Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla mies

Vierailija
07.04.2026 |

Olen yli viisikymppinen nainen ja en saa mitään seksistä mieheni kanssa enkä ole koskaan oikein nauttinut seksistä kenenkään miehen kanssa.  Joskus sain orgasmin, nykyään en niitäkään. Naisena seksi tuntuu jotenkin pliisulta. Olisi ihanaa olla itse mies, jolla olisi penis ja saisi naida naisia. Olenko yksin ajatusteni kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla mi311es, ainakaan tämän perusteella mitä miehet täällä kirjoittavat.

Saan kyllä mahtavia orgasmeja, mutta en sillä tavallisella panolla, ja miksi pitäiskään. Kannattaa miehiä opettaa antamaan sillai millai itse ne haluaa.

Ymmärrän silti pointtisi.

Vierailija
2/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut luulemaan, että ikäisesi naiset yleisemmin olisi kiinnostuneet seksistä? Olen ollut nyt kuusi vuotta ilman seksiä, koska en enää viitsi käyttää kaikkea aikaani naisien hurmaamiseen. Aikani koitin hakea sopivaa kumppania, mutta alkuhuuman jälkeen kolme ehdokastani kävivät haluttomiksi. Yksi jopa alkoi pelätä liian kovia orgasmeja. Ei tämä helppoa ole, jos ei ota panemista elämäntehtäväkseen.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole helppoa olla mies kun panettaa jatkuvasti eikä saa pillua vaikka on nainen talossa 

Vierailija
4/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken voisin kokeilla olla mies, jos voisin palata takaisin naiseksi. Miehenä haluaisin kokea mikä siinä suihinotossa on niin hyvää, ja miksi pitää saada laueta suuhun ja toivoa, että se toinen nielee. Sitä haluaisin kokeilla kerrankin sinä suuhun spermaa ruikkivana osapuolena.

Vierailija
5/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken voisin kokeilla olla mies, jos voisin palata takaisin naiseksi. Miehenä haluaisin kokea mikä siinä suihinotossa on niin hyvää, ja miksi pitää saada laueta suuhun ja toivoa, että se toinen nielee. Sitä haluaisin kokeilla kerrankin sinä suuhun spermaa ruikkivana osapuolena.

En sitä minäkään ole kokenut, vaikka olen ollut 23 vuotta parisuhteessa ja noin kymmenen naisen kanssa.

Vierailija
6/6 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sekin huippukokemus saada vetää loppuun asti, mutta on siinä suihinotossa myös se nautinnollista kun kieli ja suu yleensäkin tekee kullille enemmän kaikkea kivaa jos vertaa mitä pimppi tekee 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme