Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sitä ei tajunnut nuorena valita miestä paremmin?

Vierailija
08.04.2022 |

Nyt sitten kärsin siitä, kun joudun huolehtimaan lapsista käytännössä yksin. Miksi kukaan ei kertonut, neuvonut, että mieheni on tollo? Miksi ei vaan ymmärrä nuorena näitä? MIKSIIII?

Kommentit (560)

Vierailija
441/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Pöljästi rakastuin. No onneksi lapset on jo isoja, ja eronnut olen. Ex inhottaa minua nykyisin. En käsitä miksi olin hänen kanssaan 20 vuotta!

niin. tyhmät perii maan.. ( ja "Tyhmyydestä Sakotetaan" sanonta, lienee) se. sulle osuvin. Vaikui?

Vierailija
442/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoaja on varmaan aina ollut, että hommatkaa hyvä mies. Mutta ei oo tainnut naisille neuvot kelvata tai sitten, eivät ole ymmärtäneet mitä hyvä tarkoittaa. Ja tästä syystä sitten valittavat palstalla. Jos joku nainen tai nuori ei tiedä mitä hyvä tarkoittaa, niin ihmettelen sitä, että mitä teille on yleensäkään opetettu tai oletteko minkäänlaista kasvatusta saaneetkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Nuorena kannattaa opiskella, tehdä töitä ja matkustella. Sanon aina nuorille naisille, että liian aikaisin ei kannata sitoutua! Siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä.

hyvinsanottu. tai, "hyvinpäsanottu".. eli. PäiPersettä: tolla. sun logiikalla (suomi. koko kansantaloutemme. kivijalka= tulevat sukupolvet..'joita ei ole. ei tule ikinä!) toteutuu, Kaikki se missä suomi (jo.nyt 2022) "makaa ja märehtii": JÄRJETÖN! v a j e ..tuon, 'kuolleiden ja syntyneiden' -Loppumaton! Kuilu. ei. Ei älkää tehkö +naiaet.suomalaiaet.) suomessa niitä lapsi. NUORENA! (kun. maailmassa tehdään. ja muinoin myös suomessa oli.) - vaan. matkustelkaa VAA?! opiskelkaa VAA?! ja ÄlkääSitoutuko VAA?! ..ikinä. Eikö Vain? - suomi (ja sen tulevaisuus!) sinne.. "SyväänPäähän"! KUOLEMANkitaan.. siitä vaa.

Nyt korkki kiinni ja pois palstalta.

Vierailija
444/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoaja on varmaan aina ollut, että hommatkaa hyvä mies. Mutta ei oo tainnut naisille neuvot kelvata tai sitten, eivät ole ymmärtäneet mitä hyvä tarkoittaa. Ja tästä syystä sitten valittavat palstalla. Jos joku nainen tai nuori ei tiedä mitä hyvä tarkoittaa, niin ihmettelen sitä, että mitä teille on yleensäkään opetettu tai oletteko minkäänlaista kasvatusta saaneetkaan?

Ihmiset muuttuvat vuosien myötä. Jos kehitystä ei tapahdu ikävuosina 17-37, niin kyseessä on joku aivovamma.

Vierailija
445/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Tietenkin älykäs osaa mennä töihin just sinä aamuna toista reittiä, kun vakireitillä hän olisi joutunut lliikenneonnettomuuteen. Puolisonkin hän osaa valita niin, ettei tämä koskaan sairastu tai vammaudu ja siksi katkeroidu. Älykäs näkee heti kaikista, kenelle tulee 20 vuoden kuluttua peli- tai alkoholiongelma. Niillä on näet kristallipallo, jolla näkee tulevaisuuteen.[/quote]

Älykäs osaa myös jo ennen syntymäänsä valita itselleen sellaiset geenit jotka takaavat hänelle hyvän terveyden sekä varmistavat keskimääräistä selkeästi paremmat henkiset älyllisyyden monipuoliset kyvykkyydet.

Vierailija
446/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tärkein päätös on oikean puolison valinta ja jos tämän ketjun naiset on valinnut väärin, niin miehillä tilanne on täsmälleen sama. Miehen pitää olla vaimon valinnassa erittäin tiukka ja jos hiemankin epäilyttää, niin ei ....

Sanoisin (niinkuin moni muukin) että elämän tärkein valinta on suhtautuminen (ja sen omassa elämässä huomioon ottaminen) Raamatun sanomaan, onhan esim. tunnettua että niillä aviopareilla jotka rukoilevat yhdessä on noin niinkuin ryhmänä kenties kaikkein vähiten avioeroja.

Vierailija
447/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ottaisi miestä, millä on jo lapsia.

Vierailija
448/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"16-vuotiaana, tulisesti rakastunut"

Tätä nuoruuden rohkean optimistista ymmärtämättömyyttä pohtiessaan on joku ajatellut että ilman tuota ihmissuku olisi kai siinä määrin harkitsevaista että se hiipuisi sukupuuttoon.

Vierailija
449/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tärkein päätös on oikean puolison valinta ja jos tämän ketjun naiset on valinnut väärin, niin miehillä tilanne on täsmälleen sama. Miehen pitää olla vaimon valinnassa erittäin tiukka ja jos hiemankin epäilyttää, niin ei ....

Sanoisin (niinkuin moni muukin) että elämän tärkein valinta on suhtautuminen (ja sen omassa elämässä huomioon ottaminen) Raamatun sanomaan, onhan esim. tunnettua että niillä aviopareilla jotka rukoilevat yhdessä on noin niinkuin ryhmänä kenties kaikkein vähiten avioeroja.

Ketkä meitä sillä raamatulla ohjeistaa- siis minkälaista porukkaa nuo raamatun tehneet ovat? Kelpo esikuvia kaikessa edistyksellisyydessään ja rauhantahtoisuudessaanko?

Vierailija
450/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla niinkin että miehesi on matkan varrella muuttunut toisenlaiseksi.

Harvassa setämiehessä on haviattavissa ulkonäöllisiä saatikka psykologisia yhtäläisyyksiä siihen parikymppiseen testoa tihkuvaan adonikseen joka alunperin vei jalat alta.

Vierailija
451/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Heh! Samaa selitti minulle eräs vanhempi arabiukko, kun aikoinaan kauhistelin arabien tapaa pakkonaittaa heidän tyttäriään isän valitsemalle sulhaselle.

Hän sanoi juuri tuota, että eihän sellainen nuori nainen tiedä maailmasta vielä mitään. Miten hän pystyisi vajavaisella ihmistuntemuksellaan valitsemaan itselleen kunnon miehen?

Parempi tytön ja tulevien lasten kannalta on, että tytön puolison valitsee tytön suvun vanhemmat jäsenet, joilla on viisautta ja ihmistuntemusta.[/quote]

No eipä tuollaisissa arabiyhteisöissä ole juuri mahdollisuuksiakaan saada ihmistuntemustaan kehittymään. Ja siellä voi naisella olla vain kauppatavaran arvo.

Vierailija
452/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun moni sanoo, että voi kun olisi neuvottu ja opastettu. Oikeasti? Olisiko siitä ollut kuitenkin enemmän haittaa kuin hyötyä? Niin nyt ja varsinkin nyt, mutta myös aiemminkin, ei omilta vanhemmilta tai keneltä muultakaan aikuiselta otettu vastaan neuvoja. Se oli suurinpiirtein saatanasta seuraavaa toimintaa sellainen. Holhoavaa, patri- ja matriarkaalista. 

Pitkälti ollaan tultu siihen kapinallisen rokkisukupolven toiveiden toteutumaan: ei ole enää sellaisia vanhanaikaisia perheitä, joissa välitettäisiin toisista, joissa yritettäisiin neuvoa, että ei tekisi emämunauksia. Kaikesta tällaisesta välittämisestä tehtiin viihteessä ja taiteessa vanhanaikaista, tuhoisaa, traumatisoivaa ja ties mitä.

Muistatteko vielä, kun perheissä sanottiin 'ei lasten kuullen hei'. Ja kuinka tällaisia juttuja pidettiin kulissien ylläpitona. Ja sitähän se tietyllä tapaa onkin ja samalla huolenpitoa siitä, ettei lasten tarvitse kuulla asioita, joista heillä ei vielä ole käsitystä ja joista he voivat väärinymmärtää asioita jne. Nyt teineiltä tulee sujuvasti vdut prkelee hrat ja hmot, no problemos, ghettoutuminen ja trash on in. Kaikki arvot on raastettu niin alas, että kukaan ei voi tipahtaa mistään. Ja silti vain ei ole maailma sen onnellisempi. 

Mitä tarkoittaa 'trash on in'?

Vierailija
453/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin älykäs osaa mennä töihin just sinä aamuna toista reittiä, kun vakireitillä hän olisi joutunut lliikenneonnettomuuteen. Puolisonkin hän osaa valita niin, ettei tämä koskaan sairastu tai vammaudu ja siksi katkeroidu. Älykäs näkee heti kaikista, kenelle tulee 20 vuoden kuluttua peli- tai alkoholiongelma. Niillä on näet kristallipallo, jolla näkee tulevaisuuteen.

Älykäs osaa myös jo ennen syntymäänsä valita itselleen sellaiset geenit jotka takaavat hänelle hyvän terveyden sekä varmistavat keskimääräistä selkeästi paremmat henkiset älyllisyyden monipuoliset kyvykkyydet.

Älykäs nainen tosin myös valitsee ennen syntymäänsä keskimääräistä paremmat geenit ulkonäön suhteen. Etenkin naama kannattaa valita tarkasti, muita ominaisuuksia pystyy säätämään.

Vierailija
454/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee tätä vauva palstaa niin ihmetyttää että yleensä joku on valinnut miehen kumppanikseen.

Täällä vauvapalstallahan saa lukea miten keski ikäiset naiset hehkuttavat miten ihanaa on käydä taidenäyttelyissä ja juomassa skumppaa tyttöjen kanssa. 

Miestä ei tarvita mihinkään kun vuotavan vesihanankin käy korjaamassa muunsukupuolinen henkilö joka on kätevä käsistään.

Seksiäkään ei nainen tarvitse koska se on vain heidän nöyrryyttämistään miesten puolelta.

Miksi siis aloittaja kipuilee sen kanssa, että miksi tuli hankittua huono mies? Miksi ei kipuile siitä että miksi tuli hankittua yleensäkään mies kun tyttöjen kesken on niin paljon mukavampaa olla?

Ainakin jos on uskominen mitä tällä vauvapalstalla kirjoitellaan.

.

Aika moni nainenhan juuri tekee niin, että eroaa lasten isästä, kun huomaa miehen tuovan enemmän haittaa kuin hyötyä elämässä ja elää sitten sen jälkeen tyytyväisenä yksin. Oli minullakin nuorena kaikenlaisia haaveita ja odotuksia miehille, mutta kerta toisensa jälkeen olen saanut pettyä. Alkaa tuntua siltä, että todennäköisyys itselle sopivan kumppanin löytämiseen on niin pieni, että helpommalla pääsee, kun elämänsä rakentaisi sille ajatukselle, että parisuhteet on nyt nähty. Olen siis toistaiseksi naimisissa lapsen isän kanssa, mutta samalla tiedostan, että suhde tulee päättymään vääjäämättä eroon. Mieskin varmaan vain odottaa sitä, että minä teen lopullisen päätöksen lähteä, kun ei itse viitsi nähdä sitäkään vaivaa.

Ja oikean kumppanin valinta nuorena on lähes mahdoton tehtävä, kun harva a) tietää tai b) osaa ennustaa, miten juuri hän reagoi esimerkiksi lapsiperhearkeen ennen kun sitä elää ihan oikeasti. Voihan sitä kaikkea keskustella ja lupailla, mutta sitten käytännössä homma sakkaa kuitenkin.

Oman kokemuksen mukaan sellaiset parit, ketkä tekevät lapset ja pysyvät onnellisesti yhdessä, ovat todella pieni vähemmistö. Muut eroavat tai sietävät. Ja miehet jostain syystä eivät eroa, vaikka suhde ei varmasti heidänkään mittapuilla ole onnellinen, mistä lie johtuu se tarve väkisin vaan olla yhdessä, vaikka käytöksestä voisi luulla, että toista vihaa. Varmaan osasyy on se, että isät jäävät edelleen helposti ns kakkosvanhemmaksi äidille.

Vierailija
455/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ei vaan ymmärrä. Tajuan nyt, suunnilleen 40 vuotta myöhemmin, millainen mies olisi pitänyt parikymppisenä etsiä. Tajuan myös, mitä olisi pitänyt opiskella ja tehdä.

Myöhäistä pyllistää, kun p a s k a  housuissa . Näin se vaan menee. Elämästä oppii

Se kai elämän tarkoitus sitten lopulta on?

Juu kyllähän minäkin tekisin asiat ihan eri tavalla, jos saisin käännettyä kelloa. Olisin ollut todella paljon nirsompi miesten suhteen, itse asiassa en olisi seurustellut ollenkaan. Olisin jatkanut loppuun sen koulun minkä menin keskeyttämään "ku ei mua kiinnostakaan tää". Kyllä se mua kiinnosti, en vain jaksanut keskittyä siihen. Kun oli vähän muut asiat mielessä..

Nooh, mutta nuorena ne virheet tehdään. Jos niitä ei olisi silloin tehnyt, ne voisivat olla vielä edessä. Se vasta kamalaa olisi.

Vierailija
456/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ihan liian huono itsetunto ja kelpuutin jokaisen joka kelpuutti mut kerta toisensa jälkeen.

En siis uskonut "tasoni" riittävän itselle paremmin saati täydellisesti sopivaan mieheen enkä etenkään edes katsonut sellaisia jotka herätti muissa naisissa positiivista huomiota.

Pahinta on, että vasta pari-kolme vuotta sitten ymmärsin, että minuun oli parikymppisenä ihastunut mies joka hyvinkin olisi voinut olla just se oikea. Itse en vain silloin pitänyt edes mahdollisena että niin rauhallinen ja mukava mies olisi kiinnostunut minunlaisestani ja varsinkin kun häneen oli muutamakin kaverini ollut ihastunut yläasteaikoina. 

Olisi ollut oikeasti parempi etten olisi tuota ymmärtänyt vieläkään tai oikeastaan ikinä. Takaisin kun sitä aikaa ei saa.

Oh, hämmästyin; tasoteoria naisen avaamaan saanut 350 tykkäystä ja 2 miinuspeukkua, olin luullut että naiset eivät hyväksy NS tasoteoriaa 🤣🤣🤣

Miesten tasoteoriassa kyse on vain ja ainoastaan naisen iässä ja ulkonäössä, tuossa ei puhuttu ulkonäöstä mitään. Iästäkin sanottiin vain sen verran, että elämänkokemusta ei ollut edes huomaamaan toisen ihastumista.

Miesten tasoteoriassa kyse on vain ja ainoastaan naisen iässä ja ulkonäössä? Olet väärässä

Miksi te sitten esittelette tuota tasoteoriaa täällä, jis kyse on muustakin kuin iästä ja ulkonäöstä? Olen itsekin moneen kertaan kysynyt, miten luonne pisteytetään, mutta ei ole vielä kertaakaan tullut vastausta.

Luonne?

Samankaltaisuudesta tulee plussaa, eroavaisuudesta miinusta.

Uraa tekevä juristi-johtaja ja anarko-punkkari ovat epätodennäköinen pari. Sitä voi pitää myös statuksena, sekä viitekehyksen sisällä, että ulkopuolella.

Samankaltaisuudesta plussaa, eroavaisuudesta miinusta. Miten minun tasoon vaikuttaa se, että itse haluan asua kaupungin keskustassa kerrostalossa ja mies kaupungin ulkopuolella omakotitalossa? Tai että tykkään sauvakävelystä, mies ei?

Markkina-arvo / taso on suhteellinen käsite.

Sinun tasosi omakotitaloasujan silmissä laskee, ja kerrostaloasujan silmissä se nousee. Myös se, haluatko asua itä-helsingissä talebanin aukiolla vai epoossa meren rannalla vaikuttaa kummasti. 

Kyllä sä tiedät mistä on kyse, leikit vain typerää.

Muista tekijöitä painotetaan usein enemmän kuin asumismuotoa.

Tuo teidän tasoteoria vuotaa kuin seula ja muuttaa muotoaan jokaisen kohdalla erikseen. Asu mismuotohan on ihan hirveän tärkeä pariutumisen kannalta. En minä rupeaisi millekään miehen kanssa, joka haluaa asua jossain syrjäkylillä, en, vaikka mies olisi muuten minulle sopiva. Ainoastaan sitten, jos hän joustaisi tuosta eikä ikinä asiasta katkeroituisi.

Se on sinulle tärkeä, ei kaikille.

Etkä ole oikein ymmärtänyt tasoteoriaa jos puhut vuotamisesta.

Harjoittele vähän ennen kuin kommentoit pilkallisesti.

Vierailija
457/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä meitä sillä raamatulla ohjeistaa- siis minkälaista porukkaa nuo raamatun tehneet ovat? Kelpo esikuvia kaikessa edistyksellisyydessään ja rauhantahtoisuudessaanko?

Asiaan perehtymällä se saattaa selvitä. Tosin monien kohdalla on valitettavasti niin että "valkeus loistaa pimeydessä, mutta pimeys ei sitä käsittänyt".

Vierailija
458/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ihan liian huono itsetunto ja kelpuutin jokaisen joka kelpuutti mut kerta toisensa jälkeen.

En siis uskonut "tasoni" riittävän itselle paremmin saati täydellisesti sopivaan mieheen enkä etenkään edes katsonut sellaisia jotka herätti muissa naisissa positiivista huomiota.

Pahinta on, että vasta pari-kolme vuotta sitten ymmärsin, että minuun oli parikymppisenä ihastunut mies joka hyvinkin olisi voinut olla just se oikea. Itse en vain silloin pitänyt edes mahdollisena että niin rauhallinen ja mukava mies olisi kiinnostunut minunlaisestani ja varsinkin kun häneen oli muutamakin kaverini ollut ihastunut yläasteaikoina. 

Olisi ollut oikeasti parempi etten olisi tuota ymmärtänyt vieläkään tai oikeastaan ikinä. Takaisin kun sitä aikaa ei saa.

Oh, hämmästyin; tasoteoria naisen avaamaan saanut 350 tykkäystä ja 2 miinuspeukkua, olin luullut että naiset eivät hyväksy NS tasoteoriaa 🤣🤣🤣

Miesten tasoteoriassa kyse on vain ja ainoastaan naisen iässä ja ulkonäössä, tuossa ei puhuttu ulkonäöstä mitään. Iästäkin sanottiin vain sen verran, että elämänkokemusta ei ollut edes huomaamaan toisen ihastumista.

Miesten tasoteoriassa kyse on vain ja ainoastaan naisen iässä ja ulkonäössä? Olet väärässä

Miksi te sitten esittelette tuota tasoteoriaa täällä, jis kyse on muustakin kuin iästä ja ulkonäöstä? Olen itsekin moneen kertaan kysynyt, miten luonne pisteytetään, mutta ei ole vielä kertaakaan tullut vastausta.

Luonne?

Samankaltaisuudesta tulee plussaa, eroavaisuudesta miinusta.

Uraa tekevä juristi-johtaja ja anarko-punkkari ovat epätodennäköinen pari. Sitä voi pitää myös statuksena, sekä viitekehyksen sisällä, että ulkopuolella.

Samankaltaisuudesta plussaa, eroavaisuudesta miinusta. Miten minun tasoon vaikuttaa se, että itse haluan asua kaupungin keskustassa kerrostalossa ja mies kaupungin ulkopuolella omakotitalossa? Tai että tykkään sauvakävelystä, mies ei?

Markkina-arvo / taso on suhteellinen käsite.

Sinun tasosi omakotitaloasujan silmissä laskee, ja kerrostaloasujan silmissä se nousee. Myös se, haluatko asua itä-helsingissä talebanin aukiolla vai epoossa meren rannalla vaikuttaa kummasti. 

Kyllä sä tiedät mistä on kyse, leikit vain typerää.

Muista tekijöitä painotetaan usein enemmän kuin asumismuotoa.

Tuo teidän tasoteoria vuotaa kuin seula ja muuttaa muotoaan jokaisen kohdalla erikseen. Asu mismuotohan on ihan hirveän tärkeä pariutumisen kannalta. En minä rupeaisi millekään miehen kanssa, joka haluaa asua jossain syrjäkylillä, en, vaikka mies olisi muuten minulle sopiva. Ainoastaan sitten, jos hän joustaisi tuosta eikä ikinä asiasta katkeroituisi.

Miksi ei asuisi syrjäkylillä jos on töitä tai ei tarvi käydä töissä? Mutta se nut on ollut sitä kokoomus politiikka saada kaikki ihmiset kalliiseen kaupunkiin kokkareitten omistamiin vuokra asuntoihin.

Ne syrjäkylien työt kyllä tiedetään ja vaikka mitä tahansa voisikin etätöinä tehdä, niin en halua asua missään syrjäkylällä. Asunnon voi myös ostaakin, kävikö mielessä?

Ottaisit siis mielummin väkivaltaisen alkoholistin kunhan saat asua sen kanssa kerrostalossa?

Entäpä jos kerrostalo on edelleen pöydällä mutta teet valintaa sen alkoholistin ja hyvin tienaavan HR-johtajan välillä? Niillä ei ole väliä, kunhan saat asua kerrostalossa?

Vierailija
459/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuvat vuosien myötä. Jos kehitystä ei tapahdu ikävuosina 17-37, niin kyseessä on joku aivovamma.

Ja miehen tehtävä on kehittyä siihen suuntaan kuin nainen haluaa (kuin koulutettu puudeli Sirkus Parisuhteessa) tai hän on paska.

Näinhän se menee tälläkin palstalla.

Vierailija
460/560 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normisettiä. Tuota tulee vastaan nelikymppisissä naisissa; liian paskana pystyäkseen mihinkään normaaliin parisuhteeseen ja kauhea katkeruus päällä. Suosista katselen alle 30 vuotiata, jotka vielä eivät ole pilanneet elämäänsä.

- M43

Huomaatko ollenkaan että miehet on ne jotka pilaavat naisten elämän?

Ja saat sinä pappa katsella niitä alle 30v naisia. He eivät sinua.

Vähän pelottavaa kuinka miehet itsekin myöntävät pilaavansa naisen elämän parisuhteessa. Sen takia pitää aina saada nuori nainen, että joku muu mies ei ole vielä ehtinyt pilata sitä naista. Eikö tämä totuus ollenkaan häiritse miehiä itseään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme