Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni on laiska?t.ammattivalittaja

Vierailija
05.10.2015 |

Ei meinaa jaksaa elättää perhettä vaikka meillä pieni perhe ja minäkin olen säästöni tähän laittanut. Monet miehet käyvät töissä, elättävät isomman perheen ja jopa remontoivat tai rakentavat taloaan. Miksi mun mieheni on niin laiska?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:26"]

Ukkos ei vaan kestä sun seuraa, siksi tekee paljon töitä ja välttelee lomailua sun kans. Vinkusit vähemmän, ni ehkä ukkoskin ois tyytyväisempi.

[/quote]Sittenhän mun ukkoni ei kestä lapsensakkaan seuraa.ap

Vierailija
22/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:24"]

Jos miehesi tekee kuutena päivänä viikossa kymmenen tunnin päiviä niin kuin olet kertonut, niin kuinka sinulla on otsaa vaatia häntä remontoimaan. Katsoppa sinne peiliin.

[/quote]Nyt tekee pari viikkoa 6 päivän viikkoa ja ehkä 10 tunnin päiviä mutta nehän vaihtelee enkä mä ole remontoimaan pyytänyt johan tämä on 10v ollut remontoimatta.ap
[/quote]

Et ole remontoimaan pyytänyt? Pitäisikö sun lukea tuo oma aloituksesi ensin uudestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:26"]

Ukkos ei vaan kestä sun seuraa, siksi tekee paljon töitä ja välttelee lomailua sun kans. Vinkusit vähemmän, ni ehkä ukkoskin ois tyytyväisempi.

[/quote]
Joskus täytyy valita kahdesta pahasta pienempi.

Vierailija
24/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:26"]

[/quote]

Ei se omena yleensä kauas puusta putoa.

Vierailija
25/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:24"] Jos miehesi tekee kuutena päivänä viikossa kymmenen tunnin päiviä niin kuin olet kertonut, niin kuinka sinulla on otsaa vaatia häntä remontoimaan. Katsoppa sinne peiliin. [/quote]Nyt tekee pari viikkoa 6 päivän viikkoa ja ehkä 10 tunnin päiviä mutta nehän vaihtelee enkä mä ole remontoimaan pyytänyt johan tämä on 10v ollut remontoimatta.ap [/quote] Et ole remontoimaan pyytänyt? Pitäisikö sun lukea tuo oma aloituksesi ensin uudestaan?

[/quote]Aloituksellani tarkoitin että monet miehet tekevät monta hommaa kuten esim tuo tuttavan mies joka rakensi talon,kävi kahdessa työssä yms ja heillä on iso perhe. Olen mä pyytänyt joskus remontoimaan mutta en ole enää vuosiin pyytänyt kun tiedän ettei hän tee muuta kun käy töissä ja itse en remontoi koska mies ei sitä halua eikä halua kirvesmiehiä tänne.ap

Vierailija
26/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:26"] Ukkos ei vaan kestä sun seuraa, siksi tekee paljon töitä ja välttelee lomailua sun kans. Vinkusit vähemmän, ni ehkä ukkoskin ois tyytyväisempi. [/quote]Sittenhän mun ukkoni ei kestä lapsensakkaan seuraa.ap [/quote] Joskus täytyy valita kahdesta pahasta pienempi.

[/quote]Kumma kun hän sitten väittää aivan toisin kuten esim että haluaisi viettää lapsensa kanssa enemmän aikaa, seurata ja opettaa enemmän lasta läksyissä eikä olla aina töissä. Palstan mukaan hän siis valehtelee.ap

Vierailija
27/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:26"] Ukkos ei vaan kestä sun seuraa, siksi tekee paljon töitä ja välttelee lomailua sun kans. Vinkusit vähemmän, ni ehkä ukkoskin ois tyytyväisempi. [/quote]Sittenhän mun ukkoni ei kestä lapsensakkaan seuraa.ap [/quote] Joskus täytyy valita kahdesta pahasta pienempi.

[/quote]Kumma kun hän sitten väittää aivan toisin kuten esim että haluaisi viettää lapsensa kanssa enemmän aikaa, seurata ja opettaa enemmän lasta läksyissä eikä olla aina töissä. Palstan mukaan hän siis valehtelee.ap
[/quote]

No mutta eihän hän sitten laiska ole niin kuin itse sanot! Hänhän väläyttää puheillaan hyvän isän piirteitä.

Vierailija
28/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:30"]

[/quote]
Sinä valehtelet ja vääristelet.

Vierailija
29/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä sitä ehtisi yrittäjämies vielä toista projektia tekemään kun kaikki aika menee jo töissä? Vai onko teillä siellä hienoatoalueella enemmän tunteja vuorokaudessa ja enemmän päiviä viikossa?

Vierailija
30/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:39"]

Missä välissä sitä ehtisi yrittäjämies vielä toista projektia tekemään kun kaikki aika menee jo töissä? Vai onko teillä siellä hienoatoalueella enemmän tunteja vuorokaudessa ja enemmän päiviä viikossa?

[/quote]Ei ole mutta voisihan sitä viikonloppuisin yhdessä koko perhe remontoida.ap

Vierailija
31/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:39"]

[/quote]Ei ole mutta voisihan sitä viikonloppuisin yhdessä koko perhe remontoida.ap
[/quote]
Kaikki ei myöskään tykkää rempata ja rakentaa.

Vierailija
32/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:39"]

[/quote]

No mutta nyt keksin! Sähän voit palkata adoptioon antamasi pojan teille remppamieheksi! Järjestyy siinä hänelle samalla hänelle töitä ja remppa pysyy perhepiirissä.

Vierailija
33/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:39"] Missä välissä sitä ehtisi yrittäjämies vielä toista projektia tekemään kun kaikki aika menee jo töissä? Vai onko teillä siellä hienoatoalueella enemmän tunteja vuorokaudessa ja enemmän päiviä viikossa? [/quote]Ei ole mutta voisihan sitä viikonloppuisin yhdessä koko perhe remontoida.ap [/quote] Kaikki ei myöskään tykkää rempata ja rakentaa.

[/quote]Ei tykkää siksi hän voisikin suostua remppamiehiin tai voisimme vaikka muuttaa tms.ap

Vierailija
34/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:39"]

[/quote]

No mutta nyt keksin! Sähän voit palkata adoptioon antamasi pojan teille remppamieheksi! Järjestyy siinä hänelle samalla hänelle töitä ja remppa pysyy perhepiirissä.
[/quote]

Timanttinen idea!

Vierailija
35/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:39"] Missä välissä sitä ehtisi yrittäjämies vielä toista projektia tekemään kun kaikki aika menee jo töissä? Vai onko teillä siellä hienoatoalueella enemmän tunteja vuorokaudessa ja enemmän päiviä viikossa? [/quote]Ei ole mutta voisihan sitä viikonloppuisin yhdessä koko perhe remontoida.ap [/quote] No mutta nyt keksin! Sähän voit palkata adoptioon antamasi pojan teille remppamieheksi! Järjestyy siinä hänelle samalla hänelle töitä ja remppa pysyy perhepiirissä.

[/quote]Ei se taida oikein olla remppaihmisiä, lisäksi vaikka osaisikin rempata niin en sitä tänne ottaisi.ap

Vierailija
36/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yritystä olet harkinnut? Jos olet ajatellut mennä miehesi yritykseen, niin se on kuollut idea. Monikaan suhde ei kestä samaa työpaikkaa ja ymmärrän miehesi kieltäytymisen.
Jos taas sulla on joku hyvä idea, jossa olet hyvä, niin sitten voisit alkaa yrittämään. Eikö vielä saa kaikenmaailman starttirahaakin? Ei sun tarvitse kaikesta saada miehesi hyväksyntää.

Vierailija
37/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:49"]Mitä yritystä olet harkinnut? Jos olet ajatellut mennä miehesi yritykseen, niin se on kuollut idea. Monikaan suhde ei kestä samaa työpaikkaa ja ymmärrän miehesi kieltäytymisen.
Jos taas sulla on joku hyvä idea, jossa olet hyvä, niin sitten voisit alkaa yrittämään. Eikö vielä saa kaikenmaailman starttirahaakin? Ei sun tarvitse kaikesta saada miehesi hyväksyntää.
[/quote]

Ei ap pysty tekemään mitään, ei ainakaan ottamaan mitään neuvoja tai ehdotuksia vastaan.

Vierailija
38/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:49"]

Mitä yritystä olet harkinnut? Jos olet ajatellut mennä miehesi yritykseen, niin se on kuollut idea. Monikaan suhde ei kestä samaa työpaikkaa ja ymmärrän miehesi kieltäytymisen. Jos taas sulla on joku hyvä idea, jossa olet hyvä, niin sitten voisit alkaa yrittämään. Eikö vielä saa kaikenmaailman starttirahaakin? Ei sun tarvitse kaikesta saada miehesi hyväksyntää.

[/quote]En mä mieheni yritykseen ole ajatellut mennä, en mä niitä töitä voi tehdä. Tuskin saisin starttirahaa kun mulla ei ole mitään ammattia yms en viitsi palstalla laitta minkä alan yritystä olen miettinyt. Ei tarvitse saada miehen hyväksyntää mutta vaikea se on aloittaa jos toinen kovasti vastustaa.ap

Vierailija
39/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:49"]

Mitä yritystä olet harkinnut? Jos olet ajatellut mennä miehesi yritykseen, niin se on kuollut idea. Monikaan suhde ei kestä samaa työpaikkaa ja ymmärrän miehesi kieltäytymisen. Jos taas sulla on joku hyvä idea, jossa olet hyvä, niin sitten voisit alkaa yrittämään. Eikö vielä saa kaikenmaailman starttirahaakin? Ei sun tarvitse kaikesta saada miehesi hyväksyntää.

[/quote]En mä mieheni yritykseen ole ajatellut mennä, en mä niitä töitä voi tehdä. Tuskin saisin starttirahaa kun mulla ei ole mitään ammattia yms en viitsi palstalla laitta minkä alan yritystä olen miettinyt. Ei tarvitse saada miehen hyväksyntää mutta vaikea se on aloittaa jos toinen kovasti vastustaa.ap
[/quote]

Mähän sanoin!!

Vierailija
40/79 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:49"] Mitä yritystä olet harkinnut? Jos olet ajatellut mennä miehesi yritykseen, niin se on kuollut idea. Monikaan suhde ei kestä samaa työpaikkaa ja ymmärrän miehesi kieltäytymisen. Jos taas sulla on joku hyvä idea, jossa olet hyvä, niin sitten voisit alkaa yrittämään. Eikö vielä saa kaikenmaailman starttirahaakin? Ei sun tarvitse kaikesta saada miehesi hyväksyntää. [/quote]En mä mieheni yritykseen ole ajatellut mennä, en mä niitä töitä voi tehdä. Tuskin saisin starttirahaa kun mulla ei ole mitään ammattia yms en viitsi palstalla laitta minkä alan yritystä olen miettinyt. Ei tarvitse saada miehen hyväksyntää mutta vaikea se on aloittaa jos toinen kovasti vastustaa.ap [/quote] Mähän sanoin!!

[/quote]Kyllä mä sen yrityksen vielä perustan sitten kun lapseni pystyy olemaan yksin illat.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän