Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile viime känniäsi :)

Vierailija
04.10.2015 |

Millaiset kännit joit viimeksi? Kuinka paljon otit ja mitä alkoholia? Kenen seurassa olit vai olitko yksin? Missä joit? Mitä teit? Millaista oli, oliko ihanaa, kamalaa tms- millaiset fiilikset? Oliko ikimuistoiset juomingit?

Kommentit (244)

Vierailija
181/244 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavin maanantaina tokilla treffeilla eraan miehen kanssa. Han vei syomaan, jaettiin pullo punaviinia, tutustuttiin lisaa. Sitten viskibaariin viela ja maisteltiin erilaisia viskeja. Oltiin hilpealla tuulella, juttu luisti todella hyvin, avauduttiin enemman siita mita haluamme kumppanilta ja tulevaisuudelta. Samoja asioita. :) Rohkaistuin sitten pyytamaan miesta yomyssylle ja paadyimme sankyyn. Vahan haparoiden kun olimme juoneet aika paljon, mutta seuraavana aamuna uudestaan ja ihanaa oli. :) Eilen tavattiin selvinpain ja edelleenkin oli ihanaa. ;) Etta kylla se rohkaisuryyppy on joskus ihan tarpeellinen!

Näin on :D

Vierailija
182/244 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa, että en saa tänään alkoholia. Ajattelinkin, että täytyy tehdä uusi lähtölaskenta että jos se vaikka vähän piristäisi ja innostaisi. Eli:

26.5 tunnin päästä juon kännit!

26 tunnin päästä!!!

25 tunnin päästä kumoan ihanaa juomaa kurkkuuni <3

24 tunnin päästä!

23.5 tunnin päästä juodaan!

22.5 tunnin päästä avautuu ensimmäinen pullo!

21.5 tunnin päästä alcohooll!!

21 tunnin päästä räjähtää :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/244 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa, että en saa tänään alkoholia. Ajattelinkin, että täytyy tehdä uusi lähtölaskenta että jos se vaikka vähän piristäisi ja innostaisi. Eli:

26.5 tunnin päästä juon kännit!

26 tunnin päästä!!!

25 tunnin päästä kumoan ihanaa juomaa kurkkuuni <3

24 tunnin päästä!

23.5 tunnin päästä juodaan!

22.5 tunnin päästä avautuu ensimmäinen pullo!

21.5 tunnin päästä alcohooll!!

21 tunnin päästä räjähtää :DD

20.5 tunnin päästäää!!!

Vierailija
184/244 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliset kännit oli viime lauantaina. Ystäväni kanssa aloittelimme meillä (valkkaria ja smirnoff icea), ja lähdimme sitten lähikuppilaan tanssimaan ja laulamaan karaokea. Siellä oli joku mies, joka väitti olevansa ruotsalainen manageri, ja väitti pystyvänsä auttamaan minut musiikkiuralle. Ei suostunut kertomaan, minkä bändin/laulajan manageri oli, mutta on kuulemma tunnettu. Vähän kyllä epäilen tarinaa. Ei kuitenkaan yrittänyt iskeäkään, tiedä sitten hänen motiivejaan..
Joka tapauksessa oli hauska ilta hyvässä seurassa! Kotiin päästyäni olin aivan väsynyt (johtuen aamuisesta työvuorosta), mutta uppiniskaisesti halusin höpötellä mieheni kanssa niitä näitä. Hän sai minut kuitenkin suihkuun ja sänkyyn. Pyysin tuomaan vettä, mutta kun mieheni palasi keittiöstä, olin jo nukahtanut. :D Ei ollut muuten edes paha darra.

Mielenkiintoinen kokemus :). Pitää joskus kokeilla tuota Smirnoff Icea

Vierailija
185/244 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
186/244 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kännini oli napakat puoli pulloa sivistyneesti viiniä, vain minä ja AV kynttilän valossa<3

Vierailija
187/244 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliset kännit oli viime lauantaina. Ystäväni kanssa aloittelimme meillä (valkkaria ja smirnoff icea), ja lähdimme sitten lähikuppilaan tanssimaan ja laulamaan karaokea. Siellä oli joku mies, joka väitti olevansa ruotsalainen manageri, ja väitti pystyvänsä auttamaan minut musiikkiuralle. Ei suostunut kertomaan, minkä bändin/laulajan manageri oli, mutta on kuulemma tunnettu. Vähän kyllä epäilen tarinaa. Ei kuitenkaan yrittänyt iskeäkään, tiedä sitten hänen motiivejaan..
Joka tapauksessa oli hauska ilta hyvässä seurassa! Kotiin päästyäni olin aivan väsynyt (johtuen aamuisesta työvuorosta), mutta uppiniskaisesti halusin höpötellä mieheni kanssa niitä näitä. Hän sai minut kuitenkin suihkuun ja sänkyyn. Pyysin tuomaan vettä, mutta kun mieheni palasi keittiöstä, olin jo nukahtanut. :D Ei ollut muuten edes paha darra.

Ma luin eka etta lahditte lahikauppaan tanssimaan! :D

Vierailija
188/244 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tunnin päästä kännit!

Vierailija
189/244 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kännini oli napakat puoli pulloa sivistyneesti viiniä, vain minä ja AV kynttilän valossa<3

Kuulostaa hyvältä!

Vierailija
190/244 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 tunnin päästä kännit!

4 tunnin päästä!!!!

Vierailija
191/244 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 tunnin päästä kännit!

4 tunnin päästä!!!!

3.5 tunnin päästä! :)

Vierailija
192/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
193/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ystävättärien kanssa laivalla pari viikkoa sitten. Juominen aloitettiin jo kotona ja koko bussimatka satamaan kipattiin siidereitä. Laivalle tultua oltiin jo hyvässä hiprakassa. Sitten jatkettiin hytissä ja sieltä könyttiin buffettiin, jossa tyhjeni pari valkkarilasia. Kaupan kautta takaisin hyttiin juomien kanssa ja tankkaus jatkui. Hytin ovet auki ja musa kajareista täysille. Vierailijoita riitti niin paljon, ettei kaikki halukkaat mahtuneet hyttiimme. Mukavia nuoria miehiä, joiden kanssa jatkettiin laivan ravintolassa. Miehet tosin taisivat vaihtua useampaan kertaan, mutta ei sillä niin väliä. Meno oli railakasta ja joskus varmaan kahden aikaan könysin hyttiin nukkumaan. Sitä ennen käväisin vielä yhden miehen hytissä yömyssyllä, mutten suostunut jäämään. Tämäkin kun oli minua parikymmentä vuotta nuorempi ja olen sentään naimisissa. Ja meillä naisilla kaikilla ikää jo yli neljänkymmenen, mutta hyvin vielä jaksettiin bilettää ;)

Vierailija
194/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin ystävättärien kanssa laivalla pari viikkoa sitten. Juominen aloitettiin jo kotona ja koko bussimatka satamaan kipattiin siidereitä. Laivalle tultua oltiin jo hyvässä hiprakassa. Sitten jatkettiin hytissä ja sieltä könyttiin buffettiin, jossa tyhjeni pari valkkarilasia. Kaupan kautta takaisin hyttiin juomien kanssa ja tankkaus jatkui. Hytin ovet auki ja musa kajareista täysille. Vierailijoita riitti niin paljon, ettei kaikki halukkaat mahtuneet hyttiimme. Mukavia nuoria miehiä, joiden kanssa jatkettiin laivan ravintolassa. Miehet tosin taisivat vaihtua useampaan kertaan, mutta ei sillä niin väliä. Meno oli railakasta ja joskus varmaan kahden aikaan könysin hyttiin nukkumaan. Sitä ennen käväisin vielä yhden miehen hytissä yömyssyllä, mutten suostunut jäämään. Tämäkin kun oli minua parikymmentä vuotta nuorempi ja olen sentään naimisissa. Ja meillä naisilla kaikilla ikää jo yli neljänkymmenen, mutta hyvin vielä jaksettiin bilettää ;)

Kiitos mukavan kokemuksen jakamisesta! Kuulostipa hauskalta :D

Vierailija
195/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kännini:

Mentiin kaverini mökille perjantaina. Saavuttiin perille illalla n. klo 19-20. Meitä oli siellä kolme. Pian saapumisen jälkeen aloin ottaa alkoholia. Ensimmäiseksi join Rainbown Vadelma-Carambola-siiderin. Jostain syystä se ei oikein maistunut minulle, mikä oli outoa, koska aiemmin olin pitänyt kyseisestä siideristä. Seuraavaksi join Mustikka-Vadelma- lightin, joka maistui vähän paremmalta. Seuraavaksi join Pirkan Päärynä lightin. Alkoi jo valmiiksi vähän masentaa se, että juomat pian loppuisivat. Sitten join muistaakseni Vadelma-Carambolan, joka piti avata puukolla kun en sitä muuten saanut avautumaan. Viimeisenä join Mustikka-Vadelman, jonka juomisesta minulla ei enää ole muistikuvaa. Seuraava muistikuva on se kun heräsin keskellä yötä sängyssä. Olin kuulemma harrastanut seksiäkin illan päälle, mistä minulla ei ole tosiaan muistikuvaa. :P

Vierailija
196/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen oli alkuun ihan tavallinen perjantai. Ystävän kanssa juotiin meillä kuohuviiniä ja lähdettiin kaupunkiin juomaan lisää. Tapasimme erään molemmille puolitutun miehen, liityimme seurueeseen ja kaikilla oli hauskaa, sen lisäksi että kaikki oli jo hyvin vahvassa humalassa. Valomerkki 3:30, mutta eipä paljoa haitannut, päätettiin lähteä erään seurueeseen kuuluvan kotiin jatkoille. Meno oli edelleen melko riehakasta. Sellasta rai rai -meininkiä, ei mitään nussimisjuttuja... Joskus aamulla seitsemän jälkeen päätettiin kaverin kanssa lähteä kotiin, tiedettiin osoite, mutta ei tiedetty missä kunnassa ollaan... (Joku kaupungin lähikunnista kyseessä...) Piti palata pihan poikki takaisin äijiltä kysymään. Taksimatka kotiin oli jännittävä, kumpi bongaa ensin jonkun tutun näköisen paikan ja keksii mistä suunnasta lähestytään keskustaa...

Onneksi olin muistanut informoida aviomiestäni mun seikkailuretkistä, jotta hän ei huolestunut turhaan. Terv. nainen 39v.

Vierailija
197/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kännini:

Mentiin kaverini mökille perjantaina. Saavuttiin perille illalla n. klo 19-20. Meitä oli siellä kolme. Pian saapumisen jälkeen aloin ottaa alkoholia. Ensimmäiseksi join Rainbown Vadelma-Carambola-siiderin. Jostain syystä se ei oikein maistunut minulle, mikä oli outoa, koska aiemmin olin pitänyt kyseisestä siideristä. Seuraavaksi join Mustikka-Vadelma- lightin, joka maistui vähän paremmalta. Seuraavaksi join Pirkan Päärynä lightin. Alkoi jo valmiiksi vähän masentaa se, että juomat pian loppuisivat. Sitten join muistaakseni Vadelma-Carambolan, joka piti avata puukolla kun en sitä muuten saanut avautumaan. Viimeisenä join Mustikka-Vadelman, jonka juomisesta minulla ei enää ole muistikuvaa. Seuraava muistikuva on se kun heräsin keskellä yötä sängyssä. Olin kuulemma harrastanut seksiäkin illan päälle, mistä minulla ei ole tosiaan muistikuvaa. :P

Juon nytkin siideriä..

Vierailija
198/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kännini:

Juon nytkin siideriä..

Varo ettet harrasta ullatussex :D

Vierailija
199/244 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kännini:

Juon nytkin siideriä..

Varo ettet harrasta ullatussex :D

Koitan varoa..

Vierailija
200/244 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen oli alkuun ihan tavallinen perjantai. Ystävän kanssa juotiin meillä kuohuviiniä ja lähdettiin kaupunkiin juomaan lisää. Tapasimme erään molemmille puolitutun miehen, liityimme seurueeseen ja kaikilla oli hauskaa, sen lisäksi että kaikki oli jo hyvin vahvassa humalassa. Valomerkki 3:30, mutta eipä paljoa haitannut, päätettiin lähteä erään seurueeseen kuuluvan kotiin jatkoille. Meno oli edelleen melko riehakasta. Sellasta rai rai -meininkiä, ei mitään nussimisjuttuja... Joskus aamulla seitsemän jälkeen päätettiin kaverin kanssa lähteä kotiin, tiedettiin osoite, mutta ei tiedetty missä kunnassa ollaan... (Joku kaupungin lähikunnista kyseessä...) Piti palata pihan poikki takaisin äijiltä kysymään. Taksimatka kotiin oli jännittävä, kumpi bongaa ensin jonkun tutun näköisen paikan ja keksii mistä suunnasta lähestytään keskustaa...

Onneksi olin muistanut informoida aviomiestäni mun seikkailuretkistä, jotta hän ei huolestunut turhaan. Terv. nainen 39v.

Kiitos tästä :D