Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin sitten polttamaan siipeni pelimiehen kanssa

Vierailija
10.04.2022 |

En alkuun ollut edes kovin kiinnostunut koko tyypistä, mutta ajan myötä ihastuin ja kiinnyin. Siinä vaiheessa, kun kuvioihin tuli seksiä, mies sai ilmeisesti tarpeekseen ja vetäytyi. Ei kuitenkaan ole "jättänyt" mua, roikottaa vaan mukana. Laittaa suunnilleen yhden jonkun ihan random viestin viikossa, eikä "ehdi" tavata, vastaa mulle viiveellä tai ei ollenkaan.

En edes tajunnut, että kyseessä on peluri, ja nyt kolmatta viikkoa jo itken silmiä päästäni ja tunnen itseni maailman suurimmaksi idiootiksi. Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita itse viesti. Kysy missä mennään, onko kiinnostunut enää. Saat itsellesi rauhan ja pääset eteenpäin.

Tsemppiä, kyllä se siitä. Playerit on kusipäätä. Been there done that.

Olen kysynyt. Vastaus oli kiire..

Ap

Voi herran jestas miten naiivi olet. Oletko minkä ikäinen? Olit sille pelkkä pano. Älä nyt tyhmä jää roikkumaan siinä toivossa että vielä kiinnostuu. Kiire sillä on varmaan panna muita naisia ja ehkä suakin vielä polkasee jos sitä kaipaat, mutta vähän järkeäkin voi käyttää.

No toiset nyt vaan on naiiveja, koska eivät roiku missään deittimestoissa tai baareissa ja noi miehet osaavat esittää myös olevansa tosissaan jne. Minäkään en tarjonnut itseäni missään, silti tuli mies ja onnistui käyttämään seksuaalisesti hyväkseen. 

Hyvin tosiaan osasi esittää, kun kaikki oli niin ihanaa ja yhtäkkiä mies pyyhkii mut vaan ajatuksistaan. Enpä tiedä onko nyt niin erityisen naiivia, jos on surullinen tultuaan dumpatuksi?

Ap

Hieno juttu että sulla on tunteet ja myös ymmärrys siitä että tunteesi ovat ihan normaaleja.

Se että joku kohtelee sinua huonosti ei ole sinun syytäsi.

Vierailija
42/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehen tunnistaa siitä, että kiinnostus lopahtaa heti, kun on sänkyyn päästy. Unohda koko tyyppi.

Tämä on ihan käsittämätöntä..Itse olin kaveri (siis oikeasti kaveri,ystävä) 7 vuotta yhden miehen kanssa. Autoin ja jeesasin aina,kun sillä oli ihmissuhde huolia etc. Tuntui arvostavan mua kovasti. Annoin tavaroita,kun erosi, lohdutin kun oli paha olla.

Yhtäkkiä alkoi viestittämään miten tykkäsi musta, torjuin,koska oltiin vain kavereita.

Sitten yhden baari-illan jälkeen päädyttiin sänkyyn. Kaaduin sitä heti.

Mies otti etäisyyttä, vältteli mua ja puhui ensimmäistä kertaa/käyttäytyi epäkunnioittavasti.

Se ystävyys loppui siihen. Tuli kyllä todella surullinen olo. Menetin ystävän ja mietin oliko koko 7 vuotta tuntemani läheinen ihminen oikeasti niin kp.

7-vuotta friend zonessa ja lopuksi pettymys seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mies puhui jopa yhteenmuutosta aika pian. Ilmeisesti etsii laskujensa puolittajaa. Sitten oli aina tulossa mutta perui viime tipassa, ei jaksanut jne. Monta viikonloppua istuin kotona odottamassa. Mikä idiootti olin! Etsi heti uusi mies.

Vierailija
44/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mies puhui jopa yhteenmuutosta aika pian. Ilmeisesti etsii laskujensa puolittajaa. Sitten oli aina tulossa mutta perui viime tipassa, ei jaksanut jne. Monta viikonloppua istuin kotona odottamassa. Mikä idiootti olin! Etsi heti uusi mies.

Terveempää on paikkailla se särkynyt sydän ensin, ennen kuin lähtee mitään laastareita pyörittelemään.

Vierailija
45/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin ja estin koko tyypin kaikkialta. Nyt itkettää vielä enemmän.

Ap

Vierailija
46/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pääsee yli hyväksymällä tilanteen. Vasta kun hyväksyy sen, että näin on tapahtunut ja se oli sen toisen osallisen teko, johon en itse voi vaikuttaa, niin sitten voi päästä eteenpäin.

Vierailija
47/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa olevan just hyvä vanha taktiikka miehellä käytössä: kuumaa....kylmää.....kuumaa.......kylmää

Julman tehokasta...

Just hyvä?? Siis ne, joilla on narsistinen persoonallisuushäiriö ja/tai sosio-/psykopatiaa tekee kylmän ja kuuman vaihtelua ja se on ihan tutkittu juttu.

Ap, halaus ja voimia! Tekee ihan hirveän kipeää ja, vaikka nyt voi olla vaikea uskoa sitä, ajan myötä ne tunteet ja muistot lievenee. :,(

Kylmää ja kuumaa tekee ihan kaikki. jotka eivät ole varmoja mitä haluavat. Kylmetään kun toinen on kuumana, koska ei olla varmoja halutaanko sittenkään olla sen ihmisen kanssa ja tulee liikaa paineita, ja sitten kuumetaan kun toinen kylmenee, koska ei olla varmoja halutaanko sitä menettääkään.

Jos ei ole varma haluaako juuri sitä ihmistä, se tarkoittaa ettei halua.

Vierailija
48/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voidaan itkeä yhdessä, täälläkin loppui juuri suhde.

Vierailija
49/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!!!

Parempi on se kertariuhtaisu.

Tsemppiä! ❤️

Vierailija
50/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voin lohduttaa että tuskin pystyt rikkomaan mun ennätystä: itkin kuuden kuukauden ajan joka ikinen päivä tuollaisen kusipään takia. Ei todellakaan ollut sen arvoista.

Vierailija
51/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voidaan itkeä yhdessä, täälläkin loppui juuri suhde.

Halaus ❤

Ap

Vierailija
52/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikuin vuosia sellaisen miehen leluna, joka ei minua oikeasti halunnut. :(

Luultavasti pääsit ap vähemmällä.

Vierailija
53/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat pelurit vielä antaa rutkasti aikaa voittaakseen naisen luottamuksen. Minunkin tapauksessa me oltiin juteltu yli puoli vuotta ennen kuin tavattiin. Olin jo ennen tapaamista ehtinyt rakastua ihan täysillä, vaikka mies oli minua paljon vanhempi eikä edes mitenkään hyvän näköinen. Me vain tutustuttiin facebookissa erään ryhmän kautta, en ollut etsimässä ketään. Meidän jutut ja huumori natsasi ensin siellä ryhmässä ja sitten alettiin jutella kahden kesken.

En olisi ikinä uskonut, että sellaisella miehellä on naisia joka puolella. Hän oli kuitenkin aika "luuseri" kuten minäkin, nyt ei todellakaan ole kyseessä mikään klassinen lentokapteeni huijaus. En sentään niin tyhmä ole vaikka tyhmä olenkin.

Seksiä meillä ei onneksi ollut koska kun hän pääsi käymään tapaamassa minua, minulla oli menkat enkä muutenkaan heti ollut valmis siihen, eikä hänkään edes yrittänyt vaan oli herrasmies. Rakastuin entistä tulisemmin häneen kun ei edes hätäillyt sen kanssa. No mikäs hätä pelurilla onkaan, kun naisia on joka puolella. Mutta en olisi ikinä hänestä uskonut. Pitääkö tässä nyt ajatella, että jos mies on vähänkin keskustelutaitoinen niin heti on pelimies? Vaikka olisi rumakin. En itse enää tiedä mihin uskoa. Tuollainen jättää arvet, enkä ymmärrä miksi pitää tehdä tuollaista? Tahallaan satuttaa mahdollisimman montaa naista.

Vierailija
54/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voin lohduttaa että tuskin pystyt rikkomaan mun ennätystä: itkin kuuden kuukauden ajan joka ikinen päivä tuollaisen kusipään takia. Ei todellakaan ollut sen arvoista.

Saatu vahingossa maistaa herkkuja ylemmältä tasolta.

Ei, vaan oli ensimmäinen ihminen jonka päästin niin lähelle. Eipä olisi kannattanut.

Vierailija
55/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, vaan oli ensimmäinen ihminen jonka päästin niin lähelle. Eipä olisi kannattanut.

Laske vaan sitä tasoa, niin mies ei lähde seksin jälkeen.

En ole laskemassa. Sulla taitaa olla todella isoja ongelmia tuon naisettomuutesi kanssa kun pitää jokaiseen ketjuun tulla asiaa vinkumaan.

Vierailija
56/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaverina yksi "pelimies". Ollut jo lapsuudesta asti itse asiassa.

Hän käy luonani saunomassa ja vaihtamassa kuulumisia silloin tällöin. Todella hyvä suustaan ja mukava kaveri jutella vaikka mistä. Ei tosin mikään pitkä tai komea, mutta aina löytää seuraa, jos baariin eksytään.

Itse olen pitkässä parisuhteessa ja käy hieman jopa sääliksi tämä kaveri.

Vierailija
57/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teit ihan uskomattoman hienosti ja rohkeasti, kun estit sen miehen heti! Onnittelut, olet selvästi sisimmässäsi vahva, itsenäinen nainen, vaikka juuri nyt itkettääkin.

Itse en ole, olen jonkin sortin läheisriippuvainen. Sen takia koko elämäni on kulut noissa pelimiehissä roikkuessa. Yhden suhteen ennätykseni tuota samaa kohtelua, mitä kuvaat, jo 26 vuotta. Arvaa harmittaisiko sinua 26 v päästä, jos olisit jäänyt luuserina roikkumaan tuohon tyyppiin. Koko elämä olisi mennyt ohi.

Teit siis sen ainoan oikean päätöksen tuossa, kun estit hänet. Onnitteluni vielä kerran. Olen aika kateellinen sinulle, kun kykenit siihen. 💜

Vierailija
58/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole laskemassa. Sulla taitaa olla todella isoja ongelmia tuon naisettomuutesi kanssa kun pitää jokaiseen ketjuun tulla asiaa vinkumaan.

Kolme lasta aasialaisen kanssa. :P

Vierailija
59/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja silti 7-23 meidän suomimammojen seurassa.

Vierailija
60/106 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja silti 7-23 meidän suomimammojen seurassa.

Vaimo häärää keittiössä iltapalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi