Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun kaikki äänet kuuluu naapuriin

Vierailija
10.04.2022 |

Nolottaa käydä vessassa tai käyttää bideetä kun naapurit kuuntelee. Ite ne ei vissiin käy koskaan vessassa, kun en kuule mitään ääniä, paitsi yöaikaan joskus. Mulla on tunne, että naapurit tietää minusta kaikki intiimeimmätkin asiat. Miten käyn vessassa tai paljon käytän paperia jne. Ahdistaa tosi paljon. :'( Enkä trollaa, kun oikeasti tämä on ahdistavaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Vierailija
2/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, mua hävettää niin paljon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu, että minun hajutkin menee naapuriin vaikka en ole likainenkaan. Mutta aamulla kun vaihdoin vaatteita, niin aivan kuin naapurista olisi kuulunut "hyi" eli ehkä haistoi mut kun olin ilman vaatteita. Ap

Vierailija
4/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan röyhtäile ja piereskele. Ajattele naapureitasi. 

Siitä että vältä seksin harratamista tuskin kannataa edes mainita koska eihän kukaan muukaan harrasta seksiä.

Vierailija
5/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit kyttää ja kuuntelee koko ajan ja tietää minusta kaiken. Aina kun tulevat vastaan niin virnuilevat ja pidättelevät naurua. :'( Ap

Vierailija
6/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valittavat kun haisen niin pahalle, vaikka kyllä peseydyn ja siivoan asuntoa jne. Ap

Vierailija
7/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole ääneen valittaneet mutta näin niiden naamasta että haisen. Ap

Vierailija
8/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin yksi naapuri sanoi oven takana, että kyllästyttää tuo haju. Ap

Vierailija
9/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siis mulle suoraan valittaneet. Ap

Vierailija
10/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että esim. sinun vessaäänet kuuluu naapuriin jos sinä et kuule heidän ääniään? Ymmärtäisin siis, että jos sinä kuulet äänet heidän vessasta niin siitä voit päätellä että sinunkin äänet kuuluu heille mutta eikö nyt ole juuri päin vastoin eli kun naapurin äänet ei kuulu sinulle niin miten olet päätynyt johtopäätökseen että sinun äänet kuitenkin kuuluvat heille?

Vierailija
11/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että esim. sinun vessaäänet kuuluu naapuriin jos sinä et kuule heidän ääniään? Ymmärtäisin siis, että jos sinä kuulet äänet heidän vessasta niin siitä voit päätellä että sinunkin äänet kuuluu heille mutta eikö nyt ole juuri päin vastoin eli kun naapurin äänet ei kuulu sinulle niin miten olet päätynyt johtopäätökseen että sinun äänet kuitenkin kuuluvat heille?

En tiedä. Tuntuu että sekoan. Ap

Vierailija
12/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
13/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita radio kovalle äänelle siksi aikaa kun olet vessassa.

Vierailija
14/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on ihan selkeitä psyykkisiä ongelmia, joten sieltä suunnalta saat sitä apuakin. Joku hoitokontakti sulla varmaan jo on, niin kerrot siellä noista harhaluuloista.

Vierailija
15/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen.

Vierailija
16/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se pirin veto

Vierailija
17/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin, sä tarvitset psyyke lääkkeet, tuollainen ei ole normaalia, vaikka äänet kuuluisi seinien läpi, on ihan luonnollista käydä vessassa yms. Jokainen tekee niin. Eikä kukaan tervejärkinen jaksa laskea montako kertaa päivässä naapuri vetää vessan tai muuta vastaavaa.

Vierailija
18/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, jotkut vastenmieliset ihmiset todellakin oikein kuuntelemalla kuuntelevat naapureitaan kerrostaloissa. Toivottavasti myös nauttivat kaikista iljettävistä äänistä mitä kuulevat  :D Eivät mitään parempaa edes ansaitse.

Vierailija
19/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne sun asuntoon  on asetettu piilokamera.

Vierailija
20/24 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on kivaa kun sängyssä vaimo huutaa "Pane mua!" ja tiedän että naapurit kuulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi