Millaiset ihmiset vielä tupakoivat?
Tunnetko ihmisiä, jotka vielä polttavat? Millaisia he ovat ja missä he polttavat? Koulutus, ammatti, ikä, sukupuoli, yleiset käytöstavat?
Kommentit (272)
Savuttomuus - ilmastotekoja, NYT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin poltan. Ikä 75. Ent hammaslääkäri.
Sen vielä ymmärtää, että ikäloput imevät tupakkaansa, kun eivät ole aikoinaan muuta sivistystä saaneet ja sen jälkeen sivistys ei ole tarttunut.
Olen arvostettu ja sivistynyt kirurgi! Olen poltellut noin 20v. Tätä kirjoittaessani West käryää suupielessä!
Tuskin olet. Tietäisit muuten, että kaikista ammattikunnista lääkärit polttavat vähiten. Kirurgit ja patologit lääkäreistä vähiten. Elävät, kuten opettavat. Tuttu lääkäri kertoi, että tavatessaan tupakoivan kollegan, kyseessä on miltei aina Leningradissa opiskellut lääkäri.
Olitko tämän tutun lääkärin kans samassa sängyssä! Lääkärikin on ihminen,jolla on omat paheensa! Mutta jos sinä sinisilmäisesti uskot sitä,mitä tuttu lääkäri sinulle tarinoi,niin mikäpäs siinä!
Tuomarista juomariin. Ihan kaikenlaiset ihmiset polttaa. Maailman typerin kysymys.
En polta mutta just sytytetyn tupakan haju on mielettömän seksikäs <3
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat on epäsiistejä.
Samoin känniset sutturat!
Vierailija kirjoitti:
Tuomarista juomariin. Ihan kaikenlaiset ihmiset polttaa. Maailman typerin kysymys.
Eivät polta nykyään. Tupakoijalla ei ole elämä hanskassa. Ei kukaan normaali ihminen vaihda tervettä elämää tupakkaan. Jotain täytyy olla vialla, jotta sen tupakan tarvitsee.
Naurettava ajatus, että tupakoitsijat olisivat kaikki samasta muotista.
Minä poltan, olen tohtori, työskentelen korkeassa asemassa, mulla on kaksi lasta ja asutaan kalliila alueella pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Ne polttavat, jotka haluavat päästä Telkkarin "tositv"-ohjelmiin. Ainakin viimeksi BB:ssa poltti lähestulkoon kaikki vaikka koko kansasta taitaa olla vain noin 20 % tupakoinnin orjia!
Tosi-tv-ohjelmien otannan perusteella suurin osa suomalaisista tupakoi, on hankkinut useita isoja tatuointeja ja saatuaan vähän tavallista enemmän viinaa on valmis harrastamaan seksiä satunnaisesti tapaamansa ihmisen kanssa. Onneksi tuo ei ole koko totuus suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Poltin itse ikävuodet 15-24 ja mietin jo silloin miten säälittävää ja surullista on joku 50v nainen joka polttaa.. lopetin itse kun sain lapsia.
Hyvä. Raskausaikana poikalapsen siittiöntuotanto kärsii jopa niin paljon että tupakoiva äiti aiheutta pojalle jopa lapsettomuuden. Tässä yksi syy meidän 5-kymppisten haikailuun saada lapsenlapsia.
Molemmille sukupuolille tietenkin muutakin vahinkoa.
Tupakoiva isä aiheuttaa passiivisen tupakoinnin haitat lapsille.
Turha sanoa että ei koskaan polta kun odottava vaimo on lähellä. En usko. Sitä paitsi muitakin ihmisiä,voisi ajatella kuin itseänsä. Korpeen polttamaan ja sen jälkeen suihkuun ja vaatteet pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä poltan. Olen polttanut 50 vuotta.
En ole tupakoinut enkä käyttänyt alkoholia.
Tyhmät niin kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät polta nykyään. Tupakoijalla ei ole elämä hanskassa. Ei kukaan normaali ihminen vaihda tervettä elämää tupakkaan. Jotain täytyy olla vialla, jotta sen tupakan tarvitsee.
Ihanko tosissasi kirjoitat. Huomaa että täällä suomi idiootti palstalla eletään jossain täysin irti todellisuudesta. Ihan kuule lääkärit, juristit, kansanedustajat, sairaanhoitajat jne. polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Savuttomuus - ilmastotekoja, NYT!
NATO opettaa sinulle hyvän ilmastoteon! Ei se ilmasto muutu miksikään näillä piipityksillä tällä palstalla!
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ajatus, että tupakoitsijat olisivat kaikki samasta muotista.
Minä poltan, olen tohtori, työskentelen korkeassa asemassa, mulla on kaksi lasta ja asutaan kalliila alueella pääkaupunkiseudulla.
Kaikki Vauva-palstan tupakoivat tohtorit, joilla on hulppeat tulot, ovat löytäneet tähän ketjuun. Heh. Not.
Miksi nämä tupakoijat haluavat luoda kuvan, että ovat korkeasti koulutettuja ja menestyneitä ihmisiä? Sehän on se kuva, jota tupakkayhtiöt ovat meille työntäneet vuosikymmeniä. Tosiasiassa ne hyvätuloiset ja koulutetut ihmiset pitävät huolta kunnostaan ja ulkonäöstään. He laittavat ylimääräiset rahansa osakkeisiin eivätkä tupakkaan.
Millaiset ihmiset menee tuulipuvussa kauppaan? Vi....... miten tyhmä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin poltan. Ikä 75. Ent hammaslääkäri.
Sen vielä ymmärtää, että ikäloput imevät tupakkaansa, kun eivät ole aikoinaan muuta sivistystä saaneet ja sen jälkeen sivistys ei ole tarttunut.
Olen arvostettu ja sivistynyt kirurgi! Olen poltellut noin 20v. Tätä kirjoittaessani West käryää suupielessä!
Enpä J.. arvannut sinunkin palstailevan.
En arvosta löyhkäävä lääkäreitä ja hoitajia pennin vertaa. Ne on näitä: Tee niinkuin minä sanon äläkä niinkuin minä teen-”huolehtijoita”
Itse ihmettelen enemmän sitä, miten jotkut vielä nykyään käyttää alkoholia. Ok, lasi viiniä ruoan kanssa ihan fine, mutta tosissaan vetää kännit. Tulee heti mieleen alemman älykkyyden omaava henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi kirjoitat. Huomaa että täällä suomi idiootti palstalla eletään jossain täysin irti todellisuudesta. Ihan kuule lääkärit, juristit, kansanedustajat, sairaanhoitajat jne. polttaa.
Sulla taitaa olla jo enemmän ikää, kun olet noin juntti.
Olen asunut kaupungin vuokraluhtitalossa nyt kymmenisen vuotta. KAIKKI naapurini ovat olleet tupakoitsijoita. Seinän takaa ja alakerrasta on asujat vaihtuneet useita kertoja ja aina ne uudetkin on olleet käryttäjiä. ☹
Cowboymies Robert Norris mainosti 1960- luvulla Marlboroa. Telkkarissa ja mainoksissa. Mainos pyöri reilusti yli 10 vuotta.
Hän kuoli 90-vuotiaana.
Ei kuitenkaan koskaan polttanut!!!!
-Ohis., oli vaan pakko kirjoittaa kun mainokset on palaneet verkkokalvoille kiinni.