Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaan ja olen hankala miehelleni

Vierailija
30.09.2015 |

Miksi mä kiusaan mun miestä? :( Se on kiltti mies, mutta en tunnu arvostavan sitä (häntä) yhtään. Mies ei eroa. En itsekään osaa erota, koska en ole ollut onnellinen yksinkään. Mutta en ymmärrä miten näkisin itseni enää koskaan onnellisena hänenkään kanssaan. Sen huutelut, että olen paha ihminen voi jättää toiseen ketjuun, tiedän itsekin, etten toimi oikein. Puhun hänelle pahoin, koitan saada reagoimaan, suuttumaan. Ärsytän tahallani ja puhun väheksyvästikin. En tunne rakastavani. En jaksa uskoa, että hän rakastaa minua. Miksi hän on kanssani? Meillä on lapsia, siksikö vain? Olen sanonut, että hän saa lapset, mutta hän sanoo, ettei pärjäisi yksin lasten kanssa vaikka lapset ottaisikin. Miksi joku ihminen ei lähde?

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:43"]

Miksi mä kiusaan mun miestä? :( Se on kiltti mies, mutta en tunnu arvostavan sitä (häntä) yhtään. Mies ei eroa. En itsekään osaa erota, koska en ole ollut onnellinen yksinkään. Mutta en ymmärrä miten näkisin itseni enää koskaan onnellisena hänenkään kanssaan. Sen huutelut, että olen paha ihminen voi jättää toiseen ketjuun, tiedän itsekin, etten toimi oikein. Puhun hänelle pahoin, koitan saada reagoimaan, suuttumaan. Ärsytän tahallani ja puhun väheksyvästikin. En tunne rakastavani. En jaksa uskoa, että hän rakastaa minua. Miksi hän on kanssani? Meillä on lapsia, siksikö vain? Olen sanonut, että hän saa lapset, mutta hän sanoo, ettei pärjäisi yksin lasten kanssa vaikka lapset ottaisikin. Miksi joku ihminen ei lähde?

[/quote]

niin, miksi et lähde? et rakasta miestäsi etkä selvästikään erityisemmin välitä lapsistasikaan kun ihan kevyesti jättäisit heidät miehellesi. pakkaa kamasi ja mene. jos ei miehen ja lasten elämän myrkyttäminen merkitse sinulle mitään, niin ajattele miten onnellinen olisit ilman näitä jaloissasi roikkuvia riippakiviä jotka eivät halua uskoa että joku josta he itse välittävät niin kovasti, vihaakin heitä. 

[/quote]

En olisi onnellinen, siinähän se onkin. Voisin lähteäkin, jos niin olisi. Mutta en olisi onnellinen, koska tietäisin, että olisin siinäkin toiminut väärin jättäessäni perheeni.

[/quote]

ja nytkö et toimi väärin? 

luuletko että lapset eivät huomaa sinun suhtautumistasi heidän isäänsä? aiotko jatkaa tuota peliäsi kunnes nuorinkin on aikuinen? mitä kaikkea lapset oppivatkaan elämästä ihan huomaamatta... vuoden äiti tosiaan. 

[/quote]

Toimin. Mutta en olisi sen onnellisempi, koska olisin epäonnistunut. Siksi en muuta pois. Teen niin tai näin, olen onneton.

[/quote]

niin, sinun henkilökohtaisestasi onnestasihan tässä vain on kysymys... miehen tai lasten onnellisuus ei paina puntarissa mitään, eikös vaan. toivottavasti mies pian päättää lähteä ja ottaa lapsetkin mukaansa vaikka sinä saatkin siitä taas tilaisuuden pukeutua marttyyrinkruunuusi, ruikuttaa onnettomuuttasi ja vittuilla miehelle miten se on täysin epäkelpo. saisivat sentään ainakin välillä elää parempaa perhe-elämää.

[/quote]

Miksi minun, joka olen syvästi onneton pitäisi kantaa harteillani vielä muidenkin onnellisuutta? Eikö ne ongelmat tässä asetelmassa olleet minulla? Ymmärrän kyllä, että muut ovat onnettomia kanssani, mutta älä nyt helvetissä tarjoa ratkaisuksi sitä, että minä autan muita. Ei tule onnistumaan. Jos onnistuisi, en olisi tehnyt tätä aloitusta, koska mitään ongelmia ei olisi.

[/quote]

No kun yleensä se ihminen kantaa vastuun, joka on syyllinen niihin pahoihin asioihin. Sulla ei ilmeisesti vaan riitä empatiakyky ymmärtämään, että sun tässä kuuluukin kärsiä eikä miehen ja lasten...

[/quote]

Miksi mun kuuluu kärsiä, voisitko selventää?

[/quote]

Jos sä pahoinpitelet jonkun koska sulla on paha olo, niin miksi sun pitäisi mennä vankilaan?

[/quote]

Mutta voistko nyt selvittää, miksi mun pitää kärsiä pahasta olosta?

[/quote]

Mikset sitten kerro läheisillesi että nyt on paha olo, sen sijaan että levittäisit sitä pahaa oloasi ympärillesi. Katsos kun ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita, jos et kerro heille jotain niin et voi valittaa kun he eivät sitä tiedä. 

[/quote]

Mitä se auttaisi? Paha olohan se heillekin tulisi kun kuulisivat että mulla on paha olo. Ja eikö se nyt ole ilmiselvää että räyhääjällä on paha olo. Että miten se muuttuisi se tilanne mun pahan oloni suhteen? Mies on ollut ihan myötätuntoinen ja tässä ollaan. Ei se minua lohduta näemmä.

Vierailija
42/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:43"] Miksi mä kiusaan mun miestä? :( Se on kiltti mies, mutta en tunnu arvostavan sitä (häntä) yhtään. Mies ei eroa. En itsekään osaa erota, koska en ole ollut onnellinen yksinkään. Mutta en ymmärrä miten näkisin itseni enää koskaan onnellisena hänenkään kanssaan. Sen huutelut, että olen paha ihminen voi jättää toiseen ketjuun, tiedän itsekin, etten toimi oikein. Puhun hänelle pahoin, koitan saada reagoimaan, suuttumaan. Ärsytän tahallani ja puhun väheksyvästikin. En tunne rakastavani. En jaksa uskoa, että hän rakastaa minua. Miksi hän on kanssani? Meillä on lapsia, siksikö vain? Olen sanonut, että hän saa lapset, mutta hän sanoo, ettei pärjäisi yksin lasten kanssa vaikka lapset ottaisikin. Miksi joku ihminen ei lähde? [/quote] niin, miksi et lähde? et rakasta miestäsi etkä selvästikään erityisemmin välitä lapsistasikaan kun ihan kevyesti jättäisit heidät miehellesi. pakkaa kamasi ja mene. jos ei miehen ja lasten elämän myrkyttäminen merkitse sinulle mitään, niin ajattele miten onnellinen olisit ilman näitä jaloissasi roikkuvia riippakiviä jotka eivät halua uskoa että joku josta he itse välittävät niin kovasti, vihaakin heitä.  [/quote]  En olisi onnellinen, siinähän se onkin. Voisin lähteäkin, jos niin olisi. Mutta en olisi onnellinen, koska tietäisin, että olisin siinäkin toiminut väärin jättäessäni perheeni. [/quote] Et tunnu olevan kovin onnellinen nytkään. Miksi et halua ratkaisua asioihin? Pelkäätkö ottaa vastuua päätöksistä? Miksi miehen pitäisi ottaa vastuu sinun onnellisuudesta varsinkaan kun sinäkään et teen niin sen paremmin itsesi kuin hänenkään puolesta. [/quote] Minkälaista ratkaisua? Jos olisin yksin murehtisin vain sitä etten tuossakaan asiassa onnistunut ja lapsilla on näin huono äiti ja oma äitinikin saisi paheksua minua oikein urakalla ja kaikki ystävät ja tutut. [/quote] Haluat miehestä eroon mutta et kantaa vastuuta. Miksi miehen pitäisi ymmärtää erota sinusta kun sinä selvästi eroa haluat?

[/quote]

Koska oma tilanteeni ei muuttuisi sen onnellisemmaksi jos tekisin ratkaisun itse. Ja kai mä odotan tän jotenkin ratkeavan tavalla tai toisella. Yksi ratkaisu olisi miehen kyllästyminen minuun. Tulisi todistetuksi se, ettei minusta kukaan välitä. Ihan ymmärrettävää, toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:43"] Miksi mä kiusaan mun miestä? :( Se on kiltti mies, mutta en tunnu arvostavan sitä (häntä) yhtään. Mies ei eroa. En itsekään osaa erota, koska en ole ollut onnellinen yksinkään. Mutta en ymmärrä miten näkisin itseni enää koskaan onnellisena hänenkään kanssaan. Sen huutelut, että olen paha ihminen voi jättää toiseen ketjuun, tiedän itsekin, etten toimi oikein. Puhun hänelle pahoin, koitan saada reagoimaan, suuttumaan. Ärsytän tahallani ja puhun väheksyvästikin. En tunne rakastavani. En jaksa uskoa, että hän rakastaa minua. Miksi hän on kanssani? Meillä on lapsia, siksikö vain? Olen sanonut, että hän saa lapset, mutta hän sanoo, ettei pärjäisi yksin lasten kanssa vaikka lapset ottaisikin. Miksi joku ihminen ei lähde? [/quote] niin, miksi et lähde? et rakasta miestäsi etkä selvästikään erityisemmin välitä lapsistasikaan kun ihan kevyesti jättäisit heidät miehellesi. pakkaa kamasi ja mene. jos ei miehen ja lasten elämän myrkyttäminen merkitse sinulle mitään, niin ajattele miten onnellinen olisit ilman näitä jaloissasi roikkuvia riippakiviä jotka eivät halua uskoa että joku josta he itse välittävät niin kovasti, vihaakin heitä.  [/quote]  En olisi onnellinen, siinähän se onkin. Voisin lähteäkin, jos niin olisi. Mutta en olisi onnellinen, koska tietäisin, että olisin siinäkin toiminut väärin jättäessäni perheeni. [/quote] Et tunnu olevan kovin onnellinen nytkään. Miksi et halua ratkaisua asioihin? Pelkäätkö ottaa vastuua päätöksistä? Miksi miehen pitäisi ottaa vastuu sinun onnellisuudesta varsinkaan kun sinäkään et teen niin sen paremmin itsesi kuin hänenkään puolesta.

[/quote]

Minkälaista ratkaisua? Jos olisin yksin murehtisin vain sitä etten tuossakaan asiassa onnistunut ja lapsilla on näin huono äiti ja oma äitinikin saisi paheksua minua oikein urakalla ja kaikki ystävät ja tutut.

[/quote]

Miksi tähän on tullut alapeukkuja? Ei kai kukaan halua elää sellaista elämää. Mutta minulleko se teidän mukaanne kuuluisi?

Ap
[/quote]
Miksi jonkun pitäisi löytää ratkaisuja sinun elämääsi? Olisitko onnellinen jos joku määräisi että tässä ratkaisu nyt sinun täytyy olla onnellinen?

Ratkaisut jotka johtavat onnellisuuteen sinun on löydettävä itse erosit tai et. Ratkaisuja ei tule tarjoamaan sen paremmin mies kuin kukaan muukaan. Voit toki odottaa sitä onnettomana loppu elämäsi jos niin haluat.

Vierailija
44/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde juuri tuollaisen kiltin miehen kanssa. Ettei vaan olis sama mies kyseessä...

Vierailija
45/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:51"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 21:19"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 20:43"] Miksi mä kiusaan mun miestä? :( Se on kiltti mies, mutta en tunnu arvostavan sitä (häntä) yhtään. Mies ei eroa. En itsekään osaa erota, koska en ole ollut onnellinen yksinkään. Mutta en ymmärrä miten näkisin itseni enää koskaan onnellisena hänenkään kanssaan. Sen huutelut, että olen paha ihminen voi jättää toiseen ketjuun, tiedän itsekin, etten toimi oikein. Puhun hänelle pahoin, koitan saada reagoimaan, suuttumaan. Ärsytän tahallani ja puhun väheksyvästikin. En tunne rakastavani. En jaksa uskoa, että hän rakastaa minua. Miksi hän on kanssani? Meillä on lapsia, siksikö vain? Olen sanonut, että hän saa lapset, mutta hän sanoo, ettei pärjäisi yksin lasten kanssa vaikka lapset ottaisikin. Miksi joku ihminen ei lähde? [/quote] niin, miksi et lähde? et rakasta miestäsi etkä selvästikään erityisemmin välitä lapsistasikaan kun ihan kevyesti jättäisit heidät miehellesi. pakkaa kamasi ja mene. jos ei miehen ja lasten elämän myrkyttäminen merkitse sinulle mitään, niin ajattele miten onnellinen olisit ilman näitä jaloissasi roikkuvia riippakiviä jotka eivät halua uskoa että joku josta he itse välittävät niin kovasti, vihaakin heitä.  [/quote]  En olisi onnellinen, siinähän se onkin. Voisin lähteäkin, jos niin olisi. Mutta en olisi onnellinen, koska tietäisin, että olisin siinäkin toiminut väärin jättäessäni perheeni. [/quote] Et tunnu olevan kovin onnellinen nytkään. Miksi et halua ratkaisua asioihin? Pelkäätkö ottaa vastuua päätöksistä? Miksi miehen pitäisi ottaa vastuu sinun onnellisuudesta varsinkaan kun sinäkään et teen niin sen paremmin itsesi kuin hänenkään puolesta. [/quote] Minkälaista ratkaisua? Jos olisin yksin murehtisin vain sitä etten tuossakaan asiassa onnistunut ja lapsilla on näin huono äiti ja oma äitinikin saisi paheksua minua oikein urakalla ja kaikki ystävät ja tutut. [/quote]  Miksi tähän on tullut alapeukkuja? Ei kai kukaan halua elää sellaista elämää. Mutta minulleko se teidän mukaanne kuuluisi? Ap [/quote] Miksi jonkun pitäisi löytää ratkaisuja sinun elämääsi? Olisitko onnellinen jos joku määräisi että tässä ratkaisu nyt sinun täytyy olla onnellinen? Ratkaisut jotka johtavat onnellisuuteen sinun on löydettävä itse erosit tai et. Ratkaisuja ei tule tarjoamaan sen paremmin mies kuin kukaan muukaan. Voit toki odottaa sitä onnettomana loppu elämäsi jos niin haluat.

[/quote]

Olisin mä kai onnellinen niin. Näyttelemällähän se aina onnistuu. Ainoa vaan, etten jaksa enää näytellä. Ja ajattelin vain, jos joku näkisi tilanteessani jotain ratkaisua, joka olisi hyvä ja jota en itse olisi nähnyt. Joku VIISAS.

Vierailija
46/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:17"]

Mulla on suhde juuri tuollaisen kiltin miehen kanssa. Ettei vaan olis sama mies kyseessä...

[/quote]

No ei varmasti ole. Miksi olet suhteessa varattuun? Tosin en tuomitse, kysyn vain, jos koitit jotenkin mua haavoittaa.

Vierailija
47/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku mikä keskenkasvuinen marttyyri. Kannattaisi varmaan ottaa vähän vastuuta siitä omasta elämästä.

Vierailija
48/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:22"]

Voi itku mikä keskenkasvuinen marttyyri. Kannattaisi varmaan ottaa vähän vastuuta siitä omasta elämästä.

[/quote]

Kun en tiedä millä lailla se tapahtuisi. 

Vierailija
49/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja kommentoinnistasi päätellen sinä vain luulet olevasi joku kypsä aikuinen... Ja elät varmaan illuusiossa sen vastuun kantamisenkin suhteen...

Vierailija
50/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin olevani maailman surkein ihminen tunnekäsittelyssä kun purin kunnolla vihantunteita terapiassa tänään. Olen surkea, sen myönnän, mutta nyt harjoittelen tuntemaan ja sanottamaan negatkin tunteet ennen kuin viattomat joutuvat kärsimään. Etkö ihan oikeasti, että olet kontrollifriikki ja vaadit täydellisyyttä? Kummasti noita ei itse vaan huomaa kun tekee kaikkensa, että olisi muka hyvä. Se hyvyys on rentoutta ja armollisuutta, ei niinkään täydellistä virheettömyyttä. Kun oppisi itsekin, että kaikki sujuu paremmin kun pystyy puhumaan asioista. Suotta nostaa verenpainetta. Ei virheetöntä ihmistä ole. Niin sanoi mulle tyttöni yhtenä päivänä. Miten kauniisti sanottu.

Vierailija
51/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:17"]

[/quote]

No ei varmasti ole. Miksi olet suhteessa varattuun? Tosin en tuomitse, kysyn vain, jos koitit jotenkin mua haavoittaa.
[/quote]

Sanoinpahan vaan, kun tarinasi kuulosti tutulta, tosin mä olen kuullut toisen osapuolen kertoman. Kyllä sunkin miehesi vielä tajuaa, että on meitä helliä, rakastavia ja ongelmattomiakin naisia olemassa :)

Vierailija
52/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin tollukkaa ämmää voi olla olemassa. Pakko ola provo.

Vierailija
53/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:24"]

[/quote]

[/quote]

No viimeksi taidettiin ehdottaa että jospa vaikka puhuisit asiasta jonkun kanssa. Vaikka sille miehellesi kertoisit mistä tässä kiukuttelussa on ollut kysymys. Mutta sekään ei tietenkään taida onnistua, ratkaisun pitää tipahtaa taivaasta lahjapaperiin käärittynä... 

Vierailija
54/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:22"]

[/quote]

[/quote]

No ota nyt ensiksi se ero, kun et selvästikään miestä rakasta.

Vierailija
55/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko muuttua, tulla joustavammaksi ja iloisemmaksi ja nähdä miutakin kuin omaa pahaa oloa. Jos oikeasti haluat ala oikeasti työstää muutosta itsessäsi. Yksin se ei onnistu joten sun pitäis saada näitä asioita täällä vatvomisen sijaa puhuttua jonkun ammattilaisen kanssa ja alkaa työstää muutosta. Jos tämä taas oli provo niin ihailen viiitseliäisyyttäsi vaikka pidän tätä siinäkin tapauksessa hieman huolestuttavana ja suosittelen keskusteluapua.

Vierailija
56/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:17"] Mulla on suhde juuri tuollaisen kiltin miehen kanssa. Ettei vaan olis sama mies kyseessä... [/quote] No ei varmasti ole. Miksi olet suhteessa varattuun? Tosin en tuomitse, kysyn vain, jos koitit jotenkin mua haavoittaa. [/quote] Sanoinpahan vaan, kun tarinasi kuulosti tutulta, tosin mä olen kuullut toisen osapuolen kertoman. Kyllä sunkin miehesi vielä tajuaa, että on meitä helliä, rakastavia ja ongelmattomiakin naisia olemassa :)

[/quote]

Kyllä se sen tietää mutta sillä on ollut illuusio, ettei hän riitä teille.

Vierailija
57/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:31"]

Haluaisitko muuttua, tulla joustavammaksi ja iloisemmaksi ja nähdä miutakin kuin omaa pahaa oloa. Jos oikeasti haluat ala oikeasti työstää muutosta itsessäsi. Yksin se ei onnistu joten sun pitäis saada näitä asioita täällä vatvomisen sijaa puhuttua jonkun ammattilaisen kanssa ja alkaa työstää muutosta. Jos tämä taas oli provo niin ihailen viiitseliäisyyttäsi vaikka pidän tätä siinäkin tapauksessa hieman huolestuttavana ja suosittelen keskusteluapua.

[/quote]

Sanoinhan aloituksessa, että oon terapiassa. Se tekeekin ehkä sen, etten ole enää todellakaan tyytyväinen mihinkään.

Vierailija
58/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="30.09.2015 klo 22:17"] Mulla on suhde juuri tuollaisen kiltin miehen kanssa. Ettei vaan olis sama mies kyseessä... [/quote] No ei varmasti ole. Miksi olet suhteessa varattuun? Tosin en tuomitse, kysyn vain, jos koitit jotenkin mua haavoittaa. [/quote] Sanoinpahan vaan, kun tarinasi kuulosti tutulta, tosin mä olen kuullut toisen osapuolen kertoman. Kyllä sunkin miehesi vielä tajuaa, että on meitä helliä, rakastavia ja ongelmattomiakin naisia olemassa :)

[/quote]

Kyllä se sen tietää mutta sillä on ollut illuusio, ettei hän riitä teille.
[/quote]

Tutulta kuulostaa :)

Vierailija
59/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mieheltäsi että sitoo sinut ja antaa kunnolla remmiä loppuu se turha kiukuttelu ..

Vierailija
60/132 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä marttyyrimääkijää voi täällä auttaa, joten antakaa olla. Ihan sama mitä tänne kirjoitatte niin joka asiaan tulee vaan bumerangina takaisin "mutta kun en voi" tai "miksi minun pitäisi". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän