Kuvaile viime känniäsi :)
Millaiset kännit joit viimeksi? Kuinka paljon otit ja mitä alkoholia? Kenen seurassa olit vai olitko yksin? Missä joit? Mitä teit? Millaista oli, oliko ihanaa, kamalaa tms- millaiset fiilikset? Oliko ikimuistoiset juomingit?
Kommentit (244)
Ystävä oli kauempaa käymässä, niin pitihän se ryypiskellä. Aloiteltiin mun asunnolla pikkuporukalla, josta lähdettiin lähikuppilaan laulamaan karaokea. Hauskaa oli, siitä siirryttiin yökerhoon, jossa vedettiin shotteja ja tanssittiin. Sit lähdin vähän ennen valomerkkiä hakemaan roskaruokaa. Etsin kaverit ja tultiin taksilla kotiin viiden aikoihin. Kivaa oli!
Vierailija kirjoitti:
Ystävä oli kauempaa käymässä, niin pitihän se ryypiskellä. Aloiteltiin mun asunnolla pikkuporukalla, josta lähdettiin lähikuppilaan laulamaan karaokea. Hauskaa oli, siitä siirryttiin yökerhoon, jossa vedettiin shotteja ja tanssittiin. Sit lähdin vähän ennen valomerkkiä hakemaan roskaruokaa. Etsin kaverit ja tultiin taksilla kotiin viiden aikoihin. Kivaa oli!
Mukavaa että oli hauskaa :)
Join viimeksi kännit tavallaan juhlistaakseni erästä elämässäni tapahtunutta asiaa. Join neljä mustikka-vadelma lightia ja yhden päärynäsiideri lightin. Katselin samalla telkkarista jotain prostituutiosta kertovaa ohjelmaa ja myös jotain rikosohjelmaa. Muistan, että juomisen jälkeen minulla oli päässä sellainen kiertävä olo. Ja jos oikein muistan, taisin syödä muutaman meetvurstipalasen, mutta tästä en ole ihan varma kun muistikuvat on niin unenomaisia.
Viime känni:
Täytyypä muistella.. Olin miesystäväni luona kylässä torstaina. Katselin sohvalla telkkaria ja avasin ensimmäisen juoman, päärynäsiideri lightin. Katselin elokuvaa nimeltä The Box. Sitten join vielä kolme samanlaista siideriä ja yhden Somersby Apple Lite-siiderin. En muista loppuillasta mitään.