yhden henkilön ruoat maksavat noin 12,50 euroa
Minulla on harvoin varaa tuhlata 12.5 euroa päivän ruokaan. Ja sentään käyn töissä.
Kommentit (33)
HUPS! HUPSHUPS!!!!
410 410 410 410 410
Tolla summalla opiskelija söis viikon.
Tulee mieleen vanha pappani, joka lounaaksi veistää siivun lenkkimakkaraa ja juo lasin piimää päälle. Eipä tahdo rahat ja jaksaminen riittää kunnon ruokaan. Ateriapalvelu on kallis ja ruoka siihen nähden huonolaatuista.
No ei todellakaan maksa, luitko mitä on listalla. Älä valehtele.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:47"]Tolla summalla opiskelija söis viikon.
[/quote]
Onko opiskelijan ruokahuollossa henkilöstökuluja?
Täyttä puppua tuo summa, jos katsoo ruokalistaa. Toimittaja voisi vähän miettiä uudelleen
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:51"]
[/quote]
Meinaat että ei maksa? Kerro toki lisää ; ) Hyyshyys - soppa on ilmaista, taikaseinä maksaa?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:52"]
Täyttä puppua tuo summa, jos katsoo ruokalistaa. Toimittaja voisi vähän miettiä uudelleen
[/quote]
Niin, henkilöstökulut, kuljetukset ja muut kulut maksaa se kuuluisa taikaseinä?
[/quote]
Siis maksaa valtiolle, että palveluntuottaja hoitaa sen VOK:iin. Kate jää palveluntuottajan taskuun.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]
Minulla on harvoin varaa tuhlata 12.5 euroa päivän ruokaan. Ja sentään käyn töissä.
[/quote]
Olisi mukava tietää paljonko tuosta on materiaalikulut. Meitä on viisihenkinen perhe, tuolla summalla maksaisi perheemme ruuat yli 60 euroa vuorokaudessa. Viikossa monta sataa. Kahdessa viikossa saman kun itse käytän ruokakauppaan kuukaudessa. Huh.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:47"]
Tolla summalla opiskelija söis viikon.
[/quote]
Vahvistan. Kun opiskelin niin viikon ruokabudjettini oli 7-15e. Sillä rahalla sai makaronia, jugurttia, ruisleipää ja kaurahiutaleita.
Aivan käsittämätöntä että kutsumattomat vieraat joilla ei ole mitään oikeutta täällä oleskella saavat paremman kohtelun kuin oman kansan koululaiset, opiskelijat, työttömät sekä vanhukset. Taitaa matalapalkkainen veronmaksajakin hävitä tässä vertailussa.
[/quote]
"Kuinka paljon ruokatarjonnassa näkyy rahan puute ja vapaaehtoisten voimavarat?
Suhteellisen tiukalla budjetilla ruokapalveluita hankitaan. Ateriapalvelut tarjoavassa vastaanottokeskuksessa yhden henkilön ruoat maksavat noin 12,50 euroa päivässä. Uusia keskuksia on nyt perustettu nopealla aikataululla enimmäkseen tiloihin, joissa ei ole mahdollisuutta valmistaa ruokaa itse. Sen takia niissä on vaihtoehtona lähinnä ruokapalvelu."
Mitä valehtelua tässä oli? Siis Savon Sanomien linkistä kopioitu.
[/quote]
Hyysärisakin itse ilmoittama summa, älä hyysäri valehtele.
Sen taidon tosin osaat.
Ilmoitettu asiattomaksi. Älkää persut levittäkö valheita täällä.
Parodiahorisontti on ylitetty aikoja sitten ja aina vaan hullummaksi menee.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:58"]
Ilmoitettu asiattomaksi. Älkää persut levittäkö valheita täällä.
[/quote]
Juokse mutkia.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:59"]
Parodiahorisontti on ylitetty aikoja sitten ja aina vaan hullummaksi menee.
[/quote]
Ainakin palstan moderoinnin ja Unelmoijien osalta ; )
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 17:40"]
[/quote]
Olisi mukava tietää paljonko tuosta on materiaalikulut. Meitä on viisihenkinen perhe, tuolla summalla maksaisi perheemme ruuat yli 60 euroa vuorokaudessa. Viikossa monta sataa. Kahdessa viikossa saman kun itse käytän ruokakauppaan kuukaudessa. Huh.
[/quote]
Paljon lasket itsellesi palkkaa ruoanlaitosta ja muista oheiskuluista?
Kuka tai ketkä tahkoavat tätä bisnestä? Valtion kassasta jonkun taskuun.