"Mun mies ei petä!!!"
Ihana, huolehtivainen ja hauska mies. Yhdessä 3vuotta. Olinkin vaan yks VIIDESTÄ (!!!!!) muusta huorasta. Kuulemma mulla huonoin perse. Saakeli kun hävettää se, että oikeasti ajattelin että ei tuo ikinä pettäisi. Oikeasti uskoin, että on niin hyvä mies että ei ikinä!
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:23"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:13"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:04"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki. [/quote] En muista itse kertaakaan, että mies ois "katoillut" tai antanut jotain epämääräisitä selityksiä. Mulla vuorotyö + kuntosali vie paljon aikaa. Tais olla hutsut aina hälytysvalmiina kun minä poistun paikalta. Ap [/quote] Niin no joo. Itse kun en harrasta mitään, vaan ollaan aina tiiviisti "me", niin en varmaan edes löydä tuollaisia miehiä. Se on varmaan ihan etsinyt noin kiireistä tyyppiä. Voi oksennus, mikä mies. [/quote] Kuulostat siltä ettei miehelläkään saa olla mitään harrastuksia. [/quote] Saa, mutta valitsen mieluummin sellaisen, jolla ei ole sellaisia, jotka veisi aikaa meiltä. [/quote] Siis hetkinen: ettei miehellä tulisi olla mitään omia harrastuksia? [/quote] No mitä se haittaa, ettei ole? En minäkään harrasta mitään. [/quote] Sairas ihminen. Testauta nuppisi. Oikeasti
[/quote]
Millälailla olen sairas? Kerro, tai näemme kaikki, että se oli pelkkää sanahelinää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki. [/quote] En muista itse kertaakaan, että mies ois "katoillut" tai antanut jotain epämääräisitä selityksiä. Mulla vuorotyö + kuntosali vie paljon aikaa. Tais olla hutsut aina hälytysvalmiina kun minä poistun paikalta. Ap
[/quote]
Niin no joo. Itse kun en harrasta mitään, vaan ollaan aina tiiviisti "me", niin en varmaan edes löydä tuollaisia miehiä. Se on varmaan ihan etsinyt noin kiireistä tyyppiä. Voi oksennus, mikä mies.
[/quote]
Kuulostat siltä ettei miehelläkään saa olla mitään harrastuksia.
[/quote]
Saa, mutta valitsen mieluummin sellaisen, jolla ei ole sellaisia, jotka veisi aikaa meiltä.
[/quote]
Siis hetkinen: ettei miehellä tulisi olla mitään omia harrastuksia?
[/quote]
No mitä se haittaa, ettei ole? En minäkään harrasta mitään.
[/quote]
Kuulostaa vaan todella ahdistavalta, että pariskunnan tulisi pyhittää jokainen vapaa-ajan hetki toisilleen.
Kyllä meilläkin sitä yhteistä aikaa vaalitaan, mutta välillä oi oikeasti ihan kiva saada pieni hengähdystauko toisesta. Mielekkäät tekemiset kuitenkin parantavat elämänlaatua ja suhdeki pysyy tuoreempana, kun välillä tekee jotain ilma puolisoa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:01"]No mun mies ei petä :D Ei olla oltu erossa kuin kymmenkunta yötä ja silloinkin skypetetty koko ilta :) Vieläkin kuljetaan kylki kyljessä joka paikassa <3
[/quote] Ja pettää voi vain yöaikaan? Ei esim. työpäivän lomassa, tai koulun, ootte ilmeisesti tosi nuoria?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:01"]No mun mies ei petä :D Ei olla oltu erossa kuin kymmenkunta yötä ja silloinkin skypetetty koko ilta :) Vieläkin kuljetaan kylki kyljessä joka paikassa <3
[/quote]
Voi kulta-pieni, pettämiseen ei tarvita yötä. 10 minuuttia työpaikan vessassa riittää. Tai kun menee vähän pitkään töissä. Osaan hotelleista pääsee jo kahdelta. Vaikka olis vain viiteen töissä, siinä ehtii ihmeitä.
[/quote]
En ole tuo kelle vastasit, mutta monilla aviopareilla on sama työpaikka, monessa työpaikassa on pelkkiä miehiä jne. Kunhan nyt saivartelen
[/quote]
Toki on mahdollista, mutta yritän nyt herätellä näitä naisia. Töistä voi tulla ihan normiaikaan kotiin ja silti on saattanut pettää.
Niin minäkin olen aikoinani luullut, ettei mun mies petä. Niin meitäkin on kuvattu, että ollaan kuin paita ja peppu. No se mies on exä ja mun silmäni ovat avautuneet näkemään aika lailla enemmän.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki. [/quote] En muista itse kertaakaan, että mies ois "katoillut" tai antanut jotain epämääräisitä selityksiä. Mulla vuorotyö + kuntosali vie paljon aikaa. Tais olla hutsut aina hälytysvalmiina kun minä poistun paikalta. Ap
[/quote]
Niin no joo. Itse kun en harrasta mitään, vaan ollaan aina tiiviisti "me", niin en varmaan edes löydä tuollaisia miehiä. Se on varmaan ihan etsinyt noin kiireistä tyyppiä. Voi oksennus, mikä mies.
[/quote]
Kuulostat siltä ettei miehelläkään saa olla mitään harrastuksia.
[/quote]
Saa, mutta valitsen mieluummin sellaisen, jolla ei ole sellaisia, jotka veisi aikaa meiltä.
[/quote]
Siis hetkinen: ettei miehellä tulisi olla mitään omia harrastuksia?
[/quote]
No mitä se haittaa, ettei ole? En minäkään harrasta mitään.
[/quote]
Kuulostaa vaan todella ahdistavalta, että pariskunnan tulisi pyhittää jokainen vapaa-ajan hetki toisilleen.
Kyllä meilläkin sitä yhteistä aikaa vaalitaan, mutta välillä oi oikeasti ihan kiva saada pieni hengähdystauko toisesta. Mielekkäät tekemiset kuitenkin parantavat elämänlaatua ja suhdeki pysyy tuoreempana, kun välillä tekee jotain ilma puolisoa.
[/quote]
No ei me mitään "pyhitetä", me ei vain harrasteta mitään tai siis tykkään sellaisista miehistä enemmän, jotka keskittyy minuun, ihan vapaaehtoisesti tietenkin, kuin sellaisista, joilla on koko ajan jotain omia tärkeitä menoja. Hauskaa, että sinusta kaikki erilaisuus on sairasta. Nytkin mä istun teellä ja palstailen, mies pöydän toisella puolella ja lukee lehteä. Tälle miehelle tosin lipsahti harrastus, jossa sen olisi pitänyt olla tänäänkin taas koko päivä, mutta oli aamulla niin nuhainen, ettei voinut lähteä.
Mun mies lähti just kauppaan eli tän palstan mukaan pettämään!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:01"]No mun mies ei petä :D Ei olla oltu erossa kuin kymmenkunta yötä ja silloinkin skypetetty koko ilta :) Vieläkin kuljetaan kylki kyljessä joka paikassa <3 [/quote] Voi kulta-pieni, pettämiseen ei tarvita yötä. 10 minuuttia työpaikan vessassa riittää. Tai kun menee vähän pitkään töissä. Osaan hotelleista pääsee jo kahdelta. Vaikka olis vain viiteen töissä, siinä ehtii ihmeitä. [/quote] En ole tuo kelle vastasit, mutta monilla aviopareilla on sama työpaikka, monessa työpaikassa on pelkkiä miehiä jne. Kunhan nyt saivartelen [/quote] Toki on mahdollista, mutta yritän nyt herätellä näitä naisia. Töistä voi tulla ihan normiaikaan kotiin ja silti on saattanut pettää. Niin minäkin olen aikoinani luullut, ettei mun mies petä. Niin meitäkin on kuvattu, että ollaan kuin paita ja peppu. No se mies on exä ja mun silmäni ovat avautuneet näkemään aika lailla enemmän.
[/quote]
Mä en luule, vaan tiedä. Tiesiksä aikoinaan, ettei sun mies petä? Luulo ei ole tiedon väärti. Ja yritän tällä nyt herätellä minä puolestani toisia näkemään sen, että toisissa liitoissa sen vain tietää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:35"]
Itse miehenä kerran pettänyt, olin silloin 16v. Sen jälkeen en koskaan, kysyntää kyllä riittäisi mutta olen niin tunne ihminen että seksiä harrastan vain parisuhteessa. Kolme suhdetta päättynyt kun nainen pettänyt, yhden lopullista syytä ei koskaan tullut selville. Joten kyllä ihan kunnon miehiä löytyy, mutta missä kunnolliset ja USKOLLISET naiset??? M32
[/quote]
Milläs tavalla olet parempi kuin nuo naiset, ehkä hekään eivät ole pettäneet kuin kerran?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"]Jokainen mies pettää kun tilaisuus tarjoutuu. [/quote] Ärsyttää vaan, että oikeasti ajattelin että ei ikinä mun mies. Niin typerä ja naiivi olo. Ap
[/quote]
Miksi ajattelit niin, siis mitkä merkit tai jutut syynä?
[/quote]
Niin vai ajattelitko ihan vaan, että "ei mun" mies petä? Höh. Eihän se nyt silleen mee. Mä olen varma, että mun mies ei petä, mutta ei se mitenkään minusta johdu. Vaan miehestä.
[/quote]
Ajattelin, kun mies vaikutti niin uskolliselta ja kunnolliselta. Ei vain sanonut, vaan todisti teoilla. Vaikka nyt huomaan mitä lumetta ne "todistukset" oli. Aina kertoi jos joku nainen otti häneen yhteyttä (yritti luoda valheellisen luottamuksen multa?) yms. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:01"]No mun mies ei petä :D Ei olla oltu erossa kuin kymmenkunta yötä ja silloinkin skypetetty koko ilta :) Vieläkin kuljetaan kylki kyljessä joka paikassa <3 [/quote] Voi kulta-pieni, pettämiseen ei tarvita yötä. 10 minuuttia työpaikan vessassa riittää. Tai kun menee vähän pitkään töissä. Osaan hotelleista pääsee jo kahdelta. Vaikka olis vain viiteen töissä, siinä ehtii ihmeitä. [/quote] En ole tuo kelle vastasit, mutta monilla aviopareilla on sama työpaikka, monessa työpaikassa on pelkkiä miehiä jne. Kunhan nyt saivartelen [/quote] Toki on mahdollista, mutta yritän nyt herätellä näitä naisia. Töistä voi tulla ihan normiaikaan kotiin ja silti on saattanut pettää. Niin minäkin olen aikoinani luullut, ettei mun mies petä. Niin meitäkin on kuvattu, että ollaan kuin paita ja peppu. No se mies on exä ja mun silmäni ovat avautuneet näkemään aika lailla enemmän.
[/quote]
Mä en luule, vaan tiedä. Tiesiksä aikoinaan, ettei sun mies petä? Luulo ei ole tiedon väärti. Ja yritän tällä nyt herätellä minä puolestani toisia näkemään sen, että toisissa liitoissa sen vain tietää.
[/quote]
Kun ei tiedä! Mä olin 15 vuotta sen miehen kanssa yhdessä. Viimeisen vuoden aikana tiesin miehen pettävän tämä johtui muutoksesta käytöksestä. Kävi ilmi, että oli pettänyt aiemminkin, tämä vaan ei näkynyt mitenkään. Ja kun oma kokemus avasi silmät, niin voi pojat mitä nyt näkee. Pienten lasten isiä, jotka pettää ravintolan vessassa, toisia joille tilaisuus tarjoutuu työpaikan juhlissa, kolmansia, joiden työlounaat työkaverin kanssa venevät. Ihmisiä, jotka ovat ennen olleet hyvin suoran ja rehellisen oloisia. Se mun exäni sanoi mulle joskus nuorena, että pettämisen suhteen se on kerrasta poikki. No häneenpä ei pätenyt samat säännöt.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]
No, mun mies ei petä. Mun kanssa ei ikinä onnistuis tuollainen. Näemme niin paljon, kun seurustelen. Ollaan mökillä ja mun luona eikä mies saa koskaan antaa mitään selityksiä vaan kaiken puheen on oltava sellaista hajamielisyydessään loogista ja pettämään kykenemättömän aukotonta. Sen vain tietää, milloin toisella ei ole kaikki jauhot valkoisia pussissaan. Mutta jos annat epämääräisyyksien velloa ja epämääräisille selityksille keksit itse päässäsi rauhoittavan täydennyksen, niin mahdollistuuhan se tuommoinen toki.
[/quote]
JÄTÄ SE SIKA!!!
Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 18v ja olen 110% varma, että mun mies ei petä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"]Jokainen mies pettää kun tilaisuus tarjoutuu.
[/quote]
Miksi te naiset hoette tätä? Naiset pettää yhtä paljon kuin miehet. Läheskään kaikki eivät petä. Itse ollut ukkomies kohta 20 vuotta ja en ole pettänyt. En ole ruma. Tilaisuuksia olisi ollut.
[/quote]
<3
Juu ei kaikki miehet petä. Mun mies on ollut kanssani vuodesta -92, ei ole pettänyt. En minäkään. Tilaisuuksia kyllä olisi ollut, molemmilla. Emme ole paita ja peppu.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"]Jokainen mies pettää kun tilaisuus tarjoutuu.
[/quote]
No itseasiassa ei. Mulla oli yks kaveri, jolla olis ollut mahdollisuus mennä sänkyyn mun kanssa (itse tein aloitteen) eikä suostunut, vaikka olisi halunnut. Sanoi ettei halua pettää. Ei kaikki miehet ole paskoja, vaikka moni onkin. (Niinkuin entinen poikakaveri, joka kävi Tallinnassa ollessaan huorissa.)
[/quote]
Oot kai ruma, kun poikkis käy huorissa ja et kelpaa toiselle, mieleltäsi ainakin ruma.
Miksi tästä pitää vääntää. Jokku pettää, toiset ei.
Jos mun mies pettää niin sitte pettää. Sitten joko jää kiinni tai on jäämättä. En jaksa vahtia ja kytätä. Typerää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:16"]Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 18v ja olen 110% varma, että mun mies ei petä.
[/quote]
Etkö omaishoitajaksi saa ikinä tuntiakaan vapaa-aikaa?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:16"]Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 18v ja olen 110% varma, että mun mies ei petä. [/quote] Etkö omaishoitajaksi saa ikinä tuntiakaan vapaa-aikaa?
[/quote] Harvemmin joo, meillä kun on sama työpaikkakin. Harmittaako?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"]Jokainen mies pettää kun tilaisuus tarjoutuu. [/quote] Ärsyttää vaan, että oikeasti ajattelin että ei ikinä mun mies. Niin typerä ja naiivi olo. Ap [/quote] Miksi ajattelit niin, siis mitkä merkit tai jutut syynä? [/quote] Niin vai ajattelitko ihan vaan, että "ei mun" mies petä? Höh. Eihän se nyt silleen mee. Mä olen varma, että mun mies ei petä, mutta ei se mitenkään minusta johdu. Vaan miehestä. [/quote] Ajattelin, kun mies vaikutti niin uskolliselta ja kunnolliselta. Ei vain sanonut, vaan todisti teoilla. Vaikka nyt huomaan mitä lumetta ne "todistukset" oli. Aina kertoi jos joku nainen otti häneen yhteyttä (yritti luoda valheellisen luottamuksen multa?) yms. Ap
[/quote]
Mä olisin ihan uteliaisuuttani ja tunteakseni miehen läpikotaisin kysellyt että kuka nainen ja mistä tuntee ja alkanut heti arvioida, voiko olla miehelle minua arvokkaampi nainen, vaikka esittääkin muuta. Teitkö siis mitään kysymyksiä? Toki tässä on nyt se, että mä en tykännyt seksistä, joten mun kanssa ei ole koskaan ollut kukaan sellainen mies, jolle se on kovin tärkeää. Eli veikkaan, että eniten petetään parien, joissa molemmille seksi on tosi tärkeää, kesken.
Mulla ja miehellä ei ole harrastuksia. Jos ei yhdessä juoksemista lasketa. Ollaanko me nyt outoja?