Oletko nyt yksin ja ajattelet jotakuta..
..ja tahtoisit eniten viettää aikaa hänen kanssaan? Mutta et viitsi laittaa viestiä tai soittaa ja kysyä haluaisko hän nähdä sua? Jos osui ja upposi, niin kerro ikäsi ja sukupuolesi.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:11"]
Mikkoa mietin.
[/quote]
Mikolla on kaikki muuten ihan hyvin, mut myrsky rikkoi Mikon autotallin. Iltalehdessä oli juttua.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:53"]
..ja tahtoisit eniten viettää aikaa hänen kanssaan? Mutta et viitsi laittaa viestiä tai soittaa ja kysyä haluaisko hän nähdä sua? Jos osui ja upposi, niin kerro ikäsi ja sukupuolesi.
[/quote]Muuten hyvä kysymys, mutta mistäpä mitään puh.numeroa olisi. Jos olisi, niin silloinhan hänkin haluaisi viettää aikaa yhdessä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niin. Eihän noita numeropalveluita ole ollut olemassa kuin vuodesta miekka ja kypärä alkaen. Mistäpä sitä puhelinnumeroa nii..
[/quote]
Saiskohan sieltä tolle yhdelle Hughin numeron?Yrittännyttä ei laiteta..
[/quote]
Mä voin soittaa ja kysyä mutta en mä sitä kyllä teille muille anna;)
Mä toivon viestiä ja sitä, että se olisi yksin ja kaipaisi mua.
Nainen 20vee.. kaipaispa se mua, oon viime aikoina ite alottanu keskusteluja nii toivon, että se alottas seuraavan :(
En ole fyysisesti yksin mutta henkisesti kyllä. Ajattelen työkaveriani. Ihana mies <3 Ehkä meidän aika vielä koittaa. Sähköä on enemmän kuin halutaan myöntää.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:06"]
[/quote]Muuten hyvä kysymys, mutta mistäpä mitään puh.numeroa olisi. Jos olisi, niin silloinhan hänkin haluaisi viettää aikaa yhdessä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ihme optimismia. En enää ihmettele, että saat pakkeja. Et sä voi millään luottaa ja tietää että saatuasi puhelinnumeron toinen aikoo olla kanssasi.
Kaipaan meidän keskusteluja koska hän on ainoa joka tuntee minut oikeasti, ja hän on ainoa jolle voin ja haluan jutella kaikesta.
- Lilith
Cogito ergo sum. Ajattelen, olen siis olemassa.
Ajattelen vieläkin, vaikka pitäis jo unohtaa koko mies! Hän on yli 10 vuotta mua vanhempi, ja valitettavasti naimisissa, sekä lapsia 2. Meillä vaan synkkas oikeesti tosi hyvin, huomasin et se piti musta kovasti, niinku mä hänestä. Lisäksi mies itse lähestyi mua, ja rupes juttelee. Aina kun nähtiin, se halus olla mun seurassa, kyseli kaikenlaista. Mut sehän on selvä et varattuihin en mee sekaantumaan. Nykyään asun toisella puolen suomen, et en enää asu samalla paikkakunnalla missä tämä mies asuu. N19
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:06"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niin. Eihän noita numeropalveluita ole ollut olemassa kuin vuodesta miekka ja kypärä alkaen. Mistäpä sitä puhelinnumeroa nii..
[/quote]Mutta jos ei tiedä henkilön koko nimeä ei voi yrittää. Ja voi olla monta saman nimen omaavaa.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:11"]
Mikkoa mietin.
[/quote]
Mikolla on kaikki muuten ihan hyvin, mut myrsky rikkoi Mikon autotallin. Iltalehdessä oli juttua.
[/quote]
:-D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:06"]
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
[/quote]
Saiskohan sieltä tolle yhdelle Hughin numeron?Yrittännyttä ei laiteta..