Menin sitten polttamaan siipeni pelimiehen kanssa
En alkuun ollut edes kovin kiinnostunut koko tyypistä, mutta ajan myötä ihastuin ja kiinnyin. Siinä vaiheessa, kun kuvioihin tuli seksiä, mies sai ilmeisesti tarpeekseen ja vetäytyi. Ei kuitenkaan ole "jättänyt" mua, roikottaa vaan mukana. Laittaa suunnilleen yhden jonkun ihan random viestin viikossa, eikä "ehdi" tavata, vastaa mulle viiveellä tai ei ollenkaan.
En edes tajunnut, että kyseessä on peluri, ja nyt kolmatta viikkoa jo itken silmiä päästäni ja tunnen itseni maailman suurimmaksi idiootiksi. Miten tästä pääsee yli?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itse viesti. Kysy missä mennään, onko kiinnostunut enää. Saat itsellesi rauhan ja pääset eteenpäin.
Tsemppiä, kyllä se siitä. Playerit on kusipäätä. Been there done that.
Olen kysynyt. Vastaus oli kiire..
Ap
Unohda se. Tuskin kovin kauaa olitte tapailleet, jos heti seksin jälkeen homma loppui. Etsit uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itse viesti. Kysy missä mennään, onko kiinnostunut enää. Saat itsellesi rauhan ja pääset eteenpäin.
Ap
Voi herran jestas miten naiivi olet. Oletko minkä ikäinen? Olit sille pelkkä pano. Älä nyt tyhmä jää roikkumaan siinä toivossa että vielä kiinnostuu. Kiire sillä on varmaan panna muita naisia ja ehkä suakin vielä polkasee jos sitä kaipaat, mutta vähän järkeäkin voi käyttää.
No toiset nyt vaan on naiiveja, koska eivät roiku missään deittimestoissa tai baareissa ja noi miehet osaavat esittää myös olevansa tosissaan jne. Minäkään en tarjonnut itseäni missään, silti tuli mies ja onnistui käyttämään seksuaalisesti hyväkseen.
Pääset paremmin yli, kun ymmärrät, että mitä pikemmin päästät irti vanhasta, tulee tilalle uutta. Sä et ole raskaana (kaiketi!) tai mitään muutakaan peruuttamatonta ei ehtinyt tapahtua. Kesä on tulossa! Ehdit hyvin toipua, tsemppiä ja lohtua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo. Kiire. Voi tulla myös masennus tai väsymys. Tai ettei vaan hoksannut. Tai että alkoi pelottaa, kun olet niin ihana ja eka, johon uskalsi rakastua.
Siis alapeukun jälkeen täsmennetään, että nämä ovat paskoja perusselityksiä, eivät oikeita syitä, mutta näitä noilta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa olevan just hyvä vanha taktiikka miehellä käytössä: kuumaa....kylmää.....kuumaa.......kylmää
Julman tehokasta...
Just hyvä?? Siis ne, joilla on narsistinen persoonallisuushäiriö ja/tai sosio-/psykopatiaa tekee kylmän ja kuuman vaihtelua ja se on ihan tutkittu juttu.
Ap, halaus ja voimia! Tekee ihan hirveän kipeää ja, vaikka nyt voi olla vaikea uskoa sitä, ajan myötä ne tunteet ja muistot lievenee. :,(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo. Kiire. Voi tulla myös masennus tai väsymys. Tai ettei vaan hoksannut. Tai että alkoi pelottaa, kun olet niin ihana ja eka, johon uskalsi rakastua.
Nythän vitsin murjaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi herran jestas miten naiivi olet. Oletko minkä ikäinen? Olit sille pelkkä pano. Älä nyt tyhmä jää roikkumaan siinä toivossa että vielä kiinnostuu. Kiire sillä on varmaan panna muita naisia ja ehkä suakin vielä polkasee jos sitä kaipaat, mutta vähän järkeäkin voi käyttää.
No toiset nyt vaan on naiiveja, koska eivät roiku missään deittimestoissa tai baareissa ja noi miehet osaavat esittää myös olevansa tosissaan jne. Minäkään en tarjonnut itseäni missään, silti tuli mies ja onnistui käyttämään seksuaalisesti hyväkseen.
Mun tapauksessa mies joutui odottamaan seksiä lähes 2 kk. Esitti olevansa tosissaan ja rakastunut ja oikeassa suhteessa. Ja joo, olen niin naiivi, että menin tohon ihan täysillä. Mies oli vaan persoonallisuushäiriöinen seksiaddikti.
Et ole ap ainoa, jolle näin on käynyt.
Jos yhtään lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin tosiaan osasi esittää, kun kaikki oli niin ihanaa ja yhtäkkiä mies pyyhkii mut vaan ajatuksistaan. Enpä tiedä onko nyt niin erityisen naiivia, jos on surullinen tultuaan dumpatuksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pääset paremmin yli, kun ymmärrät, että mitä pikemmin päästät irti vanhasta, tulee tilalle uutta. Sä et ole raskaana (kaiketi!) tai mitään muutakaan peruuttamatonta ei ehtinyt tapahtua. Kesä on tulossa! Ehdit hyvin toipua, tsemppiä ja lohtua. :)
Mulle tuli herpes ja hiv-testien toka osa vielä ottamatta. En onneksi ole raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin tosiaan osasi esittää, kun kaikki oli niin ihanaa ja yhtäkkiä mies pyyhkii mut vaan ajatuksistaan. Enpä tiedä onko nyt niin erityisen naiivia, jos on surullinen tultuaan dumpatuksi?
Ap
Toi on tosi traumatisoivaa. Tutustu noihin narsistikanaviin. Ihan peruskaava. Vois olla mun eksä. Montako viikkoa tai kuukautta teidän suhde kesti?
Vierailija kirjoitti:
Tutustu narsismiin. Mies on narsisti. Pitää sinua narsistisena lähteenään. Et tule saamaan häneltä ikinä muuta kuin mielipahaa ja ehkä sukupuolitaudin. Ei rakasta sinua, ei pysty suhteeseen.
Youtubessa on hyviä kanavia, jos tuntuu, ettet saa itseäsi vieroitettua hänestä.
Narsisti vs minä (uhrin näkökulmasta)
HG Tudor (narististipsykopaatti kertoo miten homma menee)
Mental Healness (narsistimiehen omasta suusta suhdejuttuja)
Raw motivations (narsistimiehen omasta suusta suhdejuttuja)
Dr Ramani (psykologin näkökulma)
Cluster B Milkshake (narsistinaisen suusta totuuksia)
t. Toipumassa täälläkin. Mies lempattu elämästä.
Narsismi ja narsisti ei ole sama asia. Teette vaan karhunpalveluksen kaikille levottelemällä joulupukkitsrinoita ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Syitä riittää. Haha, paha itsetunto-ongelma, kun ei tohdi edes unelmoida, että saisi ap:n, joten ei uskalla ottaa yhteyttä :D Korona-altistus, työprojekti, auringonpistos, vatsatauti, kynsi kasvanut ihon sisään, hoitoa vaativa äiti toisella paikkakunnalla, syksyllä varmaan aika menee metsällä tai jopa marjastaa ja sienestää..
Vierailija kirjoitti:
Tutustu narsismiin. Mies on narsisti. Pitää sinua narsistisena lähteenään. Et tule saamaan häneltä ikinä muuta kuin mielipahaa ja ehkä sukupuolitaudin. Ei rakasta sinua, ei pysty suhteeseen.
Youtubessa on hyviä kanavia, jos tuntuu, ettet saa itseäsi vieroitettua hänestä.
Jokainen mielesi pahoittanut mies ei ole narsisti.
Ihmiset tekee k*sipäisiä asioita tarkoituksella ja tarkoituksetta olematta silti narsisteja.
Ärsyttää nämä ihmiset, joilla jokainen uusi eksä on narsisti ja postaillaan nettiä täyteen hienoja lauseita ~narsismista selviytymisestä~. Te ette vaan sopineet yhteen, mies teki inhottavasti, sellaista tämä ihmiselo nyt on ilman harvinaisia persoonallisuushäiriöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Siis naiivia on viestitellä jotain "missä mennään" viestejä ja elätellä toiveita että ehkä sittenkin...
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehen tunnistaa siitä, että kiinnostus lopahtaa heti, kun on sänkyyn päästy. Unohda koko tyyppi.
Tämä on ihan käsittämätöntä..Itse olin kaveri (siis oikeasti kaveri,ystävä) 7 vuotta yhden miehen kanssa. Autoin ja jeesasin aina,kun sillä oli ihmissuhde huolia etc. Tuntui arvostavan mua kovasti. Annoin tavaroita,kun erosi, lohdutin kun oli paha olla.
Yhtäkkiä alkoi viestittämään miten tykkäsi musta, torjuin,koska oltiin vain kavereita.
Sitten yhden baari-illan jälkeen päädyttiin sänkyyn. Kaaduin sitä heti.
Mies otti etäisyyttä, vältteli mua ja puhui ensimmäistä kertaa/käyttäytyi epäkunnioittavasti.
Se ystävyys loppui siihen. Tuli kyllä todella surullinen olo. Menetin ystävän ja mietin oliko koko 7 vuotta tuntemani läheinen ihminen oikeasti niin kp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mielesi pahoittanut mies ei ole narsisti.
Ihmiset tekee k*sipäisiä asioita tarkoituksella ja tarkoituksetta olematta silti narsisteja.
Ärsyttää nämä ihmiset, joilla jokainen uusi eksä on narsisti ja postaillaan nettiä täyteen hienoja lauseita ~narsismista selviytymisestä~. Te ette vaan sopineet yhteen, mies teki inhottavasti, sellaista tämä ihmiselo nyt on ilman harvinaisia persoonallisuushäiriöitäkin.
Tämä. Jossain vaiheessa tälle palstalle ilmestyi jostain 90-luvulta tämä narskun hokija joka ketjuun. Ihminen voi olla mulkku ilman narsistista persoonallisuushäiriötäkin eikä se joka tapauksessa auta ketään, että jää vielä ymmärtämään mulkkuutta ja lukemaan narsismista. Päinvastoin. Eteenpäin elämässä on paitsi paras kosto niin myös paras vaihtoehto itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa olevan just hyvä vanha taktiikka miehellä käytössä: kuumaa....kylmää.....kuumaa.......kylmää
Julman tehokasta...
Just hyvä?? Siis ne, joilla on narsistinen persoonallisuushäiriö ja/tai sosio-/psykopatiaa tekee kylmän ja kuuman vaihtelua ja se on ihan tutkittu juttu.
Ap, halaus ja voimia! Tekee ihan hirveän kipeää ja, vaikka nyt voi olla vaikea uskoa sitä, ajan myötä ne tunteet ja muistot lievenee. :,(
Kylmää ja kuumaa tekee ihan kaikki. jotka eivät ole varmoja mitä haluavat. Kylmetään kun toinen on kuumana, koska ei olla varmoja halutaanko sittenkään olla sen ihmisen kanssa ja tulee liikaa paineita, ja sitten kuumetaan kun toinen kylmenee, koska ei olla varmoja halutaanko sitä menettääkään.
Ei luultavasti ajattele sinua ollenkaan. Ja sinä itket perään.😕
Lopeta kaikki yhteydenpito.