Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Kaikista vastoinkäymisistä huolimatta en ole kylmettänyt sydäntäni. Rakastan, ja minua rakastetaan. Lapseni- kalleimpani❤️. Kumppanini - tukeni ja turvani, satamani❤️.
Hyvät välit isän kanssa, ollaan päivittäin yhteyksissä ellei peräti kasvokkain tekemisissä. Kotona kaikki hyvin, mies on turvallinen ja ihana. Opiskelut etenee kivasti. On kavereita + lemmikit.
Uusi aamu uusi armo.Jumalan apuun ja armoon luottaen olen lähetenyt tähänkin päivään.
kykenen hengittämään tavallisesti
Kävin kuntosalilla aamusta. Olen terve ja aika hyvässä kunnossa. Kohta mennään ulkoilemaan aurinkoiseen säähän.
Vierailija kirjoitti:
kykenen hengittämään tavallisesti
Katupöly kyllä vähän häiritsee, aamuisin ollut sama viiltävä tunne keuhkoissa kuin siihen aikaan kun poltti tupakkaa...
Vierailija kirjoitti:
Sain töitä! Kahden ja puolen vuoden työttömyys on ohi!
Onneksi olkoon!
Katto pään päällä. Laskut maksettu. Ruokaa kaapissa. Ei kovin paljon kipuja. Kotona on rauhallista.
kaikki on hyvin pääsääntöisesti aina nykyään, ollut jo 40 vuotta. Puolison sairaus tuolloin ahdisti, mutta leikkaus auttoi.
Kaikki on hyvin tai ainakin melkein hyvin, mutta ainahan sitä pientä huolta on.
Vierailija kirjoitti:
Katto pään päällä. Laskut maksettu. Ruokaa kaapissa. Ei kovin paljon kipuja. Kotona on rauhallista.
Tietää tulleensa vanhaks kun se, ettei kipuja ole kovin paljon, on jo hyvän päivän merkki :p
Kissa nukkuu ja kehrää sylissäni❤️❤️
Sain monen kuukauden puurtamisen jälkeen pitkän sijaisuuden ja näin ollen poistuin työvoimatoimiston ulottumattomiin ainakin vähäksi aikaa 😮💨.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut ihanaan mieheen ja suunnittelemme tulevaisuutta yhdessä 🥰
Kaikkea hyvää teille.
On ihana kevätilma ja olen tyyni ja kiitollinen. Istun mukavasti työpenkissäni ja minulla on hetki aikaa surffata. Kohta syömään rakkaiden työkavereiden kanssa, joista saan voimaa. Olen voimakas ja hyvinvoiva. Luotan elämään <3
Mulla on hyvä avioliitto ja miehen kanssa ollaan myös parhaat ystävät, mun nuoruuden liitto päättyi eroon joten osaan arvostaa tätä. Meillä on molemmilla hyväpalkkaiset työt joissa viihdytään ok. Meillä on ihana talo ja varaa matkustella ja käydä ulkona syömässä ja juomassa silloin kun huvittaa.