Kuvaile viime känniäsi :)
Millaiset kännit joit viimeksi? Kuinka paljon otit ja mitä alkoholia? Kenen seurassa olit vai olitko yksin? Missä joit? Mitä teit? Millaista oli, oliko ihanaa, kamalaa tms- millaiset fiilikset? Oliko ikimuistoiset juomingit?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Millaiset kännit joit viimeksi? Kuinka paljon otit ja mitä alkoholia? Kenen seurassa olit vai olitko yksin? Missä joit? Mitä teit? Millaista oli, oliko ihanaa, kamalaa tms- millaiset fiilikset? Oliko ikimuistoiset juomingit?
Olin keikalla, vedin kunnon tumut mitä tapahtuu ehkä kerran puolessa vuodessa. Seurana avokki ja eräs tunnettu bändi. Juominkeja bäkkärillä (shampanjaa ja lonkeroa) ja keikan jälkeen parissa baarissa (erikoisoluita ja muutama kossusnapsi). Ilta venähti aikaiseen aamuun, hauskaa oli mutta oli kyllä olo sen mukainen seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Olin keikalla, vedin kunnon tumut mitä tapahtuu ehkä kerran puolessa vuodessa. Seurana avokki ja eräs tunnettu bändi. Juominkeja bäkkärillä (shampanjaa ja lonkeroa) ja keikan jälkeen parissa baarissa (erikoisoluita ja muutama kossusnapsi). Ilta venähti aikaiseen aamuun, hauskaa oli mutta oli kyllä olo sen mukainen seuraavana päivänä.
Lähtölaskijalla h hetki lähestyy. Kaljat on jo haettu ja ensimmäiset korkattu. Jos nyt ojalan laskutavalla mennään niin neljän tunnin päästä pääsee yksi tuskainen korkkaamaan.
Taidan olla vastarannan kiiski niin sanotusti? Taas olin vkl selvinpäin ja juon nyt viikolla. Oikeasti otan silloin kun haluttaa enkä jonkin x päivän mukaan. Se on nyt skool kosmonautit ja ihan halvalla tölkkikaljalla. Kateelliset voi huutaa wt tai mitä säälittävää nyt kateelliset huuteleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok!
Vierailija kirjoitti:
Lähtölaskijalla h hetki lähestyy. Kaljat on jo haettu ja ensimmäiset korkattu. Jos nyt ojalan laskutavalla mennään niin neljän tunnin päästä pääsee yksi tuskainen korkkaamaan.
Taidan olla vastarannan kiiski niin sanotusti? Taas olin vkl selvinpäin ja juon nyt viikolla. Oikeasti otan silloin kun haluttaa enkä jonkin x päivän mukaan. Se on nyt skool kosmonautit ja ihan halvalla tölkkikaljalla. Kateelliset voi huutaa wt tai mitä säälittävää nyt kateelliset huuteleekaan.
:) Joo täällä odotellaan kovasti korkkausta. Harmi vaan että tämä av vaikuttaa olevan nyt kuollut palsta...! Juuri kun odotin pääseväni kommentoimaan kännissä kaikkea hauskaa eri ketjuihin..:(
Sunnuntaina tuli vielä juotua, kun perjantaina kävin baarissa ja lauantaina piti ottaa darraan ja sunnuntaina sitten vielä houkutti ottaa kaljaa viikonlopun lopun kunniaksi. Yksin känpillä join, pelailin xboxilla ja katsoin jotain (en muista mitä) sarjaa. Sitten poltin vielä vähän savuja ja mässäsin jotain herkkuja. Seuraavan kerran juon torstaina tai perjantaina. Tykkään juopottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina tuli vielä juotua, kun perjantaina kävin baarissa ja lauantaina piti ottaa darraan ja sunnuntaina sitten vielä houkutti ottaa kaljaa viikonlopun lopun kunniaksi. Yksin känpillä join, pelailin xboxilla ja katsoin jotain (en muista mitä) sarjaa. Sitten poltin vielä vähän savuja ja mässäsin jotain herkkuja. Seuraavan kerran juon torstaina tai perjantaina. Tykkään juopottelusta.
:D Niin minäkin!!
Vierailija kirjoitti:
:D Niin minäkin!!
Vierailija kirjoitti:
:D Niin mäkin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:) Joo täällä odotellaan kovasti korkkausta. Harmi vaan että tämä av vaikuttaa olevan nyt kuollut palsta...! Juuri kun odotin pääseväni kommentoimaan kännissä kaikkea hauskaa eri ketjuihin..:(
Kyllä tähän tottuu ja kännissä on ihan hauskaa heitellä kunnon provoja. Suolessa voi heittää läpällä 24 tuntia vuorokaudessa jos huvittaa. Helpoimpia kohteita on uskovaiset, laihduttajat ja bodarit. Niistä saa hupia varsin vähällä vaivalla.
Eikö se ehtoollinen ole vähän makaaberia? Kristuksen ruumista syödään ja verta juodaan. Mä oon niinku laihduttanut eri dieteillä toista sataa kiloa mut ne vaan tulee takaisin. Mitä mä teen väärin? Bodarit jotka käyttää hormooneita on luvattoman helppoja. Vähänkin vihjaa mikä aika tärkeä paikka ei toimi niin kunnon tilttejä.
Asiallisia keskusteluja onkin jo vaikeampi löytää. Politiikasta puhuminen menee usein henkilökohtaisuuksiin. Asia joko ymmärretään tahallaan väärin tai ei tajuta sitä ollenkaan. Järkeväkin ehdotus tyrmätään jos se on väärän ihmisen sanoma.
Mä kun en ole joko tai ihminen vaan sekä että. Toisinaan tosissaan ja muulloin ihan vain vitsinä. Sen takia vastustan rekisteröintejä että ne tukahduttaa rehelliset mielipiteet. Sananvapauteen kuuluu että nekin joiden kanssa on eri mieltä saavat sanoa mitä ajattelevat. Vaikka se tarkoittaa kuraa ja vihanlietsontaa niin jokaisella on oikeus sanoa mitä ajattelee. Toivon vain että huonokin mielipide perustelee miksi on sitä tai tätä mieltä.
Join viimeksi kännit eilen. Olin yksin kotona. Join neljä päärynäsiideri lightia ja yhden Somersby Apple Lite- siiderin. Palstailin Kaksplussalla, koska vauva.fi ei toiminut. Oli sekin ihan hyvä palsta. Lisäksi katselin netistä jotain Maajussille Morsian- klippejä ja harmittelin sitä, että siellä ei enää ollut nähtävissä niitä varsinaisia jaksoja. Juttelin myös siskon kanssa puhelimessa.
Masentaa, että en saa tänään alkoholia. Ajattelinkin, että täytyy tehdä uusi lähtölaskenta että jos se vaikka vähän piristäisi ja innostaisi. Eli:
26.5 tunnin päästä juon kännit!
Joka viikkohan sitä tulee kännit perjantaina otettua. Juon aina vain yksin. Minulle se pelkkä alkoholi ja sen vaikutus aivoihin on niin suuri nautinto, että haluan täysin keskittyä siihen hyvään oloon, omiin sisäisiin tuntemuksiin, että en halua häiriötä toisista ihmisistä tai vieraista paikoista. Kotona, omassa rauhassa yksin, silloin on parasta.
Mitä teen kännissä? Usein en mitään, istun vaan ja nautin siitä tunteesta kun tuntuu että maailmassa on kaikki kohdallaan. Joskus pelaan tietokoneella tai kuuntelen Youtubesta musiikkia. Joskus masturboin suihkussa. Mutta pääosin vaan röhnötän lempi-nojatuolissani nauttien siitä, miten etanoli hyväilee lempeästi aivosolujani.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikkohan sitä tulee kännit perjantaina otettua. Juon aina vain yksin. Minulle se pelkkä alkoholi ja sen vaikutus aivoihin on niin suuri nautinto, että haluan täysin keskittyä siihen hyvään oloon, omiin sisäisiin tuntemuksiin, että en halua häiriötä toisista ihmisistä tai vieraista paikoista. Kotona, omassa rauhassa yksin, silloin on parasta.
Mitä teen kännissä? Usein en mitään, istun vaan ja nautin siitä tunteesta kun tuntuu että maailmassa on kaikki kohdallaan. Joskus pelaan tietokoneella tai kuuntelen Youtubesta musiikkia. Joskus masturboin suihkussa. Mutta pääosin vaan röhnötän lempi-nojatuolissani nauttien siitä, miten etanoli hyväilee lempeästi aivosolujani.
Kiitos. Mukavaa, että saat nautintoa alkoholista. :)
Vierailija kirjoitti:
Masentaa, että en saa tänään alkoholia. Ajattelinkin, että täytyy tehdä uusi lähtölaskenta että jos se vaikka vähän piristäisi ja innostaisi. Eli:
Miten te muut kestätte alkoholittomat päivät? Millä sammutatte alkoholinhimon?..
Vierailija kirjoitti:
26 tunnin päästä!!!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 20:58"]
Olen tavannut vastikään uuden kivan miehen ja olemme deittailleet aika hillittyyn tyyliin. Lauantaina olimme viettämässä iltaa kavereideni kanssa ja tuli vähän otettua. Kotiin päästyämme olimme jo aika kovassa tuiskeessa. Päädyimme jotenkin harrastamaan tosi eläimellistä seksiä, myös anaaliseksiä. Seksin jälkeen piereskelin toosi pitkiä ja äänekkäitä pieruja. Oli hauskaa, mutta aamulla oli kyllä kova krapula.
[/quote] Hauskaa :)