Nälkäkiukku on hallitsematonta
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Syö
Ei voi aina syödä silloin kun on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Syö
Tiedätkö edes mistä nälkäkiukku johtuu, jos et, älä viisastele.
Vierailija kirjoitti:
Syö, juo ja nai
Auttaako piereskely myös - E R I -
Syö rasvaa ja proteiinia. Liika hiilihydraatti aiheuttaa verensokerin heittelyä ja siten nälkäkiukkua.
Vierailija kirjoitti:
Syö, juo ja nai
Vain jos on isoo molkoa tarjolla, katkarapuiset voivat mennä bordelliin, siellä saa rahalla monenlaista ja kokoista aukkoa, myös katkiksille.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi
Hyvä vinkki, koska olen vasta 14-vuotias, kiitos !
Mulla sama, varsinkin pms-aikaan. Ja jos en syö, kädet tärisevät ja sydän hakkaa. Yritä siinä siiten hallita painoa, jos ruokavaliota voi noudattaa 2 viikkoa kuukaudesta.
Niin, siinä vaiheessa, kun on ollut monta päivää ilman ruokaa. Sitä ennen se on itse valittua teeskentelyä.
Olet muutenkin rättiväsynyt tai sulla on esidiabetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö, juo ja nai
Vain jos on isoo molkoa tarjolla, katkarapuiset voivat mennä bordelliin, siellä saa rahalla monenlaista ja kokoista aukkoa, myös katkiksille.
Coop katkaa? 👴🏻👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö
Ei voi aina syödä silloin kun on nälkä.
Se pitää syödä niin ettei nälkä pääse syntymään. Jos on tiedossa pidempi paasto niin sitten sitä ennen syödään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, varsinkin pms-aikaan. Ja jos en syö, kädet tärisevät ja sydän hakkaa. Yritä siinä siiten hallita painoa, jos ruokavaliota voi noudattaa 2 viikkoa kuukaudesta.
Tämä ei sinua nyt lohduta, mutta menopaussi tuo mukanaan helpotuksen. Itselläni katosivat tuollaiset vaivat. Sen lisäksi makea ja etenkin suklaa alkoi yököttää minua. Varmaan koskaan aiemmin en pystynyt noudattamaan aina ravitsemussuosituksia. Minulla ainakin 2-3 vuorokautta ennen menkkoja meni suklaalevy per päivä.
Syö tai polje kiukustuneena jalkaasi.
Syö