Minkä takia sitä ei tajunnut nuorena valita miestä paremmin?
Nyt sitten kärsin siitä, kun joudun huolehtimaan lapsista käytännössä yksin. Miksi kukaan ei kertonut, neuvonut, että mieheni on tollo? Miksi ei vaan ymmärrä nuorena näitä? MIKSIIII?
Kommentit (560)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoaja on varmaan aina ollut, että hommatkaa hyvä mies. Mutta ei oo tainnut naisille neuvot kelvata tai sitten, eivät ole ymmärtäneet mitä hyvä tarkoittaa. Ja tästä syystä sitten valittavat palstalla. Jos joku nainen tai nuori ei tiedä mitä hyvä tarkoittaa, niin ihmettelen sitä, että mitä teille on yleensäkään opetettu tai oletteko minkäänlaista kasvatusta saaneetkaan?
Ihmiset muuttuvat vuosien myötä. Jos kehitystä ei tapahdu ikävuosina 17-37, niin kyseessä on joku aivovamma.
Ja miehen tehtävä on kehittyä siihen suuntaan kuin nainen haluaa (kuin koulutettu puudeli Sirkus Parisuhteessa) tai hän on paska.
Näinhän se menee tälläkin palstalla.
Jos 17-vuotiaana on kiva tehdä kainalopieruja, leikkiä duudsonia kavereitten kanssa ja pörrätä mopolla, niin kukaan normaali ei tee sitä 20 vuotta vanhempana. Kukaan nainen ei halua keskenkasvuista teinipoikaa puolisoksi ja lasten isäksi.
Nyt naisena täytyy kyllä sanoa etten olisi edes 17-kesäisenä vilkaissutkaan tuollaiseen poikaan päin. Mutta olenkin ollut jo yli 20 vuotta onnellisesti saman miehen kanssa.
Joku m43 kirjoitti että nelikymppiset naiset on katkeria ja ties mitä, että hän katselee mieluummin alle 30 vuotiaita jotka ei pilanneet elämäänsä LOL!!! Sinä Prinssikö heidät sitten kuljetat onneen ja autuuteen. Ihan oikeesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuollaisissa arabiyhteisöissä ole juuri mahdollisuuksiakaan saada ihmistuntemustaan kehittymään. Ja siellä voi naisella olla vain kauppatavaran arvo.
Ja sekin on jo liikaa. Pohjoismaissa naiset onneksi alistuvat itse ilmaisiksi spermaämpäreiksi.
t. arabimies
Hyi mitä puhetta. Arabiliitossa naisella ei ole oikeutta kieltäytyä.
Niinpä, Suomessa on oikeus kieltäytyä, mutta silti naiset vapaaehtoisesti menee tuollaisiin liittoihin. Joskus kyllä ihmettelen, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normisettiä. Tuota tulee vastaan nelikymppisissä naisissa; liian paskana pystyäkseen mihinkään normaaliin parisuhteeseen ja kauhea katkeruus päällä. Suosista katselen alle 30 vuotiata, jotka vielä eivät ole pilanneet elämäänsä.
- M43
Huomaatko ollenkaan että miehet on ne jotka pilaavat naisten elämän?
Ja saat sinä pappa katsella niitä alle 30v naisia. He eivät sinua.Vähän pelottavaa kuinka miehet itsekin myöntävät pilaavansa naisen elämän parisuhteessa. Sen takia pitää aina saada nuori nainen, että joku muu mies ei ole vielä ehtinyt pilata sitä naista. Eikö tämä totuus ollenkaan häiritse miehiä itseään?
Ei tietenkään, miksi häiritsisi? Ympäriinsä n*ssiminen huonontaa ainoastaan naisen, ei miestä. Näin sen on luoja luonut.
Kuppa syö tuollaiselta hu*ripukilta kyrvänpään ;) ja ei kai se sitä meinaa, että jos ukko koko elämänsä kuolaa nuorten naisten perään, että se silti pääsi pukille kertaakaan. Oikeastaan on hyvin epätodennäköistä, että pääseekään. Joten tuollainen ukko ei pääse n*ssimaan ollenkaan!
