Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiusallinen ihastus

Vierailija
05.10.2015 |

Olen 18v lukiolainen ja minulla on todella kiusallinen ongelma. Istuin kerran ruokalassa samaan pöytään, missä oli itseäni 1-2 vuotta nuorempi tyttö. Ajattelin vain syödä nopeasti ja istuin siihen pöytään pelkästään siksi, koska muualla ei ollut tilaa.
Tämän jälkeen tuo samainen tyttö on alkanut tuijottamaan minua välillä ja hymyilee minulle ja flirttailee sellaisella viekkaalla katseella ja joskus tulee muka sattumalta samalle penkille istumaan, mutta ei kuitenkaan sano mitään.
Tyttö on todella kaunis ja omaa hyvän takapuolen ja rinnat ja pukeutuu vielä mukavan tiukkoihin vaatteisiin ja hieman paljasteleviin ja vaikuttaa ihan mukavalta, mutta ongelmana on se, että minulla on jo tyttöystävä.
En ole kertonut tyttöystävälleni asiasta ja hän selvästi hieman ihmettelee tuon tytön flirttailua ja on huomannut sen. Menee aina hiljaiseksi ja tavallaan suuttuu. Tyttöystäväni on myös saanut hieman ulkonäköpaineita siitä, koska ei ole niin hyvin varusteltu, kun tämä flirttailija tyttö.
Tyttöystäväni on myös vähentänyt huomattavasti seksiä kanssani, vaikka on aina pitänyt siitä ja on meistä se, kuka yleensä sitä haluaa. Kehunut myös useaan otteeseen varustustani ja tykännyt ennen hipelöidä penistäni vaikka elokuvaa katsellessa, mutta nykyään on etäisempi.

Otanko asian puheeksi tyttöystäväni kanssa, vai odotanko, että koko juttu unohtuu vai puhunko "ihailijalleni" ja käsken lopettamaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi