En millään jaksaisi mennä huomenna töihin:´(
Mutta pakkohan se on, juuri olin sairauslomalla yli viikon, fyysisistä syistä joten en siksikään viitsi jäädä pois. Huokaus.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:55"]Mutta pakkohan se on, juuri olin sairauslomalla yli viikon, fyysisistä syistä joten en siksikään viitsi jäädä pois. Huokaus.
[/quote]
Samat aatokset! Saa repiä itsensä taas liikkeelle.. Huh.
Onneksi viikon päästä on loma
Ope
Ota lopputili. Innokkaita työnhakijoita kyllä riittää jos sinulle ei työ kelpaa.
On sentään työ. Kuule parin vuoden työttömyys ja osaat arvostaa työtä ja palkkaa.
Älä välitä. Itsellä on monesti viikonloppujen jälkeen syksyn pimeillä samoja fiiliksiä.. joulua kohden helpottaa ja keväällä lisää. Kun menee sitten töihin, niin onkin ihan mukavaa kuitenkin. Olettaen kuitenkin että itse työpaikka on sinustakin kiva.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:24"]Ota lopputili. Innokkaita työnhakijoita kyllä riittää jos sinulle ei työ kelpaa.
[/quote]
Ei pysty. Tarvii rahaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:36"]Älä välitä. Itsellä on monesti viikonloppujen jälkeen syksyn pimeillä samoja fiiliksiä.. joulua kohden helpottaa ja keväällä lisää. Kun menee sitten töihin, niin onkin ihan mukavaa kuitenkin. Olettaen kuitenkin että itse työpaikka on sinustakin kiva.
[/quote]
Joo, työpaikkaruokailu on ihan jees.
Ei ketään pakoteta töihin. Itse olisin onnellinen jos olisi töitä. Saatat olla väärällä alalla jossei työt maistu.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:24"]Ota lopputili. Innokkaita työnhakijoita kyllä riittää jos sinulle ei työ kelpaa. [/quote] Ei pysty. Tarvii rahaa.
[/quote]
Höpsis. Ei Suomessa ole oikeasti köyhiä. Kaikki tulevat toimeen; näin olen kuullut. On leipäjonoa, dyykkausta, Lidl ja -30% jauhelihaa jollei muuten meinaa rahat itselle ja lapsille riittää. Itselläni ei meinaa siltikään :)
Kyllä se välillä väsyttää kaikkia, vaikka kuinka olisi mielenkiintoinen työ. Kaikille näille siis, jotka kehottavat ap:ta irtisanoutumaan kun ei työt kiinnosta.
Enää neljä työpäivää ennen lomaa!
Ope