Mutta se hyvä puoli siinä on, että hän saa kuolla rauhassa, kun ei ole elämänsä aikana päässyt pilaamaan yhdenkään naisen elämää :D
Mistä se kuppa muka tulisi jos ei koskaan pääse pukille?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Itse olen koko elämäni tuntenut sääliä näitä naisia kohtaan, jota joku sovinisti nussii ja käyttää lelunaan. Itse ollen kuitenkin ujo, mutta hyväsydäminen ihminen. Ja sama näyttää jatkuvan aikuisenakin, joten ei oo helppoo meille hyville miehille tämä elämäkään. Pitää rohkaistua jossain vaiheessa menemään esim aasiaan tyrkylle ja josko sieltä joku kullan kaivaja minusta kiinnostuu :)
Ensimmäinen lauseesi kertoo sen, ettet ole hyvä tai hyväsydäminen mies. Sääliksi käy, jos joku ostovaimo joutuu pilaamaan elämänsä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Joku m43 kirjoitti että nelikymppiset naiset on katkeria ja ties mitä, että hän katselee mieluummin alle 30 vuotiaita jotka ei pilanneet elämäänsä LOL!!! Sinä Prinssikö heidät sitten kuljetat onneen ja autuuteen. Ihan oikeesti!
Ei tietenkään. Miesten tavoite on kuljettaa itsensä onneen ja autuuteen, ja helpoiten se onnistuu alle kolmikymppisten vosujen pakaroiden välissä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normisettiä. Tuota tulee vastaan nelikymppisissä naisissa; liian paskana pystyäkseen mihinkään normaaliin parisuhteeseen ja kauhea katkeruus päällä. Suosista katselen alle 30 vuotiata, jotka vielä eivät ole pilanneet elämäänsä.
- M43
Huomaatko ollenkaan että miehet on ne jotka pilaavat naisten elämän?
Ja saat sinä pappa katsella niitä alle 30v naisia. He eivät sinua.Vähän pelottavaa kuinka miehet itsekin myöntävät pilaavansa naisen elämän parisuhteessa. Sen takia pitää aina saada nuori nainen, että joku muu mies ei ole vielä ehtinyt pilata sitä naista. Eikö tämä totuus ollenkaan häiritse miehiä itseään?
Ei tietenkään, miksi häiritsisi? Ympäriinsä n*ssiminen huonontaa ainoastaan naisen, ei miestä. Näin sen on luoja luonut.
Kuppa syö tuollaiselta hu*ripukilta kyrvänpään ;) ja ei kai se sitä meinaa, että jos ukko koko elämänsä kuolaa nuorten naisten perään, että se silti pääsi pukille kertaakaan. Oikeastaan on hyvin epätodennäköistä, että pääseekään. Joten tuollainen ukko ei pääse n*ssimaan ollenkaan!
Mutta se hyvä puoli siinä on, että hän saa kuolla rauhassa, kun ei ole elämänsä aikana päässyt pilaamaan yhdenkään naisen elämää :D
Mistä se kuppa muka tulisi jos ei koskaan pääse pukille?
ohis
Huppykuppa, se legendaarinen saunan lauteilta tai yleisövessasta tarttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen koko elämäni tuntenut sääliä näitä naisia kohtaan, jota joku sovinisti nussii ja käyttää lelunaan. Itse ollen kuitenkin ujo, mutta hyväsydäminen ihminen. Ja sama näyttää jatkuvan aikuisenakin, joten ei oo helppoo meille hyville miehille tämä elämäkään. Pitää rohkaistua jossain vaiheessa menemään esim aasiaan tyrkylle ja josko sieltä joku kullan kaivaja minusta kiinnostuu :)
Ensimmäinen lauseesi kertoo sen, ettet ole hyvä tai hyväsydäminen mies. Sääliksi käy, jos joku ostovaimo joutuu pilaamaan elämänsä kanssasi.
