Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Kevät, luonto, pihasauna, grillaus...
Miljoonavarallisuus
Ihana puutarha, joka vain odottaa, että häärin siellä ja saan sen taas nätiksi, pääasiassa Luontoäidin avulla mutta myös itse laitellen
Mulla alkaa loma! Yksi viikko on nyt, ja se on talvilomaa. (olin talviloman aikana saikulla) :)
Hyvin männöö mutta mänköön vuan.
Rakkaus mun ja puolisoni välillä on kestänyt 26 vuotta ja roihuaa edelleen. Kaikki kolme lastamme on täysipäisiä ja ihania tyyppejä. Toimeentulomme on tasaantunut vaikeiden vuosien jälkeen eikä enää tarvitse laskea joka penniä. Meillä on mahdollisuus suunnitella tulevaisuutta. Olen työelämässä arvostettu ja hyvässä asemassa. Siitä olen kiitollinen, vaikkakin mietin downgradeamista. Mut etuoikeushan sekin on.
Rakastamme puolisoni kanssa toisiamme ja meillä on ihana, terve lapsi. Olemme itsekin terveitä ja ihan hyväpalkkaisissa vakituisissa töissä. Meillä on kiva koti ihanalla paikalla ja paljon rakkaita läheisiä.
Pitäisi useammin ihan kirjoittaa ylös, että osaisi tarpeeksi arvostaa tätä kaikkea! Hyvä ketju ja mukava lukea muidenkin onnenaiheita :)
Päivä vain ja hetki kerrallaan Jumalan armoon ja apuun luottaen.
Terveys suht ok.
alkaa kesämökkikausi uudella mökilläni <3
Pääsin eroon elätettävästä siipeilijästä joka ei halunnut töihin mennä kun oli niin rankkaa. Eläminen oli kuulemma niin paljon mukavampaa kun minä tienaan sen verran paljon että hänen ei tarvinut töihin mennä
Työpaikasta ja omasta terveydestäni olen kiitollinen.
Viimeistä päivää 59 vuotias.Huomenna 60.
Vierailija kirjoitti:
Ooonnneeeaaaa ruusu, mikä ei ehkä tulostu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooonnneeeaaaa ruusu, mikä ei ehkä tulostu
"tulostu" hupsu minä. Näy!
Siis hymiöt ei taaskaan näy
Vierailija kirjoitti:
Tosi ihana mies
Voi kateus🤢
Mutta olen iloinen puolestasi😻
Mies on lopettanut juomisen. Mulla uus lääkitys joka näyttää toimivan. Töihin paluu vasta ens kuussa. Osaispa nauttia tästä hetkestä.
Eurooppapäivä ja Venäjällä voitonpäivä.
Mulla on ihanat, terveet lapset. Ihana, rakastava aviomies. Kaunis koti omakotitalossa, mukavat naapurit. Ihania ystäviä. Välittävät vanhemmat ja sisarukset.
Vierailija kirjoitti:
-fyysisesti terve ja olen yli 10kg laihduttanut tänä vuonna
-palkka noussut 3400e->4000e viimeisen vuoden aikana vaikka työ pysynyt samana
Liittyvätkö nämä toisiinsa? Oletko prostituoitu?
Terveys, puoliso, ystävät, lapset, koti, oma äiti ja kivat appivanhemmat. Työn sisältökin on kiva, palkkaa voisi olla enemmän..
Aurinkoinen kevätaamu.Suurempaa ongelmaa ei ole.