Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet suunnitellut vanhuutesi, niin että vältät hoivakotiin joutumisen?

Vierailija
09.04.2022 |

Nyt kun jengi on sitä mieltä, että hoitajien työoloja ei kannata parantaa ja valittavat mokomat muutenkin turhasta, niin hoivakoteihin ei sitä työvoimaa tällä perusteella saada, niin miten itse olet suunnitellut eli mikä on sun vinkki välttää vanhainkotiin joutumisen? Haluan oikeasti tietää, koska mä en halua vanheta täällä.

Olen ollut töissä vanh.kodissa jossa ei saanut edes puhua vanhukselle koska siihen ei saanut käyttää ylimääräistä aikaa. Sänkyyn alettin laittaa yötä varten kolmelta iltapäivästä. Hirveä pula hoitajista ja sitten oli välillä vuorossa kielitaidottomia. Miettikää itseänne näiden vanhusten asemassa. Tätäkö siis haluatte?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Odotan, että laki eutanasiasta saadaan aikaan. Sillä välin odottelen josko saisi tilattua hiilidioksidikapselin.

Kurjaa, mutta itse on päätettävä päivänsä, kun vanhuus ottaa vallan sairauksina ja tekee raihnaiseksi. Joutuu vuosiksi vaippoihin ja vuodepotilaaksi. Ennen tuota, olen päättänyt elämäni.[/quote]

Hiildioksidikapselin ?  Sitähän saa isoina sammuttimina[/quote]

Tarkoitan sellaista kapselia, johon mennään makaamaan ja laitetaan kansi kiinni. Kapseli täyttyy hiilidioksidilla, joka syrjäyttää hapen. Kuolema seuraa lempeästi. Joku tiedemies (en muista nyt nimeä) on tällaisen kehittänyt, mutta markkinoilla sitä ei vielä ole."

No toki tuokin vekotin löytyy pian tyyliin Lidlistä.

Vierailija
102/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sokeudun vanhana. Minun pitää hyvissä ajoin valita ympäristö, jossa voin turvallisesti käydä ulkoilemassa ja elää arkea sokeana.

Hoivakoti on hyvä vanhana, kun ei enää jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoivakotia pitää jotenkin vältellä. Eihän semmoiseen edes pääse, vaikka haluaisi.

Vierailija
104/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään eniten sitä että elän vanhuuteni yksin, ettei minulla ole ketään läheisiä jotka kävisivät minun luona. Minulla ei ole nytkään juuri ollenkaan ystäviä,viime entä sitten 40-50 vuoden päästä.

Vierailija
105/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi paras tapa päättää päivänsä?

Vierailija
106/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemmaan riittävän määrän keskushermostoon vaikuttavia ja muovikassin.

Vierailija
107/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niihin meinaa päästä millään. Kotiin hoidetaan, se on nyt in.

Vierailija
108/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 34v ja nautin alkoholista, tupakoinnista, vapaasta seksistä ja matkustelusta. Työnteon aion lopettaa 50-vuotiaana, jos elämäntapani eivät ole siihen mennessä minua vieneet. Tuhlaan omaisuuteni matkusteluun ja "paheisiin". Nautin vain huolettomasti niin pitkään kuin rahat riittää ja sitten voin lähteä. Ei ole mitään tarvetta elää väkisin yheksänkymppiseks.

Vierailija
109/110 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Odotan, että laki eutanasiasta saadaan aikaan. Sillä välin odottelen josko saisi tilattua hiilidioksidikapselin.

Kurjaa, mutta itse on päätettävä päivänsä, kun vanhuus ottaa vallan sairauksina ja tekee raihnaiseksi. Joutuu vuosiksi vaippoihin ja vuodepotilaaksi. Ennen tuota, olen päättänyt elämäni.

Hiildioksidikapselin ?  Sitähän saa isoina sammuttimina

Tarkoitan sellaista kapselia, johon mennään makaamaan ja laitetaan kansi kiinni. Kapseli täyttyy hiilidioksidilla, joka syrjäyttää hapen. Kuolema seuraa lempeästi. Joku tiedemies (en muista nyt nimeä) on tällaisen kehittänyt, mutta markkinoilla sitä ei vielä ole."

No toki tuokin vekotin löytyy pian tyyliin Lidlistä.

Muovipussi päähän ja vaikka joku kuminauha päälle kaulan kohdalle, siinäpä sulle ihan kotitekoinen hiilidioksidikapseli. Sinne vähänaikaa hengittelet niin tulee lempeä lähtö ihan omilla hiilidioksideilla.

Vierailija
110/110 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen ja muumioidun kotiini. Pääsen Iltalehteen osikoissa "muumioitunut vainaja VIRUI vuosikymmen asunnossaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi