Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin sitten polttamaan siipeni pelimiehen kanssa

Vierailija
10.04.2022 |

En alkuun ollut edes kovin kiinnostunut koko tyypistä, mutta ajan myötä ihastuin ja kiinnyin. Siinä vaiheessa, kun kuvioihin tuli seksiä, mies sai ilmeisesti tarpeekseen ja vetäytyi. Ei kuitenkaan ole "jättänyt" mua, roikottaa vaan mukana. Laittaa suunnilleen yhden jonkun ihan random viestin viikossa, eikä "ehdi" tavata, vastaa mulle viiveellä tai ei ollenkaan.

En edes tajunnut, että kyseessä on peluri, ja nyt kolmatta viikkoa jo itken silmiä päästäni ja tunnen itseni maailman suurimmaksi idiootiksi. Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistin ja estin koko tyypin kaikkialta. Nyt itkettää vielä enemmän.

Ap

Sä olet nyt voittaja, vaikka pahalta tuntuukin. Tämän myötä miehen arvostus sinua kohtaan todennäköisesti nousee ja saattaa yrittää ottaa yhteyttä jotain kautta. Muista pitää pää kylmänä.

Tuskinpa muistaa edes mun olemassaoloa enää kahden viikon kuluttua.

Ap

Vierailija
102/106 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä olet nyt voittaja, vaikka pahalta tuntuukin. Tämän myötä miehen arvostus sinua kohtaan todennäköisesti nousee ja saattaa yrittää ottaa yhteyttä jotain kautta. Muista pitää pää kylmänä.

Jotenkin alkaa tuntua hätiköidyltä tämä. Jospa sillä olikin vaan kiire..?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun meillä oli jouluna kalkkuna ja se oli kynitty, mutta karvat piti vielä polttaa. Muistan sen polttettujen karvojen käryn. Tuli vaan mieleen aloituksen otsikosta.

Vierailija
104/106 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten ollut niin kamalaa saada karva suuhun?

Vierailija
105/106 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Muisti ja otti yhteyttä. Tsempatkaa nyt mua, etten lankea enää uudestaan!! Kovasti tekisi mieli palata takaisin :/

Ap

Vierailija
106/106 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Muisti ja otti yhteyttä. Tsempatkaa nyt mua, etten lankea enää uudestaan!! Kovasti tekisi mieli palata takaisin :/

Ap

No jos nyt on ihan pakko vastata, niin:

Kiitos viestistäsi, mutta tuntuu että haluamme erilaisia asioita, joten jätetään tämä tähän. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

Ja sitten se numero estoon. Teet itsellesi palveluksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi