Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset vielä tupakoivat?

Vierailija
09.04.2022 |

Tunnetko ihmisiä, jotka vielä polttavat? Millaisia he ovat ja missä he polttavat? Koulutus, ammatti, ikä, sukupuoli, yleiset käytöstavat?

Kommentit (272)

Vierailija
181/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoija ei itse tajua haisevansa. Ja kauas. Ja kamalalle. Vaikka kaatais hajuvettä/partavettä päälleen tai lutkuttais pastillia. Iho, hiukset, vaatteet, sormet haisee. Ja ällöä on se aski laukussa tai taskussa. Aina kassalla ällöten katson jos joku lootia siinä tilailee.

Miks ihmeessä joku haluu olla niin ällö ja haista pahalle, tuhota keuhkona ja vielä maksaa siitä?

Tupakan myynti pitää lopettaa tai hinta niin korkeeks ja verot pilviin, et saadaan rahat valtion hyväksi.

Alkoholi on yksi pahimmista terveydelle! Alkoholin vaikutuksen alaisena tehdään estottomasti rivoja/pervoja tekoja! Tuttua varmaan tälle kassaneidillekkin sellaiset leikit!

Alkoholista oma ketju,kiitos.

Vierailija
182/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat nyt vain näyttää siltä kuin imisivät tamppoonia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoijat nyt vain näyttää siltä kuin imisivät tamppoonia. 

Hyvin sanottu! Minä apinoin tämän. 

Vierailija
184/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa huvittavaa seurata tätä keskustelua tupakasta! Selvästi käy ilmi,et miten toiset on hemmetin tosikko ja,kun toisilla taas on rennompi asenne asiaan! Ikä haarukka on"kakaroista"aina aikuisiin saakka! Suurin osa on naispuolisten kommentteja! Kommentit paljastavat sukupuolen!

Vierailija
185/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kirjainta: WT!

Vierailija
186/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harvempi tupakoitsija polttaa niin paljon kun ennen on poltettu. Yleisin määrä tuntuu olevan sellainen 5-10 savuketta päivässä.

Lisäksi monet eivät enää polta julkisilla paikoilla ollenkaan. Saati sitten työpäivän aikana.

Minä poltan myös sen 5-10 savuketta päivässä. Työpäivinä vähemmän, koska en polta työpäivän aikana enkä edes kehtaisi. Poltan lähinnä kotona ollessa. Minusta ei kukaan usko, että poltan. Enkä yleensä haise tupakalle. Ainoastaan jos olen ihan juuri polttanut. Pesen aina kädet tupakoinnin jälkeen, koska niihin haju jää pahiten enkä itsekään pidä siitä hajusta. Olen korkeakoulutettu.

Vierailija
187/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kommentin jälkeen en pysty katsomaan näitä kauppojen ovilla polttavia enää ollenkaan kuvittelematta, että heillä on tamppoonit suussa. Heh. 

Vierailija
188/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eivät ehkä haluakaan vaikuttaa siisteiltä? Tai että se on ehkä sellainen asia jota ei niin tavoittele, jos röökaa?

Vierailija
189/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään harvempi tupakoitsija polttaa niin paljon kun ennen on poltettu. Yleisin määrä tuntuu olevan sellainen 5-10 savuketta päivässä.

Lisäksi monet eivät enää polta julkisilla paikoilla ollenkaan. Saati sitten työpäivän aikana.

Minä poltan myös sen 5-10 savuketta päivässä. Työpäivinä vähemmän, koska en polta työpäivän aikana enkä edes kehtaisi. Poltan lähinnä kotona ollessa. Minusta ei kukaan usko, että poltan. Enkä yleensä haise tupakalle. Ainoastaan jos olen ihan juuri polttanut. Pesen aina kädet tupakoinnin jälkeen, koska niihin haju jää pahiten enkä itsekään pidä siitä hajusta. Olen korkeakoulutettu.

Noinhan ne kaikki sanovat, joilla ei enää hajuaisti toimi. Luulet, ettei kukaan haista, mutta yleensä ihmiset eivät sano toiselle, että sä haiset pahalle, vaan ovat hiljaa. 

Vierailija
190/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelen tupakoinnin jälkeen myös suuni vedellä ja otan raikkaan ksylitolipastillin. Pelkkä vesi tai pastilli ei riitä, mutta yhdessä auttavat ettei hengityskään haise tupakalta.

Vierailija
191/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ihmiset. Huono tapa mutta lopettaminen ei ole onnistunut. Kallis harrastus.

Vierailija
192/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan myyntipäälliköistä myyjiin meillä polttaa. Todella iso osa minun työkavereista siis polttaa.  Saatetaan mennä kesken asiakastapaamisen myös polttamaan (tällöin asiakkaat ovat ottaneet tupruttelun puheeksi, että mentästkö?) Itse en polta.

Vierailija
193/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ! Mitä tapahtuisi jos kaikki eläisivät terveellisesti ? Kukaan ei sairastuisi ? Pallo tukehtuisi ihmisistä joten kaikki mikä vähentää ihmis määrää on vain hyväksi !

Vierailija
194/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomarista juomariin. Ihan kaikenlaiset ihmiset polttaa. Maailman typerin kysymys.

Eivät polta nykyään. Tupakoijalla ei ole elämä hanskassa. Ei kukaan normaali ihminen vaihda tervettä elämää tupakkaan. Jotain täytyy olla vialla, jotta sen tupakan tarvitsee. 

Ihanko tosissasi kirjoitat. Huomaa että täällä suomi idiootti palstalla eletään jossain täysin irti todellisuudesta. Ihan kuule lääkärit, juristit, kansanedustajat, sairaanhoitajat jne. polttaa.

No sitten niillä,on jotain vialla🤔 On niitä polttavia korkeasti koulutettuja joo. Ei ole vain itsehillintää lopettaa.

Vierailija
195/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelen tupakoinnin jälkeen myös suuni vedellä ja otan raikkaan ksylitolipastillin. Pelkkä vesi tai pastilli ei riitä, mutta yhdessä auttavat ettei hengityskään haise tupakalta.

Niitä tervaisia keuhkoja et pysty huuhtelemaan. Sieltä se lemu tulee sun hengitykseen myös. Et enää haista sitä, kun olet niin tottunut siihen. 

Vierailija
196/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan ne kaikki sanovat, joilla ei enää hajuaisti toimi. Luulet, ettei kukaan haista, mutta yleensä ihmiset eivät sano toiselle, että sä haiset pahalle, vaan ovat hiljaa. 

Minun tupakointia on ihmetelty jos se selviää, että "ei uskoisi ja ethän sinä ikinä edes haise tupakalta!". Varmasti haisen jos polttamisesta on alle minuutti, mutta kyllä se hälvenee nopeasti jos ei ole ketjupolttaja.

Vierailija
197/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu kirjoitti:

Älkää nyt ! Mitä tapahtuisi jos kaikki eläisivät terveellisesti ? Kukaan ei sairastuisi ? Pallo tukehtuisi ihmisistä joten kaikki mikä vähentää ihmis määrää on vain hyväksi !

Tuon kommentin jälkeen tiedän, ettei ÄO:si ole päivän lämpötilaa korkeampi. Ihan oikeasti olet sitä mieltä, ettei täällä kuolla mihinkään muuhun. Osaatko lukea? -ota päivän lehti. 

Vierailija
198/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tupakointia on ihmetelty jos se selviää, että "ei uskoisi ja ethän sinä ikinä edes haise tupakalta!". Varmasti haisen jos polttamisesta on alle minuutti, mutta kyllä se hälvenee nopeasti jos ei ole ketjupolttaja.

Itselleen valehtelu niin, että vielä uskoo omat juttunsa, on ihan oman lajinsa tyhmyyttä. 

Vierailija
199/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Sinulle kuuluu?

Polttaa jopa , Kunnassa joka on Savuton kunta !

Silti on kaupan edessä tuhkakupit !

sellaiset isot ja alaikäiset polttaa , kirjaston rappusilla .

On paikallisia että , ohi kulkijoita,

Varmasti 100 tupakoiutdijaa tai enempi on alle 2000: n asukkaan kunta kyseessä.

Mainostetaan savuttomana ei ne usko!

Eri laisia ammatteja on!

Kaiken lasia sauhuttelijas näkyy päivittäin!

Miestä ja naista nuorta ja vanhaa , työssä käyviä, työttömiä , eläkeläisiä, lomalaisia ,

Sattuman varaseti ohikulku matkalla,

sukujuhlat, häät, hautajaiset .

Jne.

Jotkut tulee , jopa kesäisin 50- vuoden päästä katsoo vanhaa kotipitäjää.

Elli tupakokoitsijoita on vakituisia,

Samoja kasvoja ja uusia kasvoja eri maalaisia.

Paikkakunnalla on silti ..

13 Eri kansalaisuutta

Eli ei heitä voi vahtia!

Sauhuttelojoita on monia!

on hoito, kaupan, media alan, autoilijoita, maanviljelijöitä..

yrittäjiä,.

🚬🚭 🌬️💨💨

Vierailija
200/272 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa asuvat köyhät! Kuninkaantammessa asuu Suomen työttömin mies, joka ajaa sinistä vanhaa Ford Fiestaa.