Mitä tehdä kun mies ei suostu uskomaan, että minua ei kiinnosta ”perinteiset naisten jutut”?
Ollaan naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Jo seurustelun alussa tein miehelle selväksi, että en ole sellainen, joka vastaisi ”perinteistä naiskuvaa”. Eli minua ei kiinnosta tyttökaverin luona järjestetyt tyttöjen illat, parvekekukkien istuttaminen, sukulaisnaisten kanssa puhelimessa höpöttely, jatkuva kodin laittaminen ja sisustelu, kauneudenhoitoillat, anopin kanssa loputtomat kahvittelut vauvanvaatteista ja käsitöistä jutellen jne. Saatte varmaan kiinni ideasta. Vaan olen aika päinvastainen ihminen. Enkä tarkoita nyt että olisin jotenkin erilainen kuin muut naiset, vaan että en yhtään vastaa tuollaista naiskuvaa. Rehellisesti en edes tiedä vastaako sitä naiskuvaa monikaan nainen Suomessa.
Olin siinä käsityksessä että mies ymmärsi, että en ole tuollainen, ja luulin että hän ihan näkikin sen minun tekemisistä ja olemisista. Mutta nykyään asiasta tulee jatkuvaa väärinkäsitystä ja mies tuntuu usein pettyvän kun minua ei voisi vähempää kiinnostaa olla tuollainen. Minkähän takia hän edes minun kanssa halusi naimisiin ja perheen… Miksi ei seurusteluaikana kertonut, että hän ei hyväksykään minua sellaisena, että en vastas tuota naiskuvaa? Vai sekosiko hän jotenkin lapsen saamisesta ja kuvitteli että muutun perinteiseksi sukurakkaaksi kodinhengettäksi, joka viettää päivänsä mammakerhoissa ja mamma-vaunukävelyillä? En todellakaan muuttunut, miksi olisin. Jatkuvaa skismaa tulee tästä aiheesta nyt kotona :( .
Kommentit (611)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä myrkyllinen naiskäsitys naisesta automaattisena ja luonnollisena hoivaaja vaikuttaa suoraan yhteiskunnassa siihen, että naisaloilla on huono palkkaus, koska ne ovat selkeästi naisten hoivaan ja auttamiseen liittyviä sisäisen palon ilmentymiä. Ei siis töitä, vaan nainen söpösti toteuttaa siinä itseään ja naisellista puoltaan aina ja joka tapauksessa.
Aloilla, joille alkaa siirtyä naisia (ala naisistuu), myös palkkakehitys ja palkan taso alkaa hiljalleen tippua.
Mitäpä sitä naisille töistä maksamaan. Nehän on ohjelmoitu palvelemaan ja niillä on sisäinen halu auttaa, joka riittää palkaksi :D Parisuhteessa tämä riittää naiselle onnelliseen suhteeseen eli kunhan hän saa toteuttaa tätä luontaista hoivaajaa mieheensä ja/tai lapsiinsa, muuta nainen ei tarvitse.
Näkyy juuri nyt hoitajien palkankorotuskeskusteluissa. Jos sairaanhoito olisi miesten ala, niillä olisi jo viiden tonnin palkat. Koska miesten mielestä usein "miesten duunit" on niitä oikeita tärkeitä töitä ja perinteisesti naisten alat on sitten semmosia sivuhommia jotka jokainen pystyisi tekemään. Paitsi että ei pystyisi. Ohiksena tämä nyt.
Onko palopelastajilla ja poliiseilla viiden tonnin duunit?
Tiesitkö että julkisella sektorilla IT-typit tienaa todella huonosti yksityiseen verrattuna?
Miesv ihaajille tuo ei tunnu menevän läpi... ei se ole kuka sen työn tekee, vaan kuka sen palkan maksaa. Naiset hakeutuvat mukaviin ammatteihin julkiselle sektorille. Perustakaa se firma "miesvaltaiselle alalle" , palkatkaa sinne vain naisia helvetin kovalla liksalla jolloin ei tule edes sitä riskiä että joku ahdistelee töissä (perinteinen tekosyy miksi ei voi lähteä alalle X)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan samanlainen!
Ei kiinnosta pätkääkään jotkut pitkät juorupuhelut ja tupperikutsut!
Mutta mies ei ole kyllä ikinä valittanut tästä, enkä ymmärrä miksi sun mies valittaa.
Mitä se siis haluaa? Ja miksi sille on niin tärkeää että sä istuisit jossain mammakerhossa? Hänhän voi itse mennä johonkin perhekerhoon jos haluaa :)Heh. Sanoin miehelle että mene itse sinne mammakerhoon ja mammakävelylle jos ne sinulle niin tärkeitä on, kyllä ne mammat sinne yhden miehen mukaan ottaa jos kauniisti pyydät. Loukkaantui. Ap
Vauvaa hoitava mies on ollut aina hottista hiekkalaatikolla ja mammakerhossa. Varo ettei mene ja löydä sitten sitä mieleistään äitipotentiaalia.
Eiköhän se olis aloittajan etu, jos mies paljastuis pettäjäksi. Seuraavakin äitipotentiaali sitten vaihtuisi kivasti taas nuorempaan hottikseen kun lapset on tarpeeksi vanhoja jne.
Tuollaista ei siis kannata pelätä, pääsee vaan eroon pettäjästä jos lähtee karkuun jo jossain leikkipuistossa:D
Taas fantasiassa heti mies paljastuu pettäjäksi ja tekee vaikka mitä.
Koska alatte keksimään samoja tarinoita naisista jotka vaikka menevät tyttöjen reissuille viikonlopuksi? Aina muutama narttu vähintään jakaa pimppaa siellä tuntemattomille ja takas tullaan siemennettynä, hetken päästä näkyykin olevan vatsa pystyssä ja miehen vaatiessa isyyskoetta uhriudutaan kuinka mies edes KEHTAA epäillä naisen uskollisuutta.
Silti, 40% lapsista on käenpoikasia, teettekö ne miehille jotka ovat parisuhteessa vai ilman suhdetta?
Taidat valittaa miehellesi elämäsi tylsyyttä tai sitä, että olet lapsessa kiinni 24/7.
Jospa se mies vain yrittää keksi sinulle jotain sisältöä elämään? Sellaista, mitä ”muut naiset” tuossa elämänvaiheessa tekee.
Mutta se ei kelpaa?
Keksi sitten omat juttusi ja mene. Turhaan sinä odotat muiden ratkaisevan elämäsi ongelmat.
Tuskinpa se mies sinua moittii tai yrittää mihinkään ”tyypillisen naisen kaavaan” tunkea. Itse vain huomaat siihen ajatutuvasi, koska se on oikeasti helpompaa tuossa elämänvaiheessa. Siellä on varmasti naisia, jotka ajattelevat kanssasi samoin. Vältä itse laittamasta kaikkia äitejä samaan muottiin.
Mutta olennainen - tee jotain. Älä valita.
Onko tuollaisia pareja oikeasti, jotka eivät tutustu toisiinsa ennen kuin tekevät lapsia? Voi taivas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä joillakin tuntuu edelleen olevan sellainen käsitys, että nainen siivoaa, laittaa ruokaa ym. Ja mies ajattelee, että pääsee vähemmällä, kun hänelle eivät nämä ns. naisten "jutut" kuulu. Mutta yhteiskunnan rakenteet muuttuneet niin paljon, kun nainen myös käy töissä, niin minusta myös miehen pitää osallistua saman verran. Jos ette pääse sopimukseen kodin hoitamisesta ym. asioista, niin pitää palkata muuta apuvoimaa ulkopuolelta. Ei käy ainakaan minulle, että olen jokin "kodin hengetär", koska minulla on myös oma elämä ja haluan paljon myös omaa aikaa itselleni, harrastuksille ja muille asioille. Ja halusin myös mahdollisuuden lukea kirjoja, opiskella ja tutkia asioita, käydä luonnossa, maalata ym. Jos mies ei osaa arvostaa minua sellaisena kuin olen, niin lähden kävelemään pois. Kautta historian vain miehet ovat tehneet töitä kodin ulkopuolella ja koti jäänyt naisten tehtäväksi. Mutta ei enää, kiitos.
Joillakin naisilla tuntuu olevan se käsitys, että he ilman mitään sopimista saavat päättää että miehelle kuuluu ne asiat mistä nainen luopuu. Mies kun ei sitten ota niitä vastaan, alkaa palstalla määkiminen, sioittelu, ja lopulta ero.
Älkää mammat ottako maskuliinista, perinteistä miestä vaikka se saakin pikkarit märäksi, ei se teille siivoa.
Kyllä siivoaa. Minulla on maatilan töiden parissa kasvanut monitaitoinen miehekäs mies. Häneltä sujuu niin rakentaminen, koneiden korjaukset, ruoanlaitto kuin siivouskin. Kaikki oma-aloitteisesti ja ilman valitusta.
Minulle kyllä tuli lähinnä mieleen, että mies toivoisi että sinulla on jotain muuta sosiaalista elämää kuin hän ja lapsi. Ja ehkä siksi yritti ehdotella vaisusti jotain toisia äitejä. Esim mun miehellä ei ole ketään ystäviä tai tuttavia, se on huolestuttavaa ja raskastakin. Hän vain odottaa että minä tulen kotiin. En voi olla yhden ihmisen koko sosiaalinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Karenit taas hauskuuttaa palstalla keskenään tapellessaan xD
Kuinka nuori poika pitää olla, että kokee muiden ihmisten olevan olemassa omaksi viihteekseen.
En ymmärtänyt mikä ap:ssa on ongelma hänen miehelleen tai joo ymmärsin, mutta en miksi . Mistä hän saanut päähänsä, että naisen "kuuluu" olla kiinnostunut tulppaanien trendi väreistä ja vauvan bodyen ominaisuuksista.
Ja jos ei ole niin on jotenkin hävettävä ? Sorrun stereotypiaan , mutta positiivisesti ja omista lähtökohdista, jos nainen on DI niin hän jo silloin "poikkeava" ja rikkonut kaavoja sen verran eriytynyt työelämä on edelleen.. Se ei sulje pois etteikö tykkäisi kutoa sukkia tai hakata halkoja kuten esim.minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä joillakin tuntuu edelleen olevan sellainen käsitys, että nainen siivoaa, laittaa ruokaa ym. Ja mies ajattelee, että pääsee vähemmällä, kun hänelle eivät nämä ns. naisten "jutut" kuulu. Mutta yhteiskunnan rakenteet muuttuneet niin paljon, kun nainen myös käy töissä, niin minusta myös miehen pitää osallistua saman verran. Jos ette pääse sopimukseen kodin hoitamisesta ym. asioista, niin pitää palkata muuta apuvoimaa ulkopuolelta. Ei käy ainakaan minulle, että olen jokin "kodin hengetär", koska minulla on myös oma elämä ja haluan paljon myös omaa aikaa itselleni, harrastuksille ja muille asioille. Ja halusin myös mahdollisuuden lukea kirjoja, opiskella ja tutkia asioita, käydä luonnossa, maalata ym. Jos mies ei osaa arvostaa minua sellaisena kuin olen, niin lähden kävelemään pois. Kautta historian vain miehet ovat tehneet töitä kodin ulkopuolella ja koti jäänyt naisten tehtäväksi. Mutta ei enää, kiitos.
Joillakin naisilla tuntuu olevan se käsitys, että he ilman mitään sopimista saavat päättää että miehelle kuuluu ne asiat mistä nainen luopuu. Mies kun ei sitten ota niitä vastaan, alkaa palstalla määkiminen, sioittelu, ja lopulta ero.
Älkää mammat ottako maskuliinista, perinteistä miestä vaikka se saakin pikkarit märäksi, ei se teille siivoa.
Kyllä siivoaa. Minulla on maatilan töiden parissa kasvanut monitaitoinen miehekäs mies. Häneltä sujuu niin rakentaminen, koneiden korjaukset, ruoanlaitto kuin siivouskin. Kaikki oma-aloitteisesti ja ilman valitusta.
Ja täällä sä roikut haukkumassa miehiä.
Uskoo ken tahtoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karenit taas hauskuuttaa palstalla keskenään tapellessaan xD
Kuinka nuori poika pitää olla, että kokee muiden ihmisten olevan olemassa omaksi viihteekseen.
Kuinkahan vanha kurppainen kaskelotti siellä on, että pojittelee toisia
Nämä hoitajakeskustelut ovat niin väsyneitä. Nämä ovat niitä seiskan opiskelijoita, jotka eivät ole päässeet muualle opiskelemaan ja nyt itketään kun ne kympin tytöt ja kympin pojat, joille oli kiva naureskella tupakkikopilla, ovat lääketieteen tai tekniikan tohtoreita, tienaavat paremmin ja ovat terveempiä. Tähän kun yhdistää sen, että on pariuduttu ala- eikä yläpää edellä ja puoliso on joku patavanhanaikainen dropout-salimake, joka puolison rupsahtaessa käy vähän vieraissa, niin jo on mukava laittaa twitter tulille ja selittää naisen eurosta ja patriarkaatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis teet?
Kerroit millaisena kuvittelet miehesi sinun olevan, mutta et kerro millainen olet?
Jospa mies ei haluaisikaan perinteistä pullantuoksuista kodin hengetärtä, vaan häntä mättää uskottomuutesi, tatuointiharrastuksesi, prosenttijengin jäsenyytesi?
Millainen siis olet?
En minä ole uskoton tai mikään kriminaali. Olen koulutukseltani DI, ystäväni on paljolti saman alan ihmisiä, tykätään jutella tieteistä, tekniikasta ja sellaisesta. Minua kiinnostaa seinäkiipeily ja suunnistus, matkustelu, kouluttautuminen lisää omalla alalla, japanilainen kulttuuri. Olen vähän introvertti, en kovin puhelias pälpättäjä. Olen analyyttinen omiin ajatuksiin herkästi uppoutuva ihminen. Lapsi on minulle tietysti erittäin tärkeä, ja mielestäni olen läsnäoleva ja lämmin äiti hänelle, mutta en tunne tarvetta puhua äitiydestä sen enempää muiden kanssa. Ap
Tähän on helpoo vastata. Miehesi haluaa naisellisen, puheliaan ja extrovertin naisen.
Sinä olet tietyllä tavalla sen vastakohta oman kuvauksesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat suhteeni ovat kulkeneet samalla kaavalla: ensin mies on aivan ihastunut kun en ole kuten muut naiset ja viimeistään puolessa vuodessa alkoi valitus miksi en ole kuten muut naiset.
Viimeisin mies vaikutti oikeasti kunnioitttavan minua ja kiinnostusten kohteitani yli vuoden kahdestaan asuessa. Vanhemmuus kiinnosti ja mies oli ihan tietoisesti lapsen teossa mukana. Lapsi syntyi ja sama vanha virsi miksi en olekaan kuten muut naiset alkoi. Viimeinen niitti miehelle oli se, kun tulin häntä paremmaksi pelaajaksi vauva sylissä siinä pelissä, mitä mies oli halunnut minun pelaavan ja halusi kouluttaa minusta hyvän pelaajan. Hyvin kouluttikin, mutta ei kestänyt naiselle häviämistä.
Lapsi on ihana ja rakas, hänen saamista en kadu. Mutta jos joku mies ihastuu minuun koska en ole kuten muut naiset, alan kirkumaan.
En ole kyllä tähän päivään mennessä ymmärtänyt, mitä se kuten muut naiset tarkoittaa, kun minut tuntevat naiset pitävät minua kuitenkin ihan tavallisena naisena ja minä heitä. Kaikista naisista joiden kanssa olen jutellut siivoamisesta, vain yksi nauttii oikeasti siivoamisesta, häntä ei siis häiritse sotkut, vaan siivoaminen antaa samaa tyydytystä mitä nikkarointi tai neulominen joillekin, keskeneräisiä projekteja voi olla ja välillä jotain tulee valmiiksi asti.
Niin, en tiedä mitä ap voi tehdä. Ehkä hänen pitää alkaa kirkumaan joka kerta kun pöydällä on likaisia astioita, jossain likaista pyykkiä tai pölyä nurkassa. Kirkua kunnes mies tulee paikalle ja itkeä krokotiilinkyyneleitä kuinka kynnet menee pilalle astioihin tai pyykkeihin koskiessa. Siinäpä sitä naisellisuutta miehelle, varokaa mitä toivotte, voitte sen saada.
Miten olet voinut mennä yhteen miehen kanssa, joka on ihastunut sinuun ”siksi kun et ole kuin muut naiset”? Eli halveksii naisia.
Kun haaveilin siitä parisuhteesta ja lapsesta, ja he olivat ainoita jotka halusivat kanssani parisuhteeseen ja uskalsivat lähestyä. Tarkensivat myös tuota erilaisuuttani sillä, että olen helposti lähestyttävä noiden kiinnostusten kohteitteni vuoksi, kun löytyi jotain yhteistä. Eivät antaneet vaikutelmaa alkuun naisten halveksinnasta, vaan halusta löytää se pelaava/autonrassaaja/nörtti nainen, jotta saisivat olla itsekin suhteessa omien juttujensa kanssa ilman vaatimusta muuttumisesta. Lopulta on sitten kuitenkin halveksinut sekä niitä muita naisia että minua joka on se erilainen ja samalla minua siksi kun en ole kuten ne muut. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Kun alkuun kertoo kuinka helppoa on olla kanssani oma itsensä, niin tuli sitä (turhaan) oletettua homman toimivan molempiin suuntiin. Nyt olen toivottavasti läksyni oppinut ja tämä sinkkuna olo on tarpeeksi mukavaa etten kaipaa ketään, lapsen kanssa muodostamme ihan toimivan perheen kahdestaankin.
Mun mielestä siskonpeti oli paska. Siinä just korostetaan itseä muita alentamalla. Ylikäytettyjä, kopioituja vitsejä naisten muka-maailmasta. Yh.
Tai sit vaan en jaksa/ymmärrä tuollaista huumoria, ei osu mun nauruhermoon. Mitä parodiaa on kelliä valkoisissa lakanoissa houkuttelevan vähäasuisena, meikattuna yms. Tyynysota? Suoraan playboysta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo
Lukutaito hoi! Missä olen haukkunut miehiä? Kehuin omaa miestäni, mutta näköjään joku harhainen voi tämänkin viestin kääntää omassa pienessä mielessään miesten haukkumiseksi.
No eikö tuota lajia nyt joudu naiset kohtaamaan ihan joka tuutista. Ainakin itse olen asiasta kärsinyt koko ikäni. Lapsena sain lahjaksi jotain vauvanukkeja ja sitten sain kuulla olevani huono tyttö kun ei kiinnostanut niillä leikkiä.
Kaikki miesystävät on yrittänyt tyrkyttää mulle jotain kotiäidin roolia eikä millään käsittäneet etten ala enkä myöskään mene hoitoalalle, jota myös on tyrkytetty joka tuutista. Äitini suuttui niin pahasti asiasta, että jouduin hakemaan lähihoitajakouluun ilman aikomustakaan mennä sinne. Äiti huusi melkein itku kurkussa: etkö aio edes hakea sinne!!? No hain sitten, en mennyt.
Sama homma, kun en halua lapsia, voi sitä tyrkytystä ja suuttumuksen määrää. Tässä en jousta vaikka kuka sanoisi mitä.
Auto pitäisi kuulemma hankkia "pienellä koneella", no en halua kun haluan isolla koneella ja hienon, uuden urheiluauton. Mulla on rahaa, koska opiskelin hoitoalan sijaan hyvään talousjohdon alaan, sitäkään ei olisi saanut tehdä. Ex-miesystävä karjui, että "No mitä väliä sun työllä muka on?!!" No mun mielestä sillä on eniten väliä.
Kummilapsen isä ilmoitti minulle, mitä minun täytyy ostaa kummilapselle lahjaksi, sanoin, että miehen vuoro, närkästyi. Naisten tehtävä on kuulemma hankkia kummilasten lahjat. Ai jaa, ei meillä.
Ensimmäinen poikaystävä oli sitä mieltä, että mun olisi pitänyt käydä niissä mammakerhoissa, 16-vuotiaana, ilman lasta 😆 Koska hänen äitinsäkin käy!
Naapurin täti ilmoitti, että naisten mielestä kaikki kaapit on tärkeää siivota ennen ylioppilasjuhlia, koska ihmettelin, miksi kaapitkin muka pitää puunata. En taida olla oikea nainen.
Tätä voisi jatkaa loputtomiin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo
Mikä sun ongelma on? Kehuin juuri miestäni ja se ei sinulle kelpaa. Eikä sitten kuitenkaan kukaan saisi haukkua miehiään. Koeta nyt hyvä ihminen päättää, saako miestä haukkua vai kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoo ken tahtoo
Lukutaito hoi! Missä olen haukkunut miehiä? Kehuin omaa miestäni, mutta näköjään joku harhainen voi tämänkin viestin kääntää omassa pienessä mielessään miesten haukkumiseksi.
Yhdessä viestissä kehuit miestäsi.
Muuten olet keskustelussa jossa haukutaan miehiä, ja tulet tänään olemaan kymmenessä vastaavassa, et kehumassa omaa miestäsi koska ei se ole keskustelun aiheena, vaan haukkumassa miehiä.
Siitä sä saat hyvää mieltä huomiselle.
Vela ekonomi N39 kirjoitti:
No eikö tuota lajia nyt joudu naiset kohtaamaan ihan joka tuutista. Ainakin itse olen asiasta kärsinyt koko ikäni. Lapsena sain lahjaksi jotain vauvanukkeja ja sitten sain kuulla olevani huono tyttö kun ei kiinnostanut niillä leikkiä.
Kaikki miesystävät on yrittänyt tyrkyttää mulle jotain kotiäidin roolia eikä millään käsittäneet etten ala enkä myöskään mene hoitoalalle, jota myös on tyrkytetty joka tuutista. Äitini suuttui niin pahasti asiasta, että jouduin hakemaan lähihoitajakouluun ilman aikomustakaan mennä sinne. Äiti huusi melkein itku kurkussa: etkö aio edes hakea sinne!!? No hain sitten, en mennyt.
Sama homma, kun en halua lapsia, voi sitä tyrkytystä ja suuttumuksen määrää. Tässä en jousta vaikka kuka sanoisi mitä.
Auto pitäisi kuulemma hankkia "pienellä koneella", no en halua kun haluan isolla koneella ja hienon, uuden urheiluauton. Mulla on rahaa, koska opiskelin hoitoalan sijaan hyvään talousjohdon alaan, sitäkään ei olisi saanut tehdä. Ex-miesystävä karjui, että "No mitä väliä sun työllä muka on?!!" No mun mielestä sillä on eniten väliä.
Kummilapsen isä ilmoitti minulle, mitä minun täytyy ostaa kummilapselle lahjaksi, sanoin, että miehen vuoro, närkästyi. Naisten tehtävä on kuulemma hankkia kummilasten lahjat. Ai jaa, ei meillä.
Ensimmäinen poikaystävä oli sitä mieltä, että mun olisi pitänyt käydä niissä mammakerhoissa, 16-vuotiaana, ilman lasta 😆 Koska hänen äitinsäkin käy!
Naapurin täti ilmoitti, että naisten mielestä kaikki kaapit on tärkeää siivota ennen ylioppilasjuhlia, koska ihmettelin, miksi kaapitkin muka pitää puunata. En taida olla oikea nainen.
Tätä voisi jatkaa loputtomiin.....
Aivan oikein. Naisille ja miehille tuputetaan aivan liian usein yhtä muottia elää ja olla. Monesti se muotti tarkoittaa sitä, että pitää elää vaatimattomasti ja kaikenlaisia elämyksiä vältellen. Nainen, joka haluaa päristellä kunnon urheiluautolla kuulostaa omaan korvaan sellaiselta, joka on muutenkin hauskaa seuraa. Vaikka tuo ei suoraan asiaan liity eikä ole mikään peruste niin kyllä miehenä mielikuva tuollaisista naisista on, että makuuhuoneessakin tehdään muutakin kuin nukutaan. Olisi mahtava kun naiset antaisivat oman energiansa oikein ryöpytä eivätkä tyytyisi maksimekkoihin ja muumimukeihin vain siksi, että sosiaalinen paine ohjaa siihen.
M35