Kuvaile viime känniäsi :)
Millaiset kännit joit viimeksi? Kuinka paljon otit ja mitä alkoholia? Kenen seurassa olit vai olitko yksin? Missä joit? Mitä teit? Millaista oli, oliko ihanaa, kamalaa tms- millaiset fiilikset? Oliko ikimuistoiset juomingit?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
04.10.2015 klo 22:31
En muista enää. Siitä on viitisen vuotta aikaa.
Ok. Miten pystyt juomaan niin harvoin?
Mä ainakin juon alkoholia lähes joka viikko. Viimeksi olin kännissä kuitenkin joku kolme vuotta sitten.
Söin pari tortillaa ja katsoin vanhoja kunnon X-Filejä. Imaisin kolme lonkeroa ja sammuin.
Serkullani on oma tiivis kaveriporukka ja heidän kanssaan join.. Oli tylsää kun en tuntenut muita eivätkä he osoittaneet mitään mielenkiintoa puhua mulle. Boring!
Kavin maanantaina tokilla treffeilla eraan miehen kanssa. Han vei syomaan, jaettiin pullo punaviinia, tutustuttiin lisaa. Sitten viskibaariin viela ja maisteltiin erilaisia viskeja. Oltiin hilpealla tuulella, juttu luisti todella hyvin, avauduttiin enemman siita mita haluamme kumppanilta ja tulevaisuudelta. Samoja asioita. :) Rohkaistuin sitten pyytamaan miesta yomyssylle ja paadyimme sankyyn. Vahan haparoiden kun olimme juoneet aika paljon, mutta seuraavana aamuna uudestaan ja ihanaa oli. :) Eilen tavattiin selvinpain ja edelleenkin oli ihanaa. ;) Etta kylla se rohkaisuryyppy on joskus ihan tarpeellinen!
Vierailija kirjoitti:
Olin festareilla ja oli yksi kesän harvoista lämpimistä päivistä. Juomana oli valkoviiniä kivennäisvedellä ja limellä, myös vodkaa oli mukana. Spritzerit maistuivat ihanan raikkaalta ja myöhemmin innostuttiin kaverin kanssa siitä vodkastakin, ja juotiin sitä hiukan liian nopealla tahdilla ja humalluttiin hitusen enemmän kuin oli tarkoitus. Kuunneltiin fiiliksissä bändejä ja otettiin hölmöjä kuvia ja videoita. Törmäsin vanhaan ystävään ja muisteltiin nuoruutta, hän taisi vähän itkeäkin ja itsekin olin aika liikuttuneessa mielentilassa. Illalla nauratti niin paljon että kierin kirjaimellisesti maassa, mutta saatoin siinä samalla olla hiukan töykeä ystävälleni. Pyysin tätä myöhemmin anteeksi. Bussissa matkalla majapaikkaan väsytti, ja nuokuin miestäni vasten, päästyäni sänkyyn se keinui hieman, mutta nukahdin noin minuutissa.
en ollut aiemmin kuullutkaan spritzereistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa, että en saa tänään alkoholia. Ajattelinkin, että täytyy tehdä uusi lähtölaskenta että jos se vaikka vähän piristäisi ja innostaisi. Eli:
26.5 tunnin päästä juon kännit!
26 tunnin päästä!!!
25 tunnin päästä kumoan ihanaa juomaa kurkkuuni <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija04.10.2015 klo 22:31
En muista enää. Siitä on viitisen vuotta aikaa.
Ok. Miten pystyt juomaan niin harvoin?
Mä ainakin juon alkoholia lähes joka viikko. Viimeksi olin kännissä kuitenkin joku kolme vuotta sitten.
Okei! Tätä en ehkä tullut ajatelleeksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa, että en saa tänään alkoholia. Ajattelinkin, että täytyy tehdä uusi lähtölaskenta että jos se vaikka vähän piristäisi ja innostaisi. Eli:
26 tunnin päästä!!!
Haluaisitko kumota sitten myöhemmin yöllä vielä jotain muutakin kurkkuusi? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
Ai spermaa vai? :D Kyllä ehkä. Mutta omalta mieheltäni, valitettavasti :P...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
Awww. No pidä sitten hauskaa. Ainahan sitä saa haaveilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
Awww. No pidä sitten hauskaa. Ainahan sitä saa haaveilla ;)
Joo. Niin saa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
24 tunnin päästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
24 tunnin päästä!
23.5 tunnin päästä juodaan!
Vierailija kirjoitti:
Söin pari tortillaa ja katsoin vanhoja kunnon X-Filejä. Imaisin kolme lonkeroa ja sammuin.
Hauskasti sanottu :D
Lähinnä surullinen, olisi osuvin kuvaus. Join neljä siideriä ja pari aika vahvaa rommisekoitusta. Kotona koneen ääressä, joskin kämppikset sinänsä seurana, eli en ihan yksin. Muisti ei mennyt, vähän krapulaa oli aamulla ja nukuin ihan järkyttävän pitkään (onneksi oli vapaapäivä). Surullista tässä on se, että ilta olisi ollut tosi mukava, jos olisin älynnyt lopettaa juomisen niihin siidereihin, mutta olen niin luokattoman pässi alkoholin kanssa, että juon aina kunnes silmät alkaa lupsua kiinni. Ja illan mennessä pidemmälle sillä on koko ajan vähemmän väliä mitä juon, kunhan siinä on alkoholia. Siksi juonkin tosi harvoin, ja seuraavana päivänä on aina jäätävä morkkis. Taidan vain kuulua niihin, joille alkoholi ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
24 tunnin päästä!
22.5 tunnin päästä avautuu ensimmäinen pullo!
Vierailija kirjoitti:
Serkullani on oma tiivis kaveriporukka ja heidän kanssaan join.. Oli tylsää kun en tuntenut muita eivätkä he osoittaneet mitään mielenkiintoa puhua mulle. Boring!
Harmi!
Edelliset kännit oli viime lauantaina. Ystäväni kanssa aloittelimme meillä (valkkaria ja smirnoff icea), ja lähdimme sitten lähikuppilaan tanssimaan ja laulamaan karaokea. Siellä oli joku mies, joka väitti olevansa ruotsalainen manageri, ja väitti pystyvänsä auttamaan minut musiikkiuralle. Ei suostunut kertomaan, minkä bändin/laulajan manageri oli, mutta on kuulemma tunnettu. Vähän kyllä epäilen tarinaa. Ei kuitenkaan yrittänyt iskeäkään, tiedä sitten hänen motiivejaan..
Joka tapauksessa oli hauska ilta hyvässä seurassa! Kotiin päästyäni olin aivan väsynyt (johtuen aamuisesta työvuorosta), mutta uppiniskaisesti halusin höpötellä mieheni kanssa niitä näitä. Hän sai minut kuitenkin suihkuun ja sänkyyn. Pyysin tuomaan vettä, mutta kun mieheni palasi keittiöstä, olin jo nukahtanut. :D Ei ollut muuten edes paha darra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
24 tunnin päästä!
22.5 tunnin päästä avautuu ensimmäinen pullo!
21.5 tunnin päästä alcohooll!!
Olin festareilla ja oli yksi kesän harvoista lämpimistä päivistä. Juomana oli valkoviiniä kivennäisvedellä ja limellä, myös vodkaa oli mukana. Spritzerit maistuivat ihanan raikkaalta ja myöhemmin innostuttiin kaverin kanssa siitä vodkastakin, ja juotiin sitä hiukan liian nopealla tahdilla ja humalluttiin hitusen enemmän kuin oli tarkoitus. Kuunneltiin fiiliksissä bändejä ja otettiin hölmöjä kuvia ja videoita. Törmäsin vanhaan ystävään ja muisteltiin nuoruutta, hän taisi vähän itkeäkin ja itsekin olin aika liikuttuneessa mielentilassa. Illalla nauratti niin paljon että kierin kirjaimellisesti maassa, mutta saatoin siinä samalla olla hiukan töykeä ystävälleni. Pyysin tätä myöhemmin anteeksi. Bussissa matkalla majapaikkaan väsytti, ja nuokuin miestäni vasten, päästyäni sänkyyn se keinui hieman, mutta nukahdin noin minuutissa.