Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Minulla on suuri pahanlaatuinen syöpäkasvain eikä yhtään kipuja. Olen iloinen siitä.
On kevät. Kaikki on hyvin juuri nyt, olen onnellinen.
Sanan ja rukouksen ilta kirkossa tänään.
Syön tuoretta kalaa joka päivä ja en ole koronaa sairastanut.
Sairastan syöpää ja olen iloinen siitä, että saan hyvää hoitoa Helsingin Syöpäsairaalassa. Hoitajien lakotkaan eivät ole pahemmin haitanneet eivätkä siirtäneet hoitoja kohdallani. Hoitava henkilökunta, lääkärit ja hoitajat, ovat erittäin pätevän ja ystävällisen oloisia. Myös kevään tulo, linnut, kukat ja viheriöivät puut tuovat iloa ja hyvää mieltä.
Tajusin että teen yksinkertaisistakin ruoista maultaan niin hyviä että selviän hyvin tulevissa ruokakriiseissä enkä muutenkaan kaipaa enää ruokahifistelyä.
Lautasellinen paprikajauheella maustettua "mac'n cheeze" eli makaroneja juustokastikkeessa maistui loistavalle ja maksoi n. 1 per annos!
Sain tänään ensimmäisen palkan tilille viiteen vuoteen. Oon tosi onnellinen kun on töitä ja voi elää normaalisti. Lapseni ovat ihania myös.
Jalkakivut jäivät lymfasaappaisiin. Kävin tänään ensimmäisen kerran tuollaisessa hoidossa.
Melkein tekisi mieli ottaa juoksuaskeleita.
Ihanat lapset <3 puoliso, joka vaikeuksien jälkeen haluaa pitää minusta kiinni ja pelastaa suhteemme. Vakituinen, hyväpalkkainen työ. Oma uusi koti Helsingissä, ei pahemmin taloushuolia. Asioita, joista elämässä vielä unelmoin. Pitkä kesäloma tulossa. Ihmisiä ympärillä, jotka välittävät.
Oli syntymäpäivä.Sain 2 cd levyä ja runokirjan.50€ lahjakortin.Ruusuja,Sitten vielä 500€ rahalahjan.
Ikkunanäkymä: oravat juoksevat ja hyppivät kevätriehassaan.
Tosi moni asia, yleisesti. Nyt... Joku.
Tänään on vapaapäivä. Yksi vapaapäivä. JEE!!!
Kiva viestiketju jossa vain positiivisia kommentteja.
Olen kiitollinen että taloudellinen tilanne on hyvä. Minulla on kiva ja rauhallinen asunto kauniilla näköalalla.
Ihana parisuhde ja lapsi. Raha-asiat ihan ok. Oma talo jota pikkuhiljaa remontoitu ja alkaa näyttää jo siltä kun haluankin. Kaikki hyvin, ei puutu mitään.
Hyvä kirja odottaa kotona lukemista ja puutarhahommiin on multa ja siemenet valmiina. Saan täyttää ihanan lasikuistini erilaisilla kasveilla ja seurata niiden kehittymistä.
On rakas puoliso ja kaksi rakasta lasta. Ollaan kaikki saatu olla terveenä. Oma, kotoisa koti. Elämässä on sukulaisia, jotka ovat tärkeitä. Myös paljon hyviä ystäviä, joista olen kiitollinen. Ruokaa ja muuta on riittämiin, ja olen kiitollinen että mieheni on hyvä kokki 😊