erityisen jännää.
Mistä tuon tietää vaikka on antanut kaikille jotka on pyytänyt
En tiedä, kun ei kerro. Rouva oli ohjelmatoimistossa duunissa silloin kun tavattiin, siellä pörräsi paljon muusikoita joilla on kykyä iskeä seuraa, kuuntelisin mielelläni mitä on tapahtunut, pantu on ainakin sen tiedän.