Mun mieheni on laiska?t.ammattivalittaja
Ei meinaa jaksaa elättää perhettä vaikka meillä pieni perhe ja minäkin olen säästöni tähän laittanut. Monet miehet käyvät töissä, elättävät isomman perheen ja jopa remontoivat tai rakentavat taloaan. Miksi mun mieheni on niin laiska?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"]
Riippuu vähän kuinka raskas työ on. Ei meilläkään mies esim remppaa tai hoida puutarhaa juurikaan, minä teen sen koska tykkään siitä ja olen kotona. Oletko itse miten aktiivinen? Remppaatko itse?
[/quote]En remppaa koska mies ei kuitenkaan olisi rempaan tyytyväinen. Hän on tarkka miltä jäli näyttää yms joten en ala siksi edes yrittämään. Tuttavan mies on viiden lapsen isä ja rakensi talon perheelleen ja hänkin tekee pitkää päivää ja lisäksi sivutoimisena yrittäjän töitä. Silti jaksaa kaikenlaista.ap
[/quote]
No sun mies tekee töitä vuoden ympärin täysipäiväisenä yrittäjänä ja lisäksi katselee nurkissaan naista joka vaan valittaa vain kun kaikilla muilla on paremmin. Ei tekis mullakaan tuollaisen "mutku muillaki on niin mäkin haluun" eteen tehdä mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"] Riippuu vähän kuinka raskas työ on. Ei meilläkään mies esim remppaa tai hoida puutarhaa juurikaan, minä teen sen koska tykkään siitä ja olen kotona. Oletko itse miten aktiivinen? Remppaatko itse? [/quote]En remppaa koska mies ei kuitenkaan olisi rempaan tyytyväinen. Hän on tarkka miltä jäli näyttää yms joten en ala siksi edes yrittämään. Tuttavan mies on viiden lapsen isä ja rakensi talon perheelleen ja hänkin tekee pitkää päivää ja lisäksi sivutoimisena yrittäjän töitä. Silti jaksaa kaikenlaista.ap [/quote] No sun mies tekee töitä vuoden ympärin täysipäiväisenä yrittäjänä ja lisäksi katselee nurkissaan naista joka vaan valittaa vain kun kaikilla muilla on paremmin. Ei tekis mullakaan tuollaisen "mutku muillaki on niin mäkin haluun" eteen tehdä mitään.
[/quote]Mä en valita miehelleni yhtään mitään. Harvoin mies edes kerkiää paljon keskustelemaan niin en tosiaankaan valita enkä vertaa hänen kuullen meitä keneenkään muuhun perheeseen.ap
No annapa tämän aiheen sitten olla, koska tästähän ei päästä mihinkään.
1. Mies ei jaksa/halua rempata = ammattivalittaja valittaa palstalle
2. Ammattivalittaja ei jaksa/halua rempata = ammattivalittaja valittaa palstalle
3. Ammattivalittajan mies ei anna palkata kirvesmiestä = ammattivalittaja valittaa palstalle
4. Ammattivalittajalla ei tosin olisi rahaakaan palkata kirvesmiestä = ammattivalittaja valittaa palstalle.
Loputon oravanpyörä. Ei ratkaisua ongelmaan. Mutta ammattivalittaja jaksaa kyllä valittaa tästä palstalle...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"] Riippuu vähän kuinka raskas työ on. Ei meilläkään mies esim remppaa tai hoida puutarhaa juurikaan, minä teen sen koska tykkään siitä ja olen kotona. Oletko itse miten aktiivinen? Remppaatko itse? [/quote]En remppaa koska mies ei kuitenkaan olisi rempaan tyytyväinen. Hän on tarkka miltä jäli näyttää yms joten en ala siksi edes yrittämään. Tuttavan mies on viiden lapsen isä ja rakensi talon perheelleen ja hänkin tekee pitkää päivää ja lisäksi sivutoimisena yrittäjän töitä. Silti jaksaa kaikenlaista.ap [/quote] No sun mies tekee töitä vuoden ympärin täysipäiväisenä yrittäjänä ja lisäksi katselee nurkissaan naista joka vaan valittaa vain kun kaikilla muilla on paremmin. Ei tekis mullakaan tuollaisen "mutku muillaki on niin mäkin haluun" eteen tehdä mitään.
[/quote]Mä en valita miehelleni yhtään mitään. Harvoin mies edes kerkiää paljon keskustelemaan niin en tosiaankaan valita enkä vertaa hänen kuullen meitä keneenkään muuhun perheeseen.ap
[/quote]
Vastasit juuri omaan kysymykseesi huomaamattasi. Jos miehesi ein ehdi kanssasi arkisin edes puhua, niin voidaan kai nyt yksimielisesti todeta ettei hän ainakaan laiska ole.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Niin muuten vaan tuttavilla on ahkerammat miehet niin sunkin miehen pitäis, lapsen synttärit on pakko pitää jossakin muualla kun muilla on isommat talot niin eihän niitä lapsia sin e voi kutsua ja rahaakin muilla on enemmän pitää synttäreitä hienoissa paikoissa. Ja väität ettei miehesi tiedä ajatuksistasi mitään. Just. Onnea vaan teidänkin suhteelle, kommunikaatio pelaa vallan mainiosti. Tosin trollihan sä olet, että en tiedä miksi edes vaivaudun.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"] Riippuu vähän kuinka raskas työ on. Ei meilläkään mies esim remppaa tai hoida puutarhaa juurikaan, minä teen sen koska tykkään siitä ja olen kotona. Oletko itse miten aktiivinen? Remppaatko itse? [/quote]En remppaa koska mies ei kuitenkaan olisi rempaan tyytyväinen. Hän on tarkka miltä jäli näyttää yms joten en ala siksi edes yrittämään. Tuttavan mies on viiden lapsen isä ja rakensi talon perheelleen ja hänkin tekee pitkää päivää ja lisäksi sivutoimisena yrittäjän töitä. Silti jaksaa kaikenlaista.ap [/quote] No sun mies tekee töitä vuoden ympärin täysipäiväisenä yrittäjänä ja lisäksi katselee nurkissaan naista joka vaan valittaa vain kun kaikilla muilla on paremmin. Ei tekis mullakaan tuollaisen "mutku muillaki on niin mäkin haluun" eteen tehdä mitään. [/quote]Mä en valita miehelleni yhtään mitään. Harvoin mies edes kerkiää paljon keskustelemaan niin en tosiaankaan valita enkä vertaa hänen kuullen meitä keneenkään muuhun perheeseen.ap [/quote] Niin muuten vaan tuttavilla on ahkerammat miehet niin sunkin miehen pitäis, lapsen synttärit on pakko pitää jossakin muualla kun muilla on isommat talot niin eihän niitä lapsia sin e voi kutsua ja rahaakin muilla on enemmän pitää synttäreitä hienoissa paikoissa. Ja väität ettei miehesi tiedä ajatuksistasi mitään. Just. Onnea vaan teidänkin suhteelle, kommunikaatio pelaa vallan mainiosti. Tosin trollihan sä olet, että en tiedä miksi edes vaivaudun.
[/quote]Mies oli myös ihan itsenäisesti sitä mieltä että järjestetään lapsen synttärit muualla kuin täällä koska eskariaikaan synttärit oli täällä ja 12 lasta on aika paljon tänne plus heille pitäisi keksiä jotain ohjelmaa joten tuo oli paras noin. Pidämme kyllä lapsen synttärit osittain täällä sillä tänne tulee sitten sukulaiset, kummit yms.Ja kyllä kommunikoimme liian vähän keskenämme.ap
Viimeksi kerroit, että miehesi mielestä synttärit pitäisi järjestää kotona. Ai ai ai, pidä huolta että sun tarina pysyy samanlaisena. Vai miten se olikaan se sun jalkojen pituuseron vaihtelu :) ?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:06"]
Viimeksi kerroit, että miehesi mielestä synttärit pitäisi järjestää kotona. Ai ai ai, pidä huolta että sun tarina pysyy samanlaisena. Vai miten se olikaan se sun jalkojen pituuseron vaihtelu :) ?
[/quote]Mies tajusi kun puhuttiin että synttärit on järkevämpi järjestää muualla siis lastensynttärit. Sukulaisten synttärit on sitten täällä, se oli kompromissi jonka minä lupasin viimeisillä säästöilläni maksaa. Jalkojen pituusero on 4cm.ap
Viimeksi se oli 5cm. Edistystä on siis tapahtunut :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:12"]
[/quote]Jatkakaa vaan vittuilua. 4cm se on. ap
Miksi sun pitäisi sitä yrittäjänhommaasi tehdä iltaisin? Et kai suunnittele jotain yritysten tilojen siivoamista? Ei fysiikka kestä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:20"]
Miksi sun pitäisi sitä yrittäjänhommaasi tehdä iltaisin? Et kai suunnittele jotain yritysten tilojen siivoamista? Ei fysiikka kestä.
[/quote]Koska se yritys olisi auki myös iltaisin n klo 18 asti. En mä mitään siivoamishommia ajattele.ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:12"]
[/quote]Jatkakaa vaan vittuilua. 4cm se on. ap
[/quote]
Nyt tarkkana! Laita johonkin itsellesi ylös näitä numeerisia faktoja että juttusi pysyvät kurssissa jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"]
Kukahan se laiska on? Valittaminen on ainoa asia jossa olet itse hyvinkin ahkera.
[/quote]Sekin on miehestä kiinni. Hän sanoo aina että ala tekemään yrityksen hommia enemmän silti ei anna niitä mun tehdä eikä anna mun alkaa yrittäjäksikään.ap
[/quote]
Mitä sä aatelit ryhtyä yrittämään? Narinaa ei kovin moni osta...
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:12"] Viimeksi se oli 5cm. Edistystä on siis tapahtunut :) [/quote]Jatkakaa vaan vittuilua. 4cm se on. ap [/quote] Nyt tarkkana! Laita johonkin itsellesi ylös näitä numeerisia faktoja että juttusi pysyvät kurssissa jatkossakin.
[/quote]Ei mun tarvitse koska ontumiseni ei haittaa mun elämääni mitenkään.ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:01"]
Kukahan se laiska on? Valittaminen on ainoa asia jossa olet itse hyvinkin ahkera.
[/quote]Sekin on miehestä kiinni. Hän sanoo aina että ala tekemään yrityksen hommia enemmän silti ei anna niitä mun tehdä eikä anna mun alkaa yrittäjäksikään.ap
[/quote]
Mitä sä aatelit ryhtyä yrittämään? Narinaa ei kovin moni osta...
[/quote]En aio sitä palstalle kertoa, pahansuoville ämmille.ap
Pahansuoville ämmille. Aika originelli haukkumanimi. Itse koen olevani tänään hieman töihinsä kyllästynyt suloinen myrkynkeittäjä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 10:59"]
Eikö se tehnyt 12h työpäiviä... siihen pääällekö pitäisi vielä remontoida?
[/quote]tää
Mitä sä ap haluat, että sulle sanotaan? Että miehesi on laiska. Tai että miehesi ei ole laiska. Kumpi se nyt rouvaa mielyttää enemmän? Oli se kumpi hyvänsä niin se on sin miehesi ja haluat vapaaehtoisesti hänen kanssaan olla, joten kestä se. Älä valita.