Ahdistaa kun kaikki äänet kuuluu naapuriin
Nolottaa käydä vessassa tai käyttää bideetä kun naapurit kuuntelee. Ite ne ei vissiin käy koskaan vessassa, kun en kuule mitään ääniä, paitsi yöaikaan joskus. Mulla on tunne, että naapurit tietää minusta kaikki intiimeimmätkin asiat. Miten käyn vessassa tai paljon käytän paperia jne. Ahdistaa tosi paljon. :'( Enkä trollaa, kun oikeasti tämä on ahdistavaa.
Kommentit (24)
Sama juttu.. Sen takia katselen uutta asuntoa. Lisäksi olen huomannut aina että kun illalla käyn vessassa ennen nukkumaan menoa, niin menee 10-30 min niin alakerta käy vessassa ja lorottaa.
Kyttääjillä on usein parabolinen mikrofoni, joten ihan sama miten hiljaa olet, kuulevat hengityksenkin seinän läpi. Et voi ikinä tietää kenellä on ja kenellä ei!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.. Sen takia katselen uutta asuntoa. Lisäksi olen huomannut aina että kun illalla käyn vessassa ennen nukkumaan menoa, niin menee 10-30 min niin alakerta käy vessassa ja lorottaa.
No onpa todella omituista että naapurikin käy illalla pissillä :D kyllä se nyt selkeästi stalkkaa sua.
Ihmettelin kanssa että miksei naapurista kuulu lumpsahduksia vessasta ollenkaan kuin erittäin harvoin, mutta taitavat tunkea rullallisen paperia pönttöön kun näyttivät viimeksikin tulevan kaupasta auto täynnä vessapaperia.