Olihan se vähän raflaavasti ilmaistu, mutta olen ihan samaa mieltä. Suositun ravintolan pokena olen oppinut tuntemaan paikalliset pelimiehet, ja sääli on tosiaan minullakin päällimmäisin tunne niitä naisia kohtaan, jotka viikonloppuisin näiden mukaan lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se vähän raflaavasti ilmaistu, mutta olen ihan samaa mieltä. Suositun ravintolan pokena olen oppinut tuntemaan paikalliset pelimiehet, ja sääli on tosiaan minullakin päällimmäisin tunne niitä naisia kohtaan, jotka viikonloppuisin näiden mukaan lähtevät.
No jos se yhtään lohduttaa, niin sääli on turhaa, naiset tulevat kyllä ajatelleeksi paskanpuhumisen mahdollisuutta, sitä keskivertonainen joutuu kuulemaan paljon. Silti ne jotkut lähtevät pelimiesten matkaan, eikä mikään holhoaminen muuta sitä millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ei kai ne naiset näistä mitään parisuhdetta odota vaan helppoa seksiä kun tietää että niiltä ainakin irtoaa. Vähän niissä on sellainen käytetyn tuntu, eikä ihan vähänkään, mutta ei sillä ole aina baari-iltana niin väliä. Ei niitä aamulla enää katsota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että jokainen niistä naisista on kokematon ja jokainen kuvittelee löytäneensä tulevan aviomiehen? Onko sinulla käynyt mielessä, että nainen tietää jo tuossa vaiheessa saavansa mitä tuli etsimään eli kepeää irtoseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että jokainen niistä naisista on kokematon ja jokainen kuvittelee löytäneensä tulevan aviomiehen? Onko sinulla käynyt mielessä, että nainen tietää jo tuossa vaiheessa saavansa mitä tuli etsimään eli kepeää irtoseksiä?
Ei tietenkään kaikki, mutta yllättävän monet. Melkoisia draamakohtauksia on nähty kun edellisviikonlopun hoidot olettaa että ovat edelleen miehen seuralaisina siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Miesten tavoite on kuljettaa itsensä onneen ja autuuteen, ja helpoiten se onnistuu alle kolmikymppisten vosujen pakaroiden välissä.
ohis
LOL, tämän kun naiset sisäistäisivät, niin säästyisivät monilta murheilta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoaja on varmaan aina ollut, että hommatkaa hyvä mies. Mutta ei oo tainnut naisille neuvot kelvata tai sitten, eivät ole ymmärtäneet mitä hyvä tarkoittaa. Ja tästä syystä sitten valittavat palstalla. Jos joku nainen tai nuori ei tiedä mitä hyvä tarkoittaa, niin ihmettelen sitä, että mitä teille on yleensäkään opetettu tai oletteko minkäänlaista kasvatusta saaneetkaan?
Ihmiset muuttuvat vuosien myötä. Jos kehitystä ei tapahdu ikävuosina 17-37, niin kyseessä on joku aivovamma.
Ja miehen tehtävä on kehittyä siihen suuntaan kuin nainen haluaa (kuin koulutettu puudeli Sirkus Parisuhteessa) tai hän on paska.
Jos 17-vuotiaana on kiva tehdä kainalopieruja, leikkiä duudsonia kavereitten kanssa ja pörrätä mopolla, niin kukaan normaali ei tee sitä 20 vuotta vanhempana. Kukaan nainen ei halua keskenkasvuista teinipoikaa puolisoksi ja lasten isäksi.
Nyt naisena täytyy kyllä sanoa etten olisi edes 17-kesäisenä vilkaissutkaan tuollaiseen poikaan päin. Mutta olenkin ollut jo yli 20 vuotta onnellisesti saman miehen kanssa.
No en minäkään, mutta tuollaisia on olemassa. Suurin osa pääsee tuosta vaiheesta yli.
Minä olenkin ollut saman miehen kanssa lähes 40 vuotta ja ihan onnellisia ollaan. Mitä näillä parisuhteen pituuksilla nyt vertaillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään, mutta tuollaisia on olemassa. Suurin osa pääsee tuosta vaiheesta yli.
Minä olenkin ollut saman miehen kanssa lähes 40 vuotta ja ihan onnellisia ollaan. Mitä näillä parisuhteen pituuksilla nyt vertaillaan?
Ei vertailla pituuksia, vaan tarkoitus oli vihjaista, että ihan kaikki eivät epäonnistu nuorinakaan miehen valinnassa. Ja että tässäkin asiassa voi käyttää järkeä, myös 17-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ihan liian huono itsetunto ja kelpuutin jokaisen joka kelpuutti mut kerta toisensa jälkeen.
En siis uskonut "tasoni" riittävän itselle paremmin saati täydellisesti sopivaan mieheen enkä etenkään edes katsonut sellaisia jotka herätti muissa naisissa positiivista huomiota.
Pahinta on, että vasta pari-kolme vuotta sitten ymmärsin, että minuun oli parikymppisenä ihastunut mies joka hyvinkin olisi voinut olla just se oikea. Itse en vain silloin pitänyt edes mahdollisena että niin rauhallinen ja mukava mies olisi kiinnostunut minunlaisestani ja varsinkin kun häneen oli muutamakin kaverini ollut ihastunut yläasteaikoina.
Olisi ollut oikeasti parempi etten olisi tuota ymmärtänyt vieläkään tai oikeastaan ikinä. Takaisin kun sitä aikaa ei saa.
Oh, hämmästyin; tasoteoria naisen avaamaan saanut 350 tykkäystä ja 2 miinuspeukkua, olin luullut että naiset eivät hyväksy NS tasoteoriaa 🤣🤣🤣
Miesten tasoteoriassa kyse on vain ja ainoastaan naisen iässä ja ulkonäössä, tuossa ei puhuttu ulkonäöstä mitään. Iästäkin sanottiin vain sen verran, että elämänkokemusta ei ollut edes huomaamaan toisen ihastumista.
Miesten tasoteoriassa kyse on vain ja ainoastaan naisen iässä ja ulkonäössä? Olet väärässä
Miksi te sitten esittelette tuota tasoteoriaa täällä, jis kyse on muustakin kuin iästä ja ulkonäöstä? Olen itsekin moneen kertaan kysynyt, miten luonne pisteytetään, mutta ei ole vielä kertaakaan tullut vastausta.
Luonne?
Samankaltaisuudesta tulee plussaa, eroavaisuudesta miinusta.
Uraa tekevä juristi-johtaja ja anarko-punkkari ovat epätodennäköinen pari. Sitä voi pitää myös statuksena, sekä viitekehyksen sisällä, että ulkopuolella.
Samankaltaisuudesta plussaa, eroavaisuudesta miinusta. Miten minun tasoon vaikuttaa se, että itse haluan asua kaupungin keskustassa kerrostalossa ja mies kaupungin ulkopuolella omakotitalossa? Tai että tykkään sauvakävelystä, mies ei?
Markkina-arvo / taso on suhteellinen käsite.
Sinun tasosi omakotitaloasujan silmissä laskee, ja kerrostaloasujan silmissä se nousee. Myös se, haluatko asua itä-helsingissä talebanin aukiolla vai epoossa meren rannalla vaikuttaa kummasti.
Kyllä sä tiedät mistä on kyse, leikit vain typerää.
Muista tekijöitä painotetaan usein enemmän kuin asumismuotoa.
Tuo teidän tasoteoria vuotaa kuin seula ja muuttaa muotoaan jokaisen kohdalla erikseen. Asu mismuotohan on ihan hirveän tärkeä pariutumisen kannalta. En minä rupeaisi millekään miehen kanssa, joka haluaa asua jossain syrjäkylillä, en, vaikka mies olisi muuten minulle sopiva. Ainoastaan sitten, jos hän joustaisi tuosta eikä ikinä asiasta katkeroituisi.
Se on sinulle tärkeä, ei kaikille.
Etkä ole oikein ymmärtänyt tasoteoriaa jos puhut vuotamisesta.
Harjoittele vähän ennen kuin kommentoit pilkallisesti.
No hei, sittenhän kaikki maaseudun naisettomat miehet voivatkin muuttaa kaupunkeihin, kun nuoret naiset ovat jo muuttaneet sinne. Kun sillä asuinpaikalla ja asumismuodolla ei ole mitään merkitystä.
Tai hakea kumppanin muista maista ja jatkaa asumista maaseudulla. Yleensähän homma on niin että naiset jotka ovat h u o r a n n e e t eivät kelpaa miehille. Samoin kuin yyhoot. Siinäpä sitten pelaatte elämäänne, naiset.
Huoraaminen voi olla antoisampaa kuin sen neitsyyttä arvostavan pervon odottelu. Alentavaa sekin. Käy myös selväksi miesten laatu ja kannattaako lainkaan solmia parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Toisaalta parisuhdekeskeinen nainen jonka suunnitelmiin kuuluu oma perhe saattaa hyvinkin helposti katsoa sitä ikäisensä miehen keskenkasvuista kohellusta (pl uskottomuus) sormien läpi nuorena, koska sillä perheenperustamisella ei vielä ole kiire. Antaa siis miehelle rauhassa aikaa kehittyä ja kasvaa aikuiseksi siinä samalla kun "vain" seurustellaan ja kasvetaan yhteen. Kaikki naiset kun ei halua juosta nuoruuttaan vaihtuvien vehkeiden perässä vaan parisuhteessa eläminen on se itselle sopivin ja mieluisin vaihtoehto. Ja tämä vaihtoehto sopii mainiosti miehillekin.
Jostain syystä osa miehistä vaan kuvittelee, että aikuiseksi ei tarvitse ikinä kasvaa ja nuoruuttaan voi hyvin venyttää kolmekymppiseksi ja ylikin. Kyllä siinä sitten nainen taatusti alkaa olla pettynyt valintaansa, kun mies ei opikaan ottamaan vastuuta mistään (eikä edelleenkään edes halua ottaa) vaan kehittää suunnilleen paniikin pelkästä ajatuksestakin, että parisuhdetta voisi alkaa vähitellen virallistamaan ja miettiä lapsia sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vertailla pituuksia, vaan tarkoitus oli vihjaista, että ihan kaikki eivät epäonnistu nuorinakaan miehen valinnassa. Ja että tässäkin asiassa voi käyttää järkeä, myös 17-vuotiaana.
Tässä on nyt kommentoitu miehille, jotka väittävät, että naiset vaativat miehiä muuttumaan tiettyyn suuntaan ja höpöttävät jotain Sirkus Parisuhteesta. He ilmeisesti haluavat olla koko elämänsä tismalleen samanlaisia eivätkä tunnu ymmärtävän, että ihmiset aikuistuvat.
Ei teininkään tarvitse olla mikään peräreikä, mutta nuoret nyt suhtautuvat elämään kepeämmin mitä aikuiset.
Itsetunto. Sellaista ei takavuosina muka tarvittu, tai jos se olikin liian hyvä kyseessä olikin tyhmänylpeä ihminen. Mutta sitä juuri tarvitaan elämässä, ettei harhaannuta kaikkien limanuljaskoiden kyytiin - että kyllä toi mulle riittää ja se on niin ihanan supliikkimieskin.
Kasvattakaa lapsenne niin, että heillä on hyvä itsetunto. Tämä koskee etenkin tyttölapsia.
Kumman naisen se maaseudun mies ottaa asumaan kanssaan, humalassa riehuvan alkoholistin vai työttömän entisen HR-johtajan?
Tunnen itse pari HR-johtajaa ja ne on ihan tavallisia ihmisiä.