Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulla hyvin nyt?

Vierailija
10.04.2022 |

Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?

Kommentit (781)

Vierailija
161/781 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole suurempaa ongelmaa.

Vierailija
162/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär tulee käymään tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä 2020 alkoi syövän hoito, kahdeksan kertaa solunsalpaajahoitoja, leikkaus, sädehoidot, täsmälääkitys suoneen kolmen viikon välein maaliskuulle 2022 asti.  Nyt on olo hyvä, yksi etäpesäke maksassa on, mutta senkään en anna jokapäiväistä elämää haitata. Toistaiseksi siis kaikki hyvin, tulevaisuudesta ei meistä kukaan tiedä, joten ei sitä voi nyt murehtia. 

Vierailija
164/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woe valittoo ei voe mistään. Eli elämä se on kuin silkkiä vaan.

Vierailija
165/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine - mittasin just: 123/82.

Vierailija
166/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on laskenut kiloja ja kunto noussut auton vaihduttua polkupyörään 10km työmatkojen osalta. Olo on mahtava.

Vierailija
167/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siivottua jonkin verran siellä täällä. Äiti on tulossa kylään, niin pitää pykätä kulisseja pystyyn. Samalla piilotan 2 metriä korkeaa kissankiipeilypuuta - äiti ei tiedä että olen suunnittelemassa kissanhankintaa.. 😅🙈

Vierailija
168/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ylityöprojekti valmis. Melkein kuukausi meni ilman viikonloppuvapaita ja työpäivät lähemmäs 12 h, alkoi jo ottaa vanhaa miestä koville. Jokohan saisi olla viimeinen kerta kun mokomaan ralliin lähti, varsinkaan kun se ei ole taloudellisesti enää ihan välttämätöntä. Mutta nyt, ohi on, ja onhan se palkkakin kiva saada.

Ja kevät se on kylmäkin kevät, minulle noin periaatteessa riittää kun tiet ovat sulat eikä tarvi tehdä lumitöitä.

Vierailija
169/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen kohta ammattiliiton tukemana irtisanoutumaan paskasta hoitotyöstä.
Aijon työllistyä vaikka kioskille.

Muuta hyvää en keksi.
Olen niin väsynyt ihmisiin ja vastaanottamaan heidän ongelmiaan, että voisin vaikka kuolla.

Vierailija
170/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin ja olen kiitollinen perheestäni; lapsistani perheineen, kolmesta lapsenlapsestani, kodistani, autostani ja siitä, että olen eläkkeellä. Eläke kohtuullinen, tilava kaunis velaton koti, saan asua yksin, sain 30 000 perinnön, se ja säästöt riittävät mukavaan elämään.
Olen aidosti kiitollinen.

Vierailija
171/781 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka

Vierailija
172/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on hiljaa.

Vierailija
173/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain imuroitua ja siivottua asuntoni.

Vierailija
174/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kehoni ei ole kovin kivulias vaan toimii aika hyvin enkä ole tänään akuutin sairaalahoidon tarpeessa.
Tein vähän pihahommia auringonpaisteessa. Join aamukahvin pihakeinussa kirjaa lukien.
Saan olla päivän yksin kotona rauhassa, ei mitään sovittua menoa. Saan levätä kun kehoni pian niin vaatii.
Illan saan olla rakkaan perheen kanssa, lämmittää saunan ja nauttia vanhan talon hengestä. Mieheni rakastaa minua juuri tällaisena ja osoittaa sen teoin joka päivä. Saan kokea äitiyden ja olla osa maailman hienoimman nuoren elämää. Saan kokea teinikapinatkin, vaikka lapsen saanti ei ollut itsestäänselvää.
Minulla on rakkaita ja hyviä ystäviä ja sukulaisia.
Alan vihdoin hyväksyä sen etten ole työkykyinen, ja hetkittäin osaan jo nauttiakin tästä pakkokotoilusta (vapaudesta?), vaikka valitsisin sata kertaa mieluummin työkykyisyyden ja vaikka toivon sitä edelleen.
Jääkaapissa on hyvää ruokaa moneksi päiväksi.
Kirjastossa on hyviä lukemattomia kirjoja vaikka loppuelämäkseni.
Lääketiede on pelastamut henkeni useamman kerran, ja parantaa huomattavasti elämänlaatuani joka päivä.
Olen saanut nähdä maailmaa ja palannut kotiin.
Näen kotitontillani säännöllisesti puluja, fasaaneja, kauriita, kissoja, sammakoita, pörriäisiä, kukkia, virtaavan veden ja kasvun ihmeen.
Asun itsenäisessä rauhanajan maassa, joka maksaa minulle ruokarahat.
Aivoni toimivat tänään Sydämeni toimii tänään.

Vierailija
175/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri on hiljaa.

Tämä onkin mukavaa kun naapuri on hiljaa.

Vierailija
176/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu, että kaikki todella hyvin.

Hyvä työpaikka, palkka yli 6000€ kuukaudessa.

Kaunis ja iloinen rouva kotona.

Noo, lasten kanssa nyt aina jotain pientä haastetta, mutta muuten nekin ok.

Pari sijoitusasuntoa ja osakesalkku kasvaa tasaisesti.

Kohta pääsee etelään taas kolmeksi viikoksi nauttimaan.

Eli täällä asiat reilassa.

Vierailija
177/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oo tukka hyvin, niin ei oo mikään hyvin.

Saa nähdä millaisen kannan seuraava kampaaja ottaa henkilööni tukan mallia saksiessaan...

Niskatkin taas jumissa, niin että kohta pökerryttää.

Katto sentään vielä pään päällä.

Vierailija
178/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rajan lähellä, ja olen ollut maaliskuun alusta joka ainoasta päivästä kiitollinen, kun emme ole Venäjän hyökkäyksen kohteena. Kiipeän usein eräälle mäelle, josta näkee naapurin puolelle, ja ajattelen, mitä rajan toisella puolella tapahtuukaan. Harjoitusammuntojen ääniä on kuulunut tavallista useammin, mutta muuten on rauhallista.

Olen kiitollinen myös suhteellisen hyvästä terveydestä, perheestä, kodista ja hyvästä parisuhteesta, jossa läheisyys ja seksielämä on piristynyt pitkähkön kuivan kauden jälkeen.

Vierailija
179/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vappua...!!!

Vierailija
180/781 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puoliso ja lapsia sekä työ.
Puolisokin sai vakituisen työn, vaikka ei täydellä työajalla.

Veloista olen voiton puolella, vielä vuosi ja selvillä ollaan.

Välittömästi henkeä uhkaavia sairauksia ei ole, vaikka kukaan perheestämme terve ei olekaan.

Kahden lapsen krooninen sairaus on helpottanut.

Yhdellä lapsella oli juuri vanhojentanssit.

Nuorimmalla on kavereita kylässä, tuvasta kuuluu iloinen pulina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi