Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni on laiska?t.ammattivalittaja

Vierailija
05.10.2015 |

Ei meinaa jaksaa elättää perhettä vaikka meillä pieni perhe ja minäkin olen säästöni tähän laittanut. Monet miehet käyvät töissä, elättävät isomman perheen ja jopa remontoivat tai rakentavat taloaan. Miksi mun mieheni on niin laiska?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miestä käy todellakin sääliski. Tuota ammattivalitusta on raskas ja masentava lukea jo täältä palstalta, saati että tuo mies joutuu kuuntelemaan sitä joka päivä kotonaan.

Vierailija
42/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:57"]Ap:n miestä käy todellakin sääliski. Tuota ammattivalitusta on raskas ja masentava lukea jo täältä palstalta, saati että tuo mies joutuu kuuntelemaan sitä joka päivä kotonaan.
[/quote]

Ei ihme että tekee pitkiä työpäiviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"]

Kukahan se laiska on? Valittaminen on ainoa asia jossa olet itse hyvinkin ahkera.

[/quote]Sekin on miehestä kiinni. Hän sanoo aina että ala tekemään yrityksen hommia enemmän silti ei anna niitä mun tehdä eikä anna mun alkaa yrittäjäksikään.ap

[/quote]

Niinpä tietysti. Kaikki on aina jonkun muun vika paitsi sinun. Olet masentava tyyppi.

[/quote]Alkaisitko sitten itse yrittäjäksi vastoin miehesi tahtoa? en voi montaa asiaa tehdä kun mies niitä vastustaa.ap

[/quote]

Kyllä alkaisin. Katsos, kun tämä SUomi ei ole (ainakaan vielä) mikään muslimivaltio, enkä niin ollen ole mieheni holhouksen alainen. Saan vapaana naisena tehdä ihan mitä huvittaa, ei siihen miehen lupaa tarvita.

Vierailija
44/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:57"]Ap:n miestä käy todellakin sääliski. Tuota ammattivalitusta on raskas ja masentava lukea jo täältä palstalta, saati että tuo mies joutuu kuuntelemaan sitä joka päivä kotonaan. [/quote] Ei ihme että tekee pitkiä työpäiviä!

[/quote]Velkojensa takia joutuu pitkiä päiviä tekemään, joutuisi vaikka ei mua olisi.ap

Vierailija
45/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:00"]

Kukahan se laiska on? Valittaminen on ainoa asia jossa olet itse hyvinkin ahkera.

[/quote]Sekin on miehestä kiinni. Hän sanoo aina että ala tekemään yrityksen hommia enemmän silti ei anna niitä mun tehdä eikä anna mun alkaa yrittäjäksikään.ap

[/quote]

Niinpä tietysti. Kaikki on aina jonkun muun vika paitsi sinun. Olet masentava tyyppi.

[/quote]Alkaisitko sitten itse yrittäjäksi vastoin miehesi tahtoa? en voi montaa asiaa tehdä kun mies niitä vastustaa.ap

[/quote]

Kyllä alkaisin. Katsos, kun tämä SUomi ei ole (ainakaan vielä) mikään muslimivaltio, enkä niin ollen ole mieheni holhouksen alainen. Saan vapaana naisena tehdä ihan mitä huvittaa, ei siihen miehen lupaa tarvita.

[/quote]Olisit valmis myös siihen jos päätöksesi johtaisi eroon? entä lapsen illat yksinkö olisi kotona?ap

Vierailija
46/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli annat vaikutelman, että miehesi on laiska tyranni?

Vierailija
47/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:13"]

Eli annat vaikutelman, että miehesi on laiska tyranni?

[/quote]Ei varsinaisesti tyranni mutta jollakin lailla vanhanaikainen eli että naisen paikka on kotona yms mutta silti ei kuitenkaan jaksaisi/haluaisi yksin elättää perhettään.ap

Vierailija
48/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä ap nolo tyyppi. Oot jo aiemmin haukkunu miehes rumaks, köyhäks ja nyt laiskaks. Itse istut aamusta iltaan perse toopalla koneella valittamassa. Säälin sun miestä ja poikaa:(

Vierailija
49/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee ap sinusta niin erinomaisen upea ihmisen, että voit istua koneella haukkumassa miestäsi?

Vierailija
50/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:20"]

Mikä tekee ap sinusta niin erinomaisen upea ihmisen, että voit istua koneella haukkumassa miestäsi?

[/quote]En mä miestäni hauku. Ihmettelin lähinnä sitä kun monet miehet jaksavat tehdä monenlaista hommaa työn lisäksi ja oma mieheni ei jaksa.ap

Vierailija
51/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Olisit valmis myös siihen jos päätöksesi johtaisi eroon? entä lapsen illat yksinkö olisi kotona?ap

[/quote]

Kyllä. En katselisi miestä, joka määräilisi mitä saan tehdä ja mitä en. Yritysideaasi en tiedä, mutta jos se vaatisi iltoja pois kotoa, palkkaisin lapselle hoitajan. Vaihtoehtoisesti lapsi olisi isällään kun olen töissä. Ei lapsen tarvitse isästään erota.

Vierailija
52/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:20"]

[/quote]En mä miestäni hauku. Ihmettelin lähinnä sitä kun monet miehet jaksavat tehdä monenlaista hommaa työn lisäksi ja oma mieheni ei jaksa.ap

[/quote]

Et hauku miestäsi? Millä mittapuulla sana "laiska" määritellään kohteliaisuudeksi? Kyllä sinä todellakin haukut miestäsi. Etkä ainoastaan tänään, vaan usein.

Vierailija
53/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:04"]

Riippuu vähän kuinka raskas työ on. Ei meilläkään mies esim remppaa tai hoida puutarhaa juurikaan, minä teen sen koska tykkään siitä ja olen kotona. Oletko itse miten aktiivinen? Remppaatko itse?

[/quote]En remppaa koska mies ei kuitenkaan olisi rempaan tyytyväinen. Hän on tarkka miltä jäli näyttää yms joten en ala siksi edes yrittämään. Tuttavan mies on viiden lapsen isä ja rakensi talon perheelleen ja hänkin tekee pitkää päivää ja lisäksi sivutoimisena yrittäjän töitä. Silti jaksaa kaikenlaista.ap

[/quote]

Tällä tuttavalla on myös ahkera, aikaansaava ja kannustava puoliso? Sinun miehelläsi ei ole. 

Vierailija
54/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et hauku miestäsi? Laiska onkin teillä sitten ihan sellainen hellittelynimi. Puhut hänestä hyvin negatiiviseen sävyyn, kirjoituksissasi vilisevät sanat viitsi, ei hyväksy, ei tee, ei saa aikeiseksi.

Vierailija
55/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessani oli kysymysmerkki eli onko mieheni laiska? en todellakaan hauku miestäni täällä aina kaikki mun aloitukset halutaan käsittää väärin. Ihmettelin kun monen miehet jaksavat niin monelaista töiden lisäksi ja mieheni ei jaksa. Ja kyllä kannustan miestäni joka ainoa päivä, olen satsannut hänen yritykseensäkin valtavasti rahaa eikö sekin ole kannustamista? ap

Vierailija
56/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt miksi mieheltäsi miksi ei jaksa? Tosin en kyllä ihmettele yhtään ettei jaksa. Itse et luonnollisestikaan tiedä millaista on tehdä 10h päivässä fyysistä työtä päivästä toiseen. Sen jälkeen kun kotona istuva rouva tulee avautumaan, että miksi sä et nyt ala sirkkelöimään lautoja uutta lattiaa varten niin voin kertoa että on vitsit aika vähissä.

Vierailija
57/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se niin ole, että vakka kantensa valitsee? Sä kuitenkin käsitykseni mukaan makaat himassa 24/7, remppaa sä.

Vierailija
58/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:25"]

En mä miestäni hauku. Ihmettelin lähinnä sitä kun monet miehet jaksavat tehdä monenlaista hommaa työn lisäksi ja oma mieheni ei jaksa.ap

[/quote]

Mun mies tekee 7,5h työpäiviä ja työmatka on 20 min / suunta. Hän jaksaa tehdä remonttia siihen päälle, koska

a) tykkää touhuta aina jotain eikä osaa istua aloillaan

b) aikataulua ei ole ja asumisen ohella taloa on kunnostettu kohta 10v

c) rahahuolia ei ole, vain asuntolaina maksettavana

d) pääsee välillä irautumaan sekä työstä että kotoa....tosin menee silloinkin tekemään fyysistä hommaa mutta aivan erilaista

e) alakouluikäinen vaatii päivittäistä huomiota/leikkiä/huolenpitoa, eli koko iltaa ei saa rempata kuin kriittisissä vaiheissa (eristeet puuttuu ja talvi tulee), toisaalta miehellä ei päivittäisissä rutiineissa ole muita kotitöitä kuin päivällisen laitto

Eli luultavasti ne jotka jaksaa koko valveillaoloajan puuhata nauttivat siitä, hommat on monipuolisia ja keskenään erilaisia eivätkä koe stressiä keskeneräisistä hommista? Voin hyvin kuvitella että kirvesmies ei halua työpäivän päälle tehdä kotona remppaa.

Vierailija
59/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:39"]

Eikös se niin ole, että vakka kantensa valitsee? Sä kuitenkin käsitykseni mukaan makaat himassa 24/7, remppaa sä.

[/quote]Mies ei halua että remppaan. Remppaamiseni ei kelpaa hänelle.ap

Vierailija
60/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:39"]

Oletko kysynyt miksi mieheltäsi miksi ei jaksa? Tosin en kyllä ihmettele yhtään ettei jaksa. Itse et luonnollisestikaan tiedä millaista on tehdä 10h päivässä fyysistä työtä päivästä toiseen. Sen jälkeen kun kotona istuva rouva tulee avautumaan, että miksi sä et nyt ala sirkkelöimään lautoja uutta lattiaa varten niin voin kertoa että on vitsit aika vähissä.

[/quote]Mä en ikinä iltaisin valita hänelle yhtään mistään, harvoin viikolla mistään jutellaan. En ole vaatinut remppaamaan nopealla tahdilla vaan että jotain olisi saatu tässä 10v aikana aikaiseksi.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi