Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään, joka on jo nähnyt Eduskunta III:n?

Vierailija
04.10.2015 |

Mitä piditte?

Itse pidin aika lailla, älyllistä katsottavaa. Toki tuo tulkinta on poliittinen ja monelle epämieluisa, siis valtion roolin ja hyvinvointipalvelujen kasvattamiseen ja velkaelvytykseen myönteisesti suhtautuva näkökulma. Mutta satun itse olemaan samaa mieltä asiasta ;-)

Joka tapauksessa virkistävää, että valtaa pitävien kommentteja katsotaan kriittisesti ja pannaan suurennuslasin alle. Journalismin pitäisi tehdä sitä päivittäin, mutta monet politiikantoimittajat tuntuvat olevan niin hyvää pataa poliitikkojen kanssa, että ovat menettäneet kriittisyyttään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kakkosen. Ollaan menossa parin viikon päästä katsomaan tämä kolmonen. Olen samaa mieltä, virkistävää joutua käyttämään päätään teatterissa iänikuisen ihmissuhdehutun katsomisen sijasta!

Vierailija
2/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista näyttelijöiden työ oli? Edellisessä kahdessa on ollut niin huonoa näyttelemistä, että sitä on suorastaan kiusallista katsoa. Hirveää mölyämistä koko ajan. Muuten aihe kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:45"]Millaista näyttelijöiden työ oli? Edellisessä kahdessa on ollut niin huonoa näyttelemistä, että sitä on suorastaan kiusallista katsoa. Hirveää mölyämistä koko ajan. Muuten aihe kiinnostaisi.
[/quote]

Minusta teatterinäytteleminen ylipäätään on nykyään hirveää huutamista. Sävyt puuttuvat.

Vierailija
4/4 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:45"]

Millaista näyttelijöiden työ oli? Edellisessä kahdessa on ollut niin huonoa näyttelemistä, että sitä on suorastaan kiusallista katsoa. Hirveää mölyämistä koko ajan. Muuten aihe kiinnostaisi.

[/quote]

joo, olihan se aika lailla sellaista, lukevat sitaatteja plarista. Mutta minua se ei haittaa, poliittisessa satiirissa kun ei tarvitse ilmaista herkkiä tunnevivahteita, vaan ilmaista ironian ja argumentoinnin keinoin mielipiteitä...

ap