Mies lähdössä kaveriensa kanssa mökille muutamaksi päiväksi. En tiedä mitä ajatella
Mies lähtee 200 km päähän mökille muutaman kaverinsa kanssa, ja itse jään tänne kotiin yksinäni. En voi käsittää, kuinka itsekeskeinen mieheni on. Mietin että kannattaisiko erota
N25
Kommentit (33)
Siellä mökillä sitten juodaan ja naidaaan.
Eroa, jos parin päivän poikien reissu on noin paha paikka...
Vierailija kirjoitti:
Tuollaistako itse harrastat kavereidesi kanssa ?
Kannattaa. Mies ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Olen jo kahdesti yllättänyt mieheni tilanteessa, jossa hänen kaverinsa penetroituu hänen peräaukkoonsa.
Ap
En itsekään hyväksyisi tuollaista. Eroa
Ja jos sinne on tulossa vielä paikallisia AV-mammoja 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Olen jo kahdesti yllättänyt mieheni tilanteessa, jossa hänen kaverinsa penetroituu hänen peräaukkoonsa.
Ap
Tämä EN ollut minä
Ap
Loistava mahdollisuus keskittyä itseensä ja tehdä omia juttuja. Kutsu vaikka ystäviä kylään, tai pidä itsellesi hemmottlupäivä. Toivota miehelle hauskaa matkaa ja heittäydy vapaalle. Win-win tilanne.
Miehen kannattaa erota, ap on selvä läheisriippuvainen.
Nämä mökki- ja kalareissuiksi ym. naamioidut homostelureissut tekevät suhteellenne vain hyvää. Mies saa välillä sitä, mitä tarvitsee ja osaa sen jälkeen ottaa sinutkin paremmin huomioon. Jos sinua häiritsee se, mitä siellä mökillä tapahtuu, niin yritä ajatella jotain muuta sen aikaa.
No kannattaa erota, jos ottaa noin koville eikä mies saa viettää viikonloppua edes kavereidensa kanssa. Minun mieheni käy kerran tai kahdesti vuodessa pidemmillä lomamatkoilla omien kavereidensa kanssa ja joka kerta toivotan hänelle hauskaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaistako itse harrastat kavereidesi kanssa ?
Kyllä, muutama kireä ja sipsakka nainen mukaan ja pitkä viikonloppu rentoutusta kaverien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä EN ollut minä
Ap
No etpä!
Vierailija kirjoitti:
Panettelua kyllä ne tikkaa heittävät ja kaarnaveneitä vuolevat ikävöiessään sinun luoksesi.....(!)
Vierailija kirjoitti:
Nämä mökki- ja kalareissuiksi ym. naamioidut homostelureissut tekevät suhteellenne vain hyvää. Mies saa välillä sitä, mitä tarvitsee ja osaa sen jälkeen ottaa sinutkin paremmin huomioon. Jos sinua häiritsee se, mitä siellä mökillä tapahtuu, niin yritä ajatella jotain muuta sen aikaa.
Kun mies tulee kotiin niin on hyvällä tuulella nieltyään litroittain spermaa.
Eroa, jos tuollainen haittaa. Ei ole pakko olla suhteessa ihmisen kanssa, joka tekee asioita, jotka haittaa.
Onko mökin nimi Brokeback mountain?
Kannattaa. jos suhteeenne on noin huonolla tolalla, että tuollainen reissu sen särkee niin todellakin kannattaa.