Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin sitten polttamaan siipeni pelimiehen kanssa

Vierailija
10.04.2022 |

En alkuun ollut edes kovin kiinnostunut koko tyypistä, mutta ajan myötä ihastuin ja kiinnyin. Siinä vaiheessa, kun kuvioihin tuli seksiä, mies sai ilmeisesti tarpeekseen ja vetäytyi. Ei kuitenkaan ole "jättänyt" mua, roikottaa vaan mukana. Laittaa suunnilleen yhden jonkun ihan random viestin viikossa, eikä "ehdi" tavata, vastaa mulle viiveellä tai ei ollenkaan.

En edes tajunnut, että kyseessä on peluri, ja nyt kolmatta viikkoa jo itken silmiä päästäni ja tunnen itseni maailman suurimmaksi idiootiksi. Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hänen numero ja viestit estoon.Ne toiminnat on joka puhelimissa.Oli älypuhelin tai ei menen asetuksiin .Jatka elämää äläkä jää roikkuman häneen.Ansaitset parempaa!

Tämä. Itselläni kävi sama ja tein kuten ketjussa neuvotaan, eli kysyin missä mennään. Sain aivan älyttömän ympäripyöreän diipadaapa vastauksen ja suutuin, koska tuli tunne, että mies pitää aivan idioottina. Välittömästi sen viestin lukemisen jälkeen poistin kaikki viesit ja koko miehen numeron ja kaikki estot päälle. Yksi viikonloppu siinä meni, että oli paha mieli, mutta jo sunnuntai-iltana hymyilytti. Semmoinen kokemus se.

Vierailija
62/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin ja estin koko tyypin kaikkialta. Nyt itkettää vielä enemmän.

Ap

Anna mennä vaan. Sulla ei ole mitään hävettävää. Sinua on petetty. Luota itkun vapauttavaan voimaan, ryve surussasi, huuda ja hakkaa tyynyä. Tuosta pääsee yli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta viestittely kokonaan. Heti.

Unohda koko mies.

Tämä on ainut oikea tapa toimia. Muuten et pääse takaisin jaloillesi. Been there done that.

Vierailija
64/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaverina yksi "pelimies". Ollut jo lapsuudesta asti itse asiassa.

Hän käy luonani saunomassa ja vaihtamassa kuulumisia silloin tällöin. Todella hyvä suustaan ja mukava kaveri jutella vaikka mistä. Ei tosin mikään pitkä tai komea, mutta aina löytää seuraa, jos baariin eksytään.

Itse olen pitkässä parisuhteessa ja käy hieman jopa sääliksi tämä kaveri.

No siis, pääsääntöisesti nämä ovat aika surullisia tapauksia. Mulle player selitti, miten surullinen on kun ympärillä kaikki ovat jo naimisissa ja osa perheellisiäkin, ja hän edelleen yksin. Niin, mistähän mahtoi johtua...

Olen aika varma että hän on minun jälkeeni jatkanut samaa menoa ja sänkykaverit vaihtuneet aina parin kerran jälkeen. Ja yksin on edelleen.

Vierailija
65/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän käy luonani saunomassa ja vaihtamassa kuulumisia silloin tällöin. Todella hyvä suustaan ja mukava kaveri jutella vaikka mistä. Ei tosin mikään pitkä tai komea, mutta aina löytää seuraa, jos baariin eksytään.

Nämä voi olla ihan hauskaa seuraa ja supliikkimiehiä, niiden kanssa voi dokata ja mennä, tehdä ja kokea, mutta rakastua ei kannata. Kaverina ihan viihdyttäviä tapauksia, aina sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
66/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehen tunnistaa siitä, että kiinnostus lopahtaa heti, kun on sänkyyn päästy. Unohda koko tyyppi.

Tämä on ihan käsittämätöntä..Itse olin kaveri (siis oikeasti kaveri,ystävä) 7 vuotta yhden miehen kanssa. Autoin ja jeesasin aina,kun sillä oli ihmissuhde huolia etc. Tuntui arvostavan mua kovasti. Annoin tavaroita,kun erosi, lohdutin kun oli paha olla.

Yhtäkkiä alkoi viestittämään miten tykkäsi musta, torjuin,koska oltiin vain kavereita.

Sitten yhden baari-illan jälkeen päädyttiin sänkyyn. Kaaduin sitä heti.

Mies otti etäisyyttä, vältteli mua ja puhui ensimmäistä kertaa/käyttäytyi epäkunnioittavasti.

Se ystävyys loppui siihen. Tuli kyllä todella surullinen olo. Menetin ystävän ja mietin oliko koko 7 vuotta tuntemani läheinen ihminen oikeasti niin kp.

7-vuotta friend zonessa ja lopuksi pettymys seksiin.

No seksi oli surkeaa,sen myönnän. Mutta muuten kommenttisi todella asiaton. Pidin kyseistä ihmistä jopa parhaimpana ystävänäni. Ja kaikki muuttui tuon yhden yön takia.

Satutti ihan eri lailla. Siis se,että menetti itselle oikeasti tärkeän ihmisen,jonka kuvitteli pitävän itseänikin tärkeänä ihmisenä. Oli vielä puolustanut mua kp exää vastaan "ansaitset paremman".

Näköjään 7 vuodessa ei oppinut ihmistä tuntemaan.

AP:lle,kyllä se siitä. Parempi,että paljastui heti eikä vasta vuosien päästä.. jos jotain positiivista etsii.

Vierailija
67/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voin lohduttaa että tuskin pystyt rikkomaan mun ennätystä: itkin kuuden kuukauden ajan joka ikinen päivä tuollaisen kusipään takia. Ei todellakaan ollut sen arvoista.

Saatu vahingossa maistaa herkkuja ylemmältä tasolta.

Ei, vaan oli ensimmäinen ihminen jonka päästin niin lähelle. Eipä olisi kannattanut.

Laske vaan sitä tasoa, niin mies ei lähde seksin jälkeen.

Sählärit, jotka eivät kykene normaaliin vuorovaikutukseen ihmissuhteissa (="pelimiehet") ovat kaikkea muuta kuin korkeatasoisia.

Vierailija
68/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi vaan paneskella hänen kanssaan silloin tällöin?

Vierailija
69/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voin lohduttaa että tuskin pystyt rikkomaan mun ennätystä: itkin kuuden kuukauden ajan joka ikinen päivä tuollaisen kusipään takia. Ei todellakaan ollut sen arvoista.

Ei, vaan oli ensimmäinen ihminen jonka päästin niin lähelle. Eipä olisi kannattanut.

En ole laskemassa. Sulla taitaa olla todella isoja ongelmia tuon naisettomuutesi kanssa kun pitää jokaiseen ketjuun tulla asiaa vinkumaan.

Kolme lasta aasialaisen kanssa. :P

Ja silti 7-23 meidän suomimammojen seurassa.

Vaimo häärää keittiössä iltapalaa.

Jos leikittäisiin, että tuo on totta, niin eikö se silti olisi erittäin kummallista. Onnellinen puoliso ja isä viettää illat pitkät suomimammojen seurassa sillä aikaa, kun puoliso milloin laittaa iltapalaa, milloin on lasten kanssa ulkona tai jotain. Mikä sinua meidän seurassamme niin kovasti kiehtoo?

Vierailija
70/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sählärit, jotka eivät kykene normaaliin vuorovaikutukseen ihmissuhteissa (="pelimiehet") ovat kaikkea muuta kuin korkeatasoisia.

Ei tämäkään mies ollut mitenkään korkeatasoinen. Keskimittaa lyhyempi eikä edes rikas tai koulutettu.

Ap

Vierailija
71/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miestä ei taida kiinnostaa oikeasti seksi, vaan se valloittaminen. Miehellä olisi nyt mahdollisuus saada kanssasi seksiä päivät ja yöt läpeensä, mutta taas alkaa uuden naisen piiritys.

Sellaisia ne pelimiehet on, antaa kerran tai pari ja sitten alkaa pihtaaminen.

Kyllähän hyvä seksi kaikkia kiinnostaa. Sitä ei nyt vain tainnut olla miehelle tarjolla.

Seksi oli hyvää ja mies oli ihan haltioissaan kaikesta. Tai ainakin sitten valehteli olevansa.

Ap

Vierailija
72/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehen tunnistaa siitä, että kiinnostus lopahtaa heti, kun on sänkyyn päästy. Unohda koko tyyppi.

Tämä on ihan käsittämätöntä..Itse olin kaveri (siis oikeasti kaveri,ystävä) 7 vuotta yhden miehen kanssa. Autoin ja jeesasin aina,kun sillä oli ihmissuhde huolia etc. Tuntui arvostavan mua kovasti. Annoin tavaroita,kun erosi, lohdutin kun oli paha olla.

Yhtäkkiä alkoi viestittämään miten tykkäsi musta, torjuin,koska oltiin vain kavereita.

Sitten yhden baari-illan jälkeen päädyttiin sänkyyn. Kaaduin sitä heti.

Mies otti etäisyyttä, vältteli mua ja puhui ensimmäistä kertaa/käyttäytyi epäkunnioittavasti.

Se ystävyys loppui siihen. Tuli kyllä todella surullinen olo. Menetin ystävän ja mietin oliko koko 7 vuotta tuntemani läheinen ihminen oikeasti niin kp.

7-vuotta friend zonessa ja lopuksi pettymys seksiin.

No seksi oli surkeaa,sen myönnän. Mutta muuten kommenttisi todella asiaton. Pidin kyseistä ihmistä jopa parhaimpana ystävänäni. Ja kaikki muuttui tuon yhden yön takia.

Satutti ihan eri lailla. Siis se,että menetti itselle oikeasti tärkeän ihmisen,jonka kuvitteli pitävän itseänikin tärkeänä ihmisenä. Oli vielä puolustanut mua kp exää vastaan "ansaitset paremman".

Näköjään 7 vuodessa ei oppinut ihmistä tuntemaan.

AP:lle,kyllä se siitä. Parempi,että paljastui heti eikä vasta vuosien päästä.. jos jotain positiivista etsii.

Ei vaikuta pelurilta tämä tapaus. Varmaan säikähti tapahtunutta yhtä paljon, kuin sinäkin. Eikä vaan jotenkin osaa päästä siitä yli, tai osaa suhtautua asiaan mitenkään. Asiat olisi pitänyt puhua heti halki. Harmillista.

Vierailija
73/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita itse viesti. Kysy missä mennään, onko kiinnostunut enää. Saat itsellesi rauhan ja pääset eteenpäin.

Tsemppiä, kyllä se siitä. Playerit on kusipäätä. Been there done that.

Olen kysynyt. Vastaus oli kiire..

Ap

Voi herran jestas miten naiivi olet. Oletko minkä ikäinen? Olit sille pelkkä pano. Älä nyt tyhmä jää roikkumaan siinä toivossa että vielä kiinnostuu. Kiire sillä on varmaan panna muita naisia ja ehkä suakin vielä polkasee jos sitä kaipaat, mutta vähän järkeäkin voi käyttää.

No toiset nyt vaan on naiiveja, koska eivät roiku missään deittimestoissa tai baareissa ja noi miehet osaavat esittää myös olevansa tosissaan jne. Minäkään en tarjonnut itseäni missään, silti tuli mies ja onnistui käyttämään seksuaalisesti hyväkseen. 

Hyvin tosiaan osasi esittää, kun kaikki oli niin ihanaa ja yhtäkkiä mies pyyhkii mut vaan ajatuksistaan. Enpä tiedä onko nyt niin erityisen naiivia, jos on surullinen tultuaan dumpatuksi?

Ap

Mulle tapahtui aikoinaan sama yhden tinder miehen kanssa ja olin aivan rikki, enkä uskonut ikinä enää löytäväni rakkautta.

Nyt 2v myöhemmin elän parisuhteessa ihanan miehen kanssa ja olen onnellinen 🤗

Vierailija
74/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, pääsääntöisesti nämä ovat aika surullisia tapauksia. Mulle player selitti, miten surullinen on kun ympärillä kaikki ovat jo naimisissa ja osa perheellisiäkin, ja hän edelleen yksin. Niin, mistähän mahtoi johtua...

Olen aika varma että hän on minun jälkeeni jatkanut samaa menoa ja sänkykaverit vaihtuneet aina parin kerran jälkeen. Ja yksin on edelleen.

No sitä se minunkin pleijeri selitti, että hänellä ei ole koskaan ollut onnea naisrintamalla, on niin rumakin ja ollut 10 vuotta ihan yksin ja blaa blaa blaa. Valheita kaikki. Ainut mikä oli totta, että hänellä oli todella ollut vaimo, joka otti eron silloin kymmenen vuotta sitten. Mutta jätti mies kertomatta, että vaimo otti eron koska selvisi, että ukko juoksee jatkuvasti maksullisilla! Ja kyllä niitä naisia tähän kymmeneen vuoteen mahtui hyvinkin paljon. Ja kun jäi kiinni tästä, tää mies esitti kun ei edes tuntisi mua! Olis edes sanonut sori. Sillä oli heti uus nainen kierroksessa kun jäi mulle touhuistaan kiinni. Jollain tavalla hän oli koukussa juuri tuohon valloittamiseen, että saa naisia ihastumaan itseensä niin helposti ja sitten samalla on vähän reppana, mutta hassu tyyppi. Kaiken maailman sekopäitä sitä saakin varoa. Mutta sainpahan kerran elämässäni tuntea rakkautta, vaikka se olikin pelkkää kusetusta.

Vierailija
75/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miestä ei taida kiinnostaa oikeasti seksi, vaan se valloittaminen. Miehellä olisi nyt mahdollisuus saada kanssasi seksiä päivät ja yöt läpeensä, mutta taas alkaa uuden naisen piiritys.

Kyllähän hyvä seksi kaikkia kiinnostaa. Sitä ei nyt vain tainnut olla miehelle tarjolla.

Seksi oli hyvää ja mies oli ihan haltioissaan kaikesta. Tai ainakin sitten valehteli olevansa.

Ap

Valehteli olevansa. Olitko sinä haltioissasi? Kiihoittuiko hän siitä, että sinä kiihotuit? Vai halusiko vaan palvella sua kiihottumatta itse?

Vierailija
76/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä selviää kaikki. 

Vierailija
77/106 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valehteli olevansa. Olitko sinä haltioissasi? Kiihoittuiko hän siitä, että sinä kiihotuit? Vai halusiko vaan palvella sua kiihottumatta itse?

Vaikea sanoa. Olin mäkin haltioissani, mies alkuun jotenkin epävarma kyvyistään. Ehkä hakikin vaan jotain itsetuntoboostia ja sai multa kannustusta tavoittelemaan kuumempia naisia?

Ap

Vierailija
78/106 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole laskemassa. Sulla taitaa olla todella isoja ongelmia tuon naisettomuutesi kanssa kun pitää jokaiseen ketjuun tulla asiaa vinkumaan.

Suomimies on aasialaisen kanssa vain siksi ettei saa suominaista. Olen nähnyt thai työkavereitteni miehet, herranjestas sentään. En koskisi niihin miehiin tikullakaan.

Vierailija
79/106 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja silti 7-23 meidän suomimammojen seurassa.

Vaimo häärää keittiössä iltapalaa.

Jos leikittäisiin, että tuo on totta, niin eikö se silti olisi erittäin kummallista. Onnellinen puoliso ja isä viettää illat pitkät suomimammojen seurassa sillä aikaa, kun puoliso milloin laittaa iltapalaa, milloin on lasten kanssa ulkona tai jotain. Mikä sinua meidän seurassamme niin kovasti kiehtoo?

Tuo johtuu siitä että, täällä puhutaan suomea. Thaivaimo vinkuu huonolla ymmärtämättömällä suomikielellä josta ei saa selvän.

Vierailija
80/106 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikea sanoa. Olin mäkin haltioissani, mies alkuun jotenkin epävarma kyvyistään. Ehkä hakikin vaan jotain itsetuntoboostia ja sai multa kannustusta tavoittelemaan kuumempia naisia?

Ap

Narsistin loputon ralli. Aina sen hetken nainen on paras ja ihanin ja seksi just parasta ikinä. Silti se on jätettävä ja etsittävä seuraava. Ja seuraava. Ja seuraava. Ja seuraava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän