Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (791)
Oon suht terve tietääkseni, fyysisesti hyvässä kunnossa, normaalipainoinen ja ikäisekseni ihan näpsäkän näköinen. On rakas perhe ja katto pään päällä. Ei velkaa, vaikka köyhänä elän, ei työhuolia ja stressiä työttömänä (hyvä koulutus on antanut henkistä pääomaa vaikka en töihin kelpaa), mutta muita huolia toimeentulosta sitäkin enemmän.
Ei ainuttakaan persua tms. psykopaattia näkyvissä ;D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on töitä, joilla elää ja elättää lapset.
Minulla on perhe, josta olen haaveillut. Mieheni on avoin, rehellinen ja rakastaa minua. Kommunikointi sujuu, on yhteiset tavoitteet.
Olen oppinut elämään hyvää elämää ahdistus- ja masennustaustastani huolimatta ja tekemään hyviä, harkittuja valintoja.
Ihana kuulla! Elämä ei aina ole helppoa.
Fassaripersujen kannatus hiipuu :D Orpopoikakin näyttänyt nössöytensä sekä puupäisyytensä ;)
Vaimo töissä ja tekee lisäksi kotona lähes kaiken. Kysyy mitä haluan ruuaksi ja milloin. Ulkona tarkenee t-paidalla, ihanaa. Rahaa on ja omaisuutta yllinkyllin. Ihan hymyilyttää tänäänkin. Elän täysillä joka hetken.
On ainakin tällä hetkellä katto pään päällä. Vuosi sitten olin asunnoton.
Työ, joka on melko varma. Perusturvallisuus hyvä, en osaa panikoida tai märehtiä enää nykyään. En stressaa.
Luulen että olen löytänyt jonkun perusrauhan. Mitään ei puutu. Tai jos puuttuu en osaa kaivata sitä.
On terveys vielä tallella, katto pään päällä ja ruokaa. Näistä olen joka päivä kiitollinen Jumalalle!
Minulla on töitä, joilla elää ja elättää lapset.
Minulla on perhe, josta olen haaveillut. Mieheni on avoin, rehellinen ja rakastaa minua. Kommunikointi sujuu, on yhteiset tavoitteet.
Olen oppinut elämään hyvää elämää ahdistus- ja masennustaustastani huolimatta ja tekemään hyviä, harkittuja valintoja.