"Mun mies ei petä!!!"
Ihana, huolehtivainen ja hauska mies. Yhdessä 3vuotta. Olinkin vaan yks VIIDESTÄ (!!!!!) muusta huorasta. Kuulemma mulla huonoin perse. Saakeli kun hävettää se, että oikeasti ajattelin että ei tuo ikinä pettäisi. Oikeasti uskoin, että on niin hyvä mies että ei ikinä!
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:02"]Miksi sä haukut niitä muita naisia? Heitä on todennäköisesti kusetettu ihan yhtä paljon kuin sinuakin.
[/quote]
Me oltiin mun exän kanssa koko 2,5 vuotta aina yhdessä. Joka ikinen yökin. Ainut hetki kun ei oltu yhdessä oli arkisin n.klo.8.30-14.30 välisenä aikana. Ja silti se kerkes mua pettää, monta kertaa. Uskomaton sissi täytyy myöntää! Ja yhen kerran oli illanvietossa ilman mua ja silloinki petti! Nyt ku mietin tätä niin alkaa oikeesti vähän naurattaa miten hyvä se siinä oliki!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"]Jokainen mies pettää kun tilaisuus tarjoutuu. [/quote] Ärsyttää vaan, että oikeasti ajattelin että ei ikinä mun mies. Niin typerä ja naiivi olo. Ap [/quote] Miksi ajattelit niin, siis mitkä merkit tai jutut syynä? [/quote] Niin vai ajattelitko ihan vaan, että "ei mun" mies petä? Höh. Eihän se nyt silleen mee. Mä olen varma, että mun mies ei petä, mutta ei se mitenkään minusta johdu. Vaan miehestä. [/quote] Ajattelin, kun mies vaikutti niin uskolliselta ja kunnolliselta. Ei vain sanonut, vaan todisti teoilla. Vaikka nyt huomaan mitä lumetta ne "todistukset" oli. Aina kertoi jos joku nainen otti häneen yhteyttä (yritti luoda valheellisen luottamuksen multa?) yms. Ap
[/quote]
Mä olisin ihan uteliaisuuttani ja tunteakseni miehen läpikotaisin kysellyt että kuka nainen ja mistä tuntee ja alkanut heti arvioida, voiko olla miehelle minua arvokkaampi nainen, vaikka esittääkin muuta. Teitkö siis mitään kysymyksiä? Toki tässä on nyt se, että mä en tykännyt seksistä, joten mun kanssa ei ole koskaan ollut kukaan sellainen mies, jolle se on kovin tärkeää. Eli veikkaan, että eniten petetään parien, joissa molemmille seksi on tosi tärkeää, kesken.
[/quote]
Joo kyselin aina naisista. Sen verran mustasukkainen olin, että kyselin. Sitten mies hellästi naurahti, että ei sulla ole syytä miettiä tollasta. Kaksinaamainen paskiainen :D Seksiä meillä oli noin 2 kertaa viikossa, molemmat halusivat. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki.
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki.
[/quote]
Anteeksi että nauran... Yksikin tuttu mies (akateeminen hyvässä työssä, naimisissa oleva perheenisä ja kaunis blondi opettaja vaimona) kertoi pettäneensä vaimoaan Hesburgerin vessassa. Ihan tuntemattoman naisen kanssa, oli kuulemma 'katseet kohdanneet' ja oli menty suoraan vessaan panemaan eikä edes toisen nimeä oltu kysytty. Vaimo ei edelleenkään tiedä mitään.
Ap loppujen lopuksi ei tuntenut miestä ollenkaan.
Mun mies +40v hengailee viikoittain naisystävien kanssa eikä se häiritse ollenkaan. Samoiten minäkin saunon omien miespuolisten kaverieni kanssa eikä siinä mitään. Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta, emmekä asu yhdessä, näemme päivittäin.
Olemme yhdessä koska haluamme olla yhdessä, juuri toistemme kanssa. On miehiä, jotka olisivat yksin, jos eivät olisi juuri näissä parisuhteissa. Näitä miehiä on mm. kaikki nämä mieskaverini. Kullakin oma parisuhteensa.
Moni näiden miesten naiset yrittävät udella mitä saunailloissa oikein tapahtuu ja onko siellä sutinoitu jonkun kanssa. Sanon, että miehesi on sinun kanssa, koska haluaa olla, muuten olisi yksin, ei kenenkään muun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:05"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"]Jokainen mies pettää kun tilaisuus tarjoutuu. [/quote] Ärsyttää vaan, että oikeasti ajattelin että ei ikinä mun mies. Niin typerä ja naiivi olo. Ap [/quote] Miksi ajattelit niin, siis mitkä merkit tai jutut syynä? [/quote] Niin vai ajattelitko ihan vaan, että "ei mun" mies petä? Höh. Eihän se nyt silleen mee. Mä olen varma, että mun mies ei petä, mutta ei se mitenkään minusta johdu. Vaan miehestä. [/quote] Ajattelin, kun mies vaikutti niin uskolliselta ja kunnolliselta. Ei vain sanonut, vaan todisti teoilla. Vaikka nyt huomaan mitä lumetta ne "todistukset" oli. Aina kertoi jos joku nainen otti häneen yhteyttä (yritti luoda valheellisen luottamuksen multa?) yms. Ap [/quote] Mä olisin ihan uteliaisuuttani ja tunteakseni miehen läpikotaisin kysellyt että kuka nainen ja mistä tuntee ja alkanut heti arvioida, voiko olla miehelle minua arvokkaampi nainen, vaikka esittääkin muuta. Teitkö siis mitään kysymyksiä? Toki tässä on nyt se, että mä en tykännyt seksistä, joten mun kanssa ei ole koskaan ollut kukaan sellainen mies, jolle se on kovin tärkeää. Eli veikkaan, että eniten petetään parien, joissa molemmille seksi on tosi tärkeää, kesken. [/quote] Joo kyselin aina naisista. Sen verran mustasukkainen olin, että kyselin. Sitten mies hellästi naurahti, että ei sulla ole syytä miettiä tollasta. Kaksinaamainen paskiainen :D Seksiä meillä oli noin 2 kertaa viikossa, molemmat halusivat. Ap
[/quote]
Niin no, mulla ois ollu syytä. On niin huono omanarvontunto, että joku mies ei kylläkään arvioi sitä onko mulla syytä miettiä, vaan arvioin sen itse. Aina. Ja jos en tiedä mitään, niin miten voisin arvioida onko mulla syytä olla huolissani. Kauhistuttaiskin ajatus joistain miesten naiskontakteista, joista en tietäisi mitään. Haluan tietää ja itse arvioida tilanteen että voinko oman arvioni mukaan olla miehelle tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki. [/quote][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki. [/quote] Anteeksi että nauran... Yksikin tuttu mies (akateeminen hyvässä työssä, naimisissa oleva perheenisä ja kaunis blondi opettaja vaimona) kertoi pettäneensä vaimoaan Hesburgerin vessassa. Ihan tuntemattoman naisen kanssa, oli kuulemma 'katseet kohdanneet' ja oli menty suoraan vessaan panemaan eikä edes toisen nimeä oltu kysytty. Vaimo ei edelleenkään tiedä mitään.
[/quote]
Joo no ei aukoton yhdessäolo tietenkään takaa mitään, mutta olen kyllä ollut miesten kanssa, joiden moraali ja psyyke ei antaisi salata tuollaista. Kyllä sen miehestä tietää.
Mun mies reissutyössä eli varmasti on joka pikkukylässä sekä kaupungissa naisia vaikka muille jakaa, kun YKSIKÄÄN mies ei oikeasti voi olla pettämättä ja oikeasti rakastaa sitä VAIMOAAN!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki.
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki.
[/quote]
Anteeksi että nauran... Yksikin tuttu mies (akateeminen hyvässä työssä, naimisissa oleva perheenisä ja kaunis blondi opettaja vaimona) kertoi pettäneensä vaimoaan Hesburgerin vessassa. Ihan tuntemattoman naisen kanssa, oli kuulemma 'katseet kohdanneet' ja oli menty suoraan vessaan panemaan eikä edes toisen nimeä oltu kysytty. Vaimo ei edelleenkään tiedä mitään.
[/quote] no ei oo tullu mieleen kertoa!!!?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"]Jokainen mies pettää kun tilaisuus tarjoutuu.
[/quote]
No itseasiassa ei. Mulla oli yks kaveri, jolla olis ollut mahdollisuus mennä sänkyyn mun kanssa (itse tein aloitteen) eikä suostunut, vaikka olisi halunnut. Sanoi ettei halua pettää. Ei kaikki miehet ole paskoja, vaikka moni onkin. (Niinkuin entinen poikakaveri, joka kävi Tallinnassa ollessaan huorissa.)
[/quote]
Oot kai ruma, kun poikkis käy huorissa ja et kelpaa toiselle, mieleltäsi ainakin ruma.
[/quote]
Oivoi, jotakuta on kai joskus petetty. Tiedoksesi, että tämä kaveri kehui kauniiksi ja kuumaksi, ja sanoi että olisi pannut minua jo monta kertaa jos ei olisi varattu. Olen hoikka ja muodokas, ihan nätti nuori nainen, mutta ihastun vaan vääriin ihmisiin. Se pettäjä-poikaystävä asui toisella puolella suomea, oltiin etäsuhteessa silloin. Kyllähän se itsetuntoa kolautti. Nykyään vientiä riittäisi, mutta olenkin itse varattu. Tilaisuuksia tullut, mutta en ole pettänyt. Olen varmaan vaan niin ruma ettei ne ole tosissaan olleetkaan :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki. [/quote][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki. [/quote] Anteeksi että nauran... Yksikin tuttu mies (akateeminen hyvässä työssä, naimisissa oleva perheenisä ja kaunis blondi opettaja vaimona) kertoi pettäneensä vaimoaan Hesburgerin vessassa. Ihan tuntemattoman naisen kanssa, oli kuulemma 'katseet kohdanneet' ja oli menty suoraan vessaan panemaan eikä edes toisen nimeä oltu kysytty. Vaimo ei edelleenkään tiedä mitään.
[/quote]
Joo no ei aukoton yhdessäolo tietenkään takaa mitään, mutta olen kyllä ollut miesten kanssa, joiden moraali ja psyyke ei antaisi salata tuollaista. Kyllä sen miehestä tietää.
[/quote] Tämä juuri. Ilmeisesti kerään itselleni moraalisesti oikeaoppisia miehiä, kun olisin exästäkin vannonut että uskollinen on. Oma mies siis todellakin on niin puhelimen, ettei tasan petä. T:56
Hyvä vinkki teille. Ottakaa rutiköyhä työtön nössömies, pettämisestä ei ole pelkoa, koska kukaan nainen ei kelpuuta miestä, vaikka mies mitä yrittäisi. Huom työtön renttu alkoholisti ei kelpaa, sille kyllä aina löytyy joku ottaja muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:16"]Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 18v ja olen 110% varma, että mun mies ei petä.
[/quote]
Me ollaan oltu yhdessä 17v ja minäkin täysin varma, että mies ei petä. Hän on joskus yksin koko viikonlopun, kun lähden lasten kanssa mummolaan, mutta olen varma, että ei petä. Itse olen ollut työmatkoilla miesporukassa enkä minäkään petä. Mies ei ole ikinä edes kyseenalaistanut uskollisuuttani enkä minä hänen.