Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sitä ei tajunnut nuorena valita miestä paremmin?

Vierailija
08.04.2022 |

Nyt sitten kärsin siitä, kun joudun huolehtimaan lapsista käytännössä yksin. Miksi kukaan ei kertonut, neuvonut, että mieheni on tollo? Miksi ei vaan ymmärrä nuorena näitä? MIKSIIII?

Kommentit (560)

Vierailija
1/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa…

Vierailija
2/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Pöljästi rakastuin. No onneksi lapset on jo isoja, ja eronnut olen. Ex inhottaa minua nykyisin. En käsitä miksi olin hänen kanssaan 20 vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hähää. voithan vieläkin lahjoittaa lapsesi valtiolle.

Vierailija
4/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kannattaa opiskella, tehdä töitä ja matkustella. Sanon aina nuorille naisille, että liian aikaisin ei kannata sitoutua! Siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä.

Vierailija
5/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun A) En opiskellut sitä mitä oikeasti halusin, sillä en uskaltanut edes hakea B) Suoritin toista alaa kandin, mutten maisteriopintoja, sillä halusin jo töihin ja ansaitsemaan rahaa -ja sitä rahaa olisi tullut pari tuhatta enemmän joka kuukausi, kun olisin malttanut pari vuotta jatkaa. Nyt on jo ikää, lapset, lainat ym. ja terveydentila sellainen, ettei enää kannata 🙁 Puolison valinta onneksi meni nappiin 🥰

Vierailija
6/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Nuorena kannattaa opiskella, tehdä töitä ja matkustella. Sanon aina nuorille naisille, että liian aikaisin ei kannata sitoutua! Siitä ei seuraa kuin ikävyyksiä.

Keskis-ikäisenä voi sitten kiroilla, kun kaikki tarjokkaat onkin moniongelmaisia ex-jänniksiä, joilla ruokkomaksut vie irtorahat.

Vierailija
7/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
8/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan liian huono itsetunto ja kelpuutin jokaisen joka kelpuutti mut kerta toisensa jälkeen.

En siis uskonut "tasoni" riittävän itselle paremmin saati täydellisesti sopivaan mieheen enkä etenkään edes katsonut sellaisia jotka herätti muissa naisissa positiivista huomiota.

Pahinta on, että vasta pari-kolme vuotta sitten ymmärsin, että minuun oli parikymppisenä ihastunut mies joka hyvinkin olisi voinut olla just se oikea. Itse en vain silloin pitänyt edes mahdollisena että niin rauhallinen ja mukava mies olisi kiinnostunut minunlaisestani ja varsinkin kun häneen oli muutamakin kaverini ollut ihastunut yläasteaikoina. 

Olisi ollut oikeasti parempi etten olisi tuota ymmärtänyt vieläkään tai oikeastaan ikinä. Takaisin kun sitä aikaa ei saa.

Vierailija
9/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

No ei. Itse menin valitettavasti aina sillä, että se otetaan joka on tarjolla ja siitä ei seurannut sitten mitään hyvää.

Vierailija
10/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Enkä edes heti ensimmäisen tai toisenkaan kanssa vielä lisääntynyt. Oli pari alkoon menevää miestä. Sitten löysin miehen joka ei juonut juuri ikinä ja pidin muutenkin fiksuna ja kunnollisena. Valitettavasti totuus valkeni pikkuhiljaa kun lapset syntyivät. Kontrollinhaluinen kiukuttelija. Ehkä nykyään näkisin merkkejä jo aiemmin, mutta ei sitä nuorena ollut mitään kokemusta tuon kaltaisista ihmisistä.

Lapsista sentään huolehtii jollain tavalla ja välit nykyään ok.

Vierailija
11/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä juuri, kaverin kanssa mietitty, kuinka ei yhtään osattu valkata, piti ottaa varakas, joku yrittäjän poika, olis saanu jotain lapsille perinnöksi, mutta ei.. otettiin se jolla oli iso SE ja osas sitä käyttääkin..

Vierailija
12/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä. Tuota tulee vastaan nelikymppisissä naisissa; liian paskana pystyäkseen mihinkään normaaliin parisuhteeseen ja kauhea katkeruus päällä. Suosista katselen alle 30 vuotiata, jotka vielä eivät ole pilanneet elämäänsä.

- M43

Vierailija
13/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Enkä edes heti ensimmäisen tai toisenkaan kanssa vielä lisääntynyt. Oli pari alkoon menevää miestä. Sitten löysin miehen joka ei juonut juuri ikinä ja pidin muutenkin fiksuna ja kunnollisena. Valitettavasti totuus valkeni pikkuhiljaa kun lapset syntyivät. Kontrollinhaluinen kiukuttelija. Ehkä nykyään näkisin merkkejä jo aiemmin, mutta ei sitä nuorena ollut mitään kokemusta tuon kaltaisista ihmisistä.

Lapsista sentään huolehtii jollain tavalla ja välit nykyään ok.

Kuin oma tarinani. Mulle kävi niin, että jätin sen kontrollinhaluisen kiukuttelijan, kun rakastuin nykyiseen aviomieheeni. Rakastan häntä edelleen, liki 20 v myöhemmin. Kiukuttelijakaan ei enää keski-iässä jaksa kiukuttelua, kai, vähemmän ollaan enää tekemisissä kun lapsi on aikuinen.

Vierailija
14/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

No ei. Itse menin valitettavasti aina sillä, että se otetaan joka on tarjolla ja siitä ei seurannut sitten mitään hyvää.

Sama täällä. Tylsä juttu, nyt 20 v myöhemmin harmittaa. Mut siinä meni elämä.

Vierailija
15/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normisettiä. Tuota tulee vastaan nelikymppisissä naisissa; liian paskana pystyäkseen mihinkään normaaliin parisuhteeseen ja kauhea katkeruus päällä. Suosista katselen alle 30 vuotiata, jotka vielä eivät ole pilanneet elämäänsä.

- M43

Niin, sinä haluat päästä pilaamaan niiden kolmikymppisten elämät.

Vierailija
16/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ite neuvon aina heviletti liehuen että tässä peilimaailmassa vasemmisto ja vihreet on enemmän oikealla kuin kokoomus on. Eli äänestää aina toisin päin niin ei tule pakaroille arvomaailmassa. Kokoomus on demarihybridi.

Vierailija
17/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä vielä maailmanmenosta. Tai nuoruuden pakonomainen rakastuminen, että näkee vihreän männyn vaikka oikeasti on harmaa kelo.

Vierailija
18/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hankkii jälkeläisiä onko olemassa jotain muitakin vaihtoehtoja kuin se että hän osallistuu myös heidän hoitamiseen? Ja jos on miten siinä onnistuu, onnistuisiko sama myös naisilta?

Vierailija
19/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut älykäs aina, ei ole mennyt mihinkään typerysten lankaan. Sori, mutta toisten pitää maksaa isommat oppirahat.

Vierailija
20/560 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

Sama täällä. Tylsä juttu, nyt 20 v myöhemmin harmittaa. Mut siinä meni elämä.

Loppuelämäsi ensimmäinen päivä on tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi