Mikä on sinulla hyvin nyt?
Mikä on sinulla hyvin nyt?Missä sinulla menee hyvin nyt?Mistä voit olla kiitollinen?
Kommentit (781)
Mies, joka pitää huolta, kun oon koronassa. Sain herkkuja ja lääkettä ja huolenpitoa. Muuten olo kyllä kaamea.
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka pitää huolta, kun oon koronassa. Sain herkkuja ja lääkettä ja huolenpitoa. Muuten olo kyllä kaamea.
Pikaista paranemista toivon sinnulle nyt.
Alkoi kahden viikon loma 😊 Muutenkin kaikki on oikeasti ihan hyvin, vaikka terveys vähän huolettaa. Mulla kiva koti, ihanat kissat ja ihan ok työ, josta saan mulle hyvin riittävän palkan.
Se että olen aina siirtänyt talonlyhennystilille puolet enemmän kuin olisi tarve. Nyt kun olen ollut pitkään sairaana ei ole vielä tarvinnut stressata pystyykö maksamaan. Olen saanut sairauslomalla tehtyä paljon käsitöitä, huomasin että ihmiset vieläpä haluavat ostaa töitäni, kivaa tekemistä minulle ja palkkio mielenpäälle! Kevät on täällä, piha herää pikkuhiljaa eloon ja kasvihuoneessa kylvöt puskee vihreää.
On kaunis sää, tapailen mukavaa miestä, aloitin juuri uudessa kivassa työssä, asun kauniissa kodissa, minulla on ystäviä ja olen fyysisesti terve.
Mieheni rakkaudesta ja pitkästä parisuhteesta. Hän on osoittanut pahan paikan tullen, miten hän tukee, auttaa ja pysyy rinnalla.
Olen rakastunut ihanaan mieheen ja suunnittelemme tulevaisuutta yhdessä 🥰
Ei mikään kaikki menee päin per settä, yksinäisyys, raskas työ ,selkäkipuja ,toinen jalka turvonnut ja yksin saa käydä sairaana kaupassa kun ei oo ketään joka hakis ruokatarvikkeita, ihme että pystyssä pysyin kun kävin tänään kaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään kaikki menee päin per settä, yksinäisyys, raskas työ ,selkäkipuja ,toinen jalka turvonnut ja yksin saa käydä sairaana kaupassa kun ei oo ketään joka hakis ruokatarvikkeita, ihme että pystyssä pysyin kun kävin tänään kaupalla.
Voi harmi, ruokaostokset voi monissa paikoissa tilata kotiin, myös seurakunnasta voi kysyä apua tai ihan naapurilta/työkaverilta. Paikkakunnaltasi luulisi löytyvän myös vapaaehtoisia auttajia vaikka facebookista tai joltain muulta palstalta. Ilomielin voisin auttaa sinua samalla kun teen omat ja naapurin rouvan ostokset.
Kakka tulee suolesta mukisematta. Aina ei ole ollut näin.
Kaik. Massu täynnä omatekoista maukasta lihamakaronilaatikkoa puolukalla. Saunan lämmitykseen pihalle, ihanat löylyt. Kukkapenkin kuopsutusta, yks ihana iiris kukkii jo. Aurinko paistaa, lumet sulaa, linnut tsirkuttaa. Soitin iloisen puhelun vanhemmalle sukulaiselle...
parisuhde :) mies on ainakin vielä ihan mahtava, puoltetaan kaikki kotihommat ja käydään ihanilla arkitreffeillä
tietty ollaan seurusteltu vasta 1,5vuotta niin asiat voi muuttua
Avis, rahatilanne. A. on ollut aina, r. on ollut satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kakka tulee suolesta mukisematta. Aina ei ole ollut näin.
Onhan se mukavaa kun suoli toimii kunnolla.Eipä ole mukavaa jos ei toimi.
Koti. Löysin viime vuonna juuri tarpeisiini sopivan kodin, jonne on ihana mennä ja olla.
Vierailija kirjoitti:
parisuhde :) mies on ainakin vielä ihan mahtava, puoltetaan kaikki kotihommat ja käydään ihanilla arkitreffeillä
tietty ollaan seurusteltu vasta 1,5vuotta niin asiat voi muuttua
Ups💕
Luin että mies on maittava... hekottelin itsekseni...
Toivotaan lisää 'mahtavia' vuosia♥️♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietty ollaan seurusteltu vasta 1,5vuotta niin asiat voi muuttuaUps💕
Luin että mies on maittava... hekottelin itsekseni...Toivotaan lisää 'mahtavia' vuosia♥️♥️
on maittava kyllä myös 😂😂
Hyvää lukemista, josta todella apua ja iloa. Terveys ja vapaus.
Aurinkoinen kevätaamu.