Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ota, enkä ole koskaan ottanutkaan influenssarokotusta

Vierailija
04.10.2015 |

en etes silloin sitä sikainfluenssapiikkiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Oma valinta. Itse otan työni vuoksi joka vuosi. Työskentelen syöpäpotilaiden kanssa enkä voi vaarantaa muiden terveyttä.

Vierailija
2/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä! Mä olen ruvennut ottamaan influenssapiikin joka syksy. Sairastaminen on vähentynyt selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:55"]

en etes silloin sitä sikainfluenssapiikkiä.

[/quote]

Lisään vielä etten ole etes sairastanut mitään influenssoja saatikka flunssia.ap

Vierailija
4/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, onnea. Harmi, ettei riskiryhmään kuuluva läheiseni voi sanoa samaa itsestään.

Vierailija
5/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:58"]Ok. Oma valinta. Itse otan työni vuoksi joka vuosi. Työskentelen syöpäpotilaiden kanssa enkä voi vaarantaa muiden terveyttä.
[/quote]

Mutta oman terveytesi voit vaarantaa?

Vierailija
6/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:58"]Ok. Oma valinta. Itse otan työni vuoksi joka vuosi. Työskentelen syöpäpotilaiden kanssa enkä voi vaarantaa muiden terveyttä.
[/quote]

Mutta oman terveytesi voit vaarantaa?
[/quote] Millä tavalla?

Vierailija
7/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rokotusaineissa niin paljon sivuvaikutuksia aiheuttavia aineita esim aluminium ja muita. Uskotko että ne vaikuttavat positiivisesti elimistöön? Rokotuksen jälkeen et voi enää päättää kohtalostasi,valinta on tehty ja saa elää sitä odotelleessaan. Ei ole ikinä ottanut mitään flunssarokotuksia enkä antanut lapselle. Mitä nyt niitä ollutkaan lintu,-sika,-en enää jaksaa edes muistaa. Ei meille tullut mitään,kunhan muista pitää huolta omasta henkilökohtaisesta hygieniasta ja syödä terveellisesti. Koko juttu on vain pelottelu ja vouhotus. Mihin se pelottava ebola onkin kadonnut? Hupsista. Hävisi taivaan tuuliin. Kai heiltä vahingossa jossain laboratoriossa lasipurkki meni rikki ja on päässyt leviämään muualle. Eikä mitään pandemia ollutkaan, vaan itse aiheutettu tapaus josta "unohdettiin" mